عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

فروش قیر امولسیون جهت عایق کاری و آب بندی انواع سطوح

فروش قیر امولسیون جهت عایق کاری و آب بندی انواع سطوح : امروزه دو روش متداول برای تهیه قیر امولسیون موجود است. در روش اول که به روش مخلوط کن سریع موسوم می باشد بعد از آنکه قیر مورد نظر تا حدود ۱۰۰ درجه سانتی گراد گرم شد به طور  همزمان با جریان آبی که حاوی مقدار کمی از یک ملح قلیایی می باشد به درون محفظه ای وارد می شود. در این محفظه قیر مذاب و آب به کمک پروانه ای که در درون محفظه قرار دارند و با سرعت زیادی می چرخد با هم مخلوط می شوند. قیر امولسیون ساز در این روش در اثر فعل و انفعالات شیمیایی که بین ملح قلیایی موجود در آب و مواد اسیدی موجود در قیر صورت میگیرد به وجود می آید. کیفیت قیر امولسیون که با روش مخلوط کن سریع تهیه می گردد بستگی زیادی به جنس و ترکیبات شیمیایی قیر اولیه دارد. اندازه گلبول های قیر امولسیون به دست آمده در این روش بین ۱ تا ۱۰ میکرون بوده و قیر امولسیون حاصل در مقایسه با روش دیگر کاملا یکنواخت نمی باشد.

ادامه مطلب...
۲۹ شهریور ۰۰ ، ۰۹:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای اجرا و نصب عایق رطوبتی قیر و گونی در سطوح

مزایای اجرا و نصب عایق رطوبتی قیر و گونی در سطوح : قبل از اجرا باید سطح کار ریسمان شده،کاملا صاف و تمیز باشد و لوله های بخاری، کف شوی و هواکش ها در محل مشخص شده نصب شده باشند . در این روش قیر را به وسیله ی گونی تثبیت و مسطح میکنند زیرا الیاف گونی نقش مسطح کننده را ایفا میکنند. در کل قیرگونی به دوصورت یک لایه و دو لایه انجام میشود. ضخامت قیرگونی نباید بیشتر از 2تا3 سانتی متر باشد . باید توجه داشت که سازه تحمل وزن قیرگونی را داشته باشد. آهک و شفته آهکی قیر را فاسد و از بین میبرد ، بنابراین نباید بر روی این ملات ها قیرگونی انجام شود. باید برای ملات زیر از ماسه و سیمان استفاده گردد. زیر سازی بام نیز باید به قدر کافی محکم باشد ، به طوری که در اثر وارد شدن وزن قابل توجهی به آن تغییری حاصل نشود . شیب هدایت آب به داخل آبروها باید بین 3تا5 درصد باشد.

ادامه مطلب...
۲۰ شهریور ۰۰ ، ۰۸:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عرضه رنگ نمای اکلیریک نانو آبگریز در تهران و استان های دیگر

عرضه رنگ نمای اکلیریک نانو آبگریز در تهران و استان های دیگر : رنگ نما در معرض آلودگی‌هایی مانند غبار و دود و بارندگی قرار دارند خیلی زود کثیف می شوند به همین دلیل سعی می شود از رنگ‌هایی استفاده شود که خاصیت آب‌گریزی و غبار گریزی داشته باشد. برای تأمین این نیاز و همچنین جلوگیری از تولید جلبک و خزه در نمای ساختمان تولیداتی که از جمله آن رنگ اکریلیک نانو می باشند به بازار عرضه گردیده است. این شرکت علاوه بر رنگ، محصولاتی با عنوان پوشش نهایی در سبد تولیدی خود دارد که این رنگ‌ها لایه ای شیشه ای بر روی سطوح ایجاد می کنند که بدون اینکه تغییری در ظاهر آن‌ها بوجود بیاورد قابلیت آب‌گریزی، غبار گریزی و شستشوی آسان را به آن‌ها می دهد. این رنگ به دلیل عایق بودن و کیفیت بالا در برابر عوامل جوی گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی نمای ساختمان است. رنگ کردن نمای ساختمان علاوه بر تازه شدن نما و نو شدن آن در روحیه مردم و ساکنین نقش مهم و بسزایی دارد.

ادامه مطلب...
۱۵ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ایزوگام طرح دار پلیمری با انواع روکش در صنعت ساختمان سازی

ایزوگام طرح دار پلیمری با انواع روکش در صنعت ساختمان سازی : ایزوگام طرح دار از جدیدترین نسل عایق های ضد رطوبتی ، ایزوگام روکش دار و با فویل عالی در طرح های آجرنما ، آجرنمای سنگی ، موزاییکی ، چمنی، سرامیک و سنگ ، لانه زنبوری و در طرح چوب با بالاترین مقاومت ، زیبایی ، رنگ های متنوع و با کیفیت 30 تا 35 میکرون از قیر خالص پلیمری که با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته می شوند تولید و عرضه می گردد. بیشترین کاربرد ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان است و از آن بیشتر برای زیبایی نمای ساختمان استفاده می کنند و می تواند بهترین جایگزین برای سنگ نمای ساختمان باشد چرا که استفاده از ایزوگام طرح دار در نمای ساختمان ارزان تر و راحت تر از اجرای سنگ نمای ساختمان است.

ادامه مطلب...
۱۱ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ترمیم و آب بندی مخزن بتنی با استفاده از پلی یورتان در گلشهر

ترمیم و آب بندی مخزن بتنی با استفاده از پلی یورتان در گلشهر : پوشش مخازن یکی از موضوعات مهم در زمینه مخارن میباشد. چرا که مخازن به صودت کلی به دو دسته مخازن نگهداری و مخازن حمل تقسیم بندی میشوند. با توجه به نوع سیال و فشاری سیال مورد استفاده جنس مخازن انتخاب میگردد. مخازن از مواد مختلفی همچون آهن سیاه، گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، کامپوزیت ( FRP)، بتن و استیل تولید میگردند. با توجه به نوع سیال موجود در مخازن و در راستای افزایش طول عمر بهره برداری، این مخازن از مواد متعددی استفاده میشود. به صورت کلی بیشترین حجم خوردگی در مخازن فلزی و بتنی بوده است و جهت پوشش دهی مخازن فلزی و بتنی از پوشش پلیمری استفاده می گردد.

ادامه مطلب...
۱۰ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید عایق های امولسیونی قیری جهت محافظت از آسفالت ها

خرید عایق های امولسیونی قیری جهت محافظت از آسفالت ها : قیر امولسیون ترکیبی است از قیر بعلاوه آب و به همین دلیل به آن قیرآبه هم میگویند، در این مخلوط، قیر با ابعاد از یک تا ده میکرون، در آب شناور است. مقدار قیر در قیرآبه ها از ٥٥ تا ٦٥ درصد میباشد و  میزان آب از ٣٥ تا ٤٥ درصد است. امولسیون های قیری پس از تماس با مصالح سنگی، شکسته می شوند و قیر آن به صورت لایه نازکی سطح دانه ها را می پوشاند و آب آن تبخیر شده یا جاری می شود. برای مصرف قیرآبه ها معمولاً نیازی به حرارت دادن آنها نیست به همین خاطر از نظر اقتصادی و ایمنی بر قیرهای دیگر برتری دارند. نشانه شکستن امولسیون قیر تغییر رنگ آن از قهوه ای به سیاه می باشد.
ادامه مطلب...
۰۶ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت انواع پشم سنگ عایق بندی صوتی و حرارتی در کرج

قیمت انواع پشم سنگ عایق بندی صوتی و حرارتی در کرج : برای یک عایق بندی خوب و کاهش هزینه های مصرف انرژی شما نیاز به صرف هزینه های گزاف نیستید و تنها با پرداخت مبلغی مقرون به صرفه می توانید محل زندگی و کار خود را با استفاده از پشم سنگ عایق بندی نموده و ضمن بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها، در عدم هدر رفتن منابع طبیعی و ورود هرگونه صدای ناهنجار به درون منزل و دفتر کار خود کمک شایانی بنمائید. محصول پشم شیشه در واقع الیاف معدنی و طبیعی می باشد که ضرری برای سلامت انسان و همچنین برای طبیعت ندارد، نصب آسانی دارد به این صورت که تنها با رعایت نکاتی حتی می توانید خود برای عایق بندی با این محصول کار کنید.

ادامه مطلب...
۰۲ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی