عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

انواع پوشش های پلیمری حرارتی و مقاوم به حرارت

انواع پوشش های پلیمری حرارتی و مقاوم به حرارت : به طور کلی، هر نوع ماده ای را می توان به عنوان پوشش بر روی مواد دیگر، که به آن زیرلایه (substrate) گفته می شود، اعمال کرد. با این حال، پوشش های معدنی به طور معمول بر روی فلزات و پلیمرها اعمال می شوند و از پوشش های فلزی عمدتا برای زیرلایه های فلزی، معدنی و پلیمری استفاده می شود، اما پوشش های پلیمری تقریبا برای هر نوع زیرلایه ی، حتی کامپوزیت ها، استفاده می گردند. پوشش پلیمری به نوعی پوشش و یا رنگ گفته می‌شود که از مواد پلیمری ساخته می‌شود .پوشش هایی مانند رنگ های پلیمری یا لاک الکل و… که می‌توانند انسجام و حفاظت بسیار زیادی را در برابر خوردگی به وجود بیاورد. پوشش های پلیمری از مدت ها پیش مجهز به فناوری بالایی بوده و این درحالی است که می‌توانند از سایش ماده جلوگیری کنند و انطباق بسیاری را فراهم نمایند. 
ادامه مطلب...
۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید عایق رطوبتی نانو پلیمر بی رنگ در کرج

خرید عایق رطوبتی نانو پلیمر بی رنگ در کرج : عایق نانو بی رنگ یک آبگریز کننده سطوح دارای جذب آب سیمانی بر پایه آب می­ باشد. این محافظ رطوبتی نما در لوله ­های مویین سطحی مصالح پایه سیمانی نفوذ کرده و با رطوبت و بخار آب موجود در منافذ واکنش داده و یک پلی ­سیلوکسان آبگریز ایجاد می­ کند و به این ترتیب لایه سطحی مصالح سیمانی را در مقابل نفوذ آب، ایجاد گرد و غبار و جلبک و کربناتاسیون و … محافظت می­ کند.

ادامه مطلب...
۳۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کارایی پوشش اسلاری قیر امولسیون و آب در راهسازی

کارایی پوشش اسلاری قیر امولسیون و آب در راهسازی : امولسیون قیر نسبت به قیرهای خالص و محلول, مزایای اقتصادی و زیست محیطی فراوانی دارد, که از آن جمله می توان به عدم احتیاج به بکارگیری مواد حلال در قیر, امکان استفاده از مصالح مرطوب و غیره اشاره کرد. با توجه به این مزایا, امولسیون می تواند جایگزین مناسبی بخصوص برای استفاده گسترده در اجرای رویه راه های با حجم ترافیک کم باشد. قیر امولسیونی اصلاح شده پلیمری (PMBE) دسته خاصی از امولسیون های قیری می باشد که برای چندین دهه است که به طور موفقیت آمیزی در صنعت ساخت آسفالت جاده به کار گرفته می شود. قیر امولسیونی اصلاح شده پلیمری نشان دهنده دسته ویژه ای از بیندرها با عملکرد بالا هستند که برای به کارگیری در مراحل پایانی آسفالت کاری مانند Chipseal و یا Micro Surfacing در ساخت آسفالت جاده هایی که تحت شرایط ترافیکی سنگین هستند, ارجحیت دارند.

ادامه مطلب...
۲۸ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خدمات عایق بندی مخازن در صنایع نفت و پتروشیمی

خدمات عایق بندی مخازن در صنایع نفت و پتروشیمی : مخازنی که در زیر زمین دفن می شوند بایستی برای این منظور طراحی ساخته شده باشند. مخازن را باید بطور کامل و مناسب در مقابل زنگ زدگی محافظت نمود. مخازن زیر زمینی بایستی دارای پوشش حفاظتی مناسب باشند و هنگام نصب مخزن دقت کافی به عمل آید که پوشش محافظتی آنها دچار سائیدگی و خراشیدگی نگردد. این مخازن باید روی پایه های استوار قرار داده شود و با ریختن خاک و شن اطراف مخازن پر شود و همچنین با کوبیدن خاک و شن، مخازن در موقعیت خود ثابت نگهداری شوند. خاک و شن باید فاق سنگ و یا اجسام سخت باشد. حداقل پوشش روی مخزن از خاک و شن بایستی 60 سانتیمتر باشد. لوله کشی ها ممکن است در روی زمین و یا زیر زمین و یا ترکیبی از آنها انجام شود ولی در هر حال بایستی پیش بینی های لازم جهت جلوگیری از زنگ زدگی و صدمات مکانیکی لوله ها بشود.

ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش دمپینگ فوم شانه تخم مرغی الاستومری

فروش دمپینگ فوم شانه تخم مرغی الاستومری : یک از انواع فوم‌ های الاستومری فوم شانه تخم مرغی است که از این فوم‌ها هم در دمپینگ و عایق‌ سازی خودرو استفاده می‌کنند این فوم‌ها به دلیل ساختار شانه تخم مرغی که فرو رفتگی و برامدگی دارد عایق مناسبی در برابر صدا است و می‌تواند تا حدی باعث کاهش فرکانس‌های صدا شود. همانطور که گفتیم فوم‌های الاستومری سلول بسته هستند که فوم شانه تخم مرغی هم از این نوع فوم‌هاست و به همین دلیل باعث جلوگیری از انتقال صدا می‌شود. محل استفاده‌ی این فوم را بخواهیم نام ببریم در درب‌ها و زیر کاپوت خودرو قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب...
۲۵ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

تولید بهترین عایق بندکشی نانویی سطوح کاشی سرامیک

تولید بهترین عایق بندکشی نانویی سطوح کاشی سرامیک : هر روزه ابزارها و تجهیزات به‌روز و متنوعی برای ساختمان سازی وارد بازار می‌شود که همه‌ی آن ها روند کار را برای ما آسان‌تر خواهند. همچنین برای بندکشی سرامیک نیز دیگر از روش سنتی  استفاده نمی‌شود و مواد بهتر و کاربردی تر برای این کار تولید شده است. یکی از بهترین مواد مورد استفاده بجای دوغاب معمولی استفاده از مایع بندکشی نانو به جاب آب مصرفی دوغاب می باشد. برای بندکشی سرامیک با این مایع نیازی به افزودن هیچ گونه حلال یا آب و نخواهید داشت و فقط به مایع به ازای هر لیتر 200 گرم پودر سیمان سفید اضافه نمایید. فرمول این مایع کاملا بر پایه ذرات نانو تولید شده است. نکته جالب این است که فابلیت ترکیب رنگ با رنگ های معدنی را دارا می باشد و می‌توانید رنگ متناسب با سرامیک هایتان را خریداری و به مایع اضافه کنید. نحوه استفاده از مایع بندکشی واتر پروف بسیار آسان می‌باشد و فقط کافیست به‌وسیله تی بندکشی کاشی و یا کاردک، بین کاشی ها و یا سرامیک ها را با آن دوغاب دهی کرده و پر نمایید.
ادامه مطلب...
۲۴ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای اجرای عایق های فومی الاستومری در سطوح

مزایای اجرای عایق های فومی الاستومری در سطوح : عایق های الاستومری علاوه بر نقش جلوگیری از انتقال و پراکندگی نابجای سرما و گرما، در فضاهایی که باید از نفوذ محلول آب و نمک جلوگیری شود، استفاده می شوند. این عایق ها در روند ترمیم و بازسازی سطوح فرسوده نیز کاربرد دارند. برای عایق بندی مکان هایی مانند فاضلاب ها و مخازن آب از این عایق ها استفاده می شود. همچنین در عایق کردن مکان هایی که در معرض رطوبت قرار دارند (موتورخانه‌ها، منابع ذخیره آبگرم، لوله های عبوری از سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه و پشت بام) از عایق های الاستومری بهره گرفته می شود.

ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین ایزوگام استخری جهت ایزولاسیون و آب بندی

بهترین ایزوگام استخری جهت ایزولاسیون و آب بندی  : استخرها نیاز به عایق‌کاری دارند. فرقی نمی‌کند استخر برای چه مصرفی ساخته شده باشد. اگر بخواهیم در مصرف آب و نگهداری استخر به خوبی عمل کنیم، باید استخر خود را نسبت به رطوبت عایق کنیم البته قیمت عایق ایزوگام استخری ، در بازار متفاوت است. تفاوت در هزینه عایق استخر، از عوامل مختلفی ناشی می‌شود. عوامل مختلفی که هر کدام در انتخاب ما موثر خواهند بود. قبل از انتخاب عایق استخر باید از این عوامل آگاهی داشته باشیم. آنگاه می‌توانیم مقایسه عایق‌ ها را با استفاده از مبنای دیگری انجام دهیم. هر چه در این مقایسه حرفه‌ای‌ تر عمل کنیم، خرید ایزوگام استخر راحت‌ تر خواهد بود.

ادامه مطلب...
۲۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

روش اجرا و استفاده از عایق های سفید نانو

روش اجرا و استفاده از عایق های سفید نانو : عایق سفید نوعی عایق رطوبتی بر پایه آب است که مانع از نفوذ آب و رطوبت می‌شود. عایق سفید نانو به علت انعکاس نور خورشید از گرم شدن سطح جلوگیری می‌کند و همچنین کمک می‌کند تا گرمای جزیره‌ای در شهر کاهش یابد. عایق سفید جایگزینی مناسب برای عایق‌های سنتی مانند ایزوگام و قیرگونی است که بر پایه مواد آکریلیک و پلیمری ساخته می‌شود. به عایق سفیدی که برای بام استفاده می‌ شود، بام سفید می‌گویند. قیمت عایق سفید برای عایق کاری نسبت به سایر روش‌ ها مناسب‌ تر است.

ادامه مطلب...
۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع روش های اعمال پوشش ضد خوردگی بتن

انواع روش های اعمال پوشش ضد خوردگی بتن : پوشش های محافظ بتن به هر پوششی گفته می شود که به محافظت از سطح بتن در برابر مواردی مانند سایش و ترک های عمومی، فروریختن، رطوبت، آسیب طوفان، سایش، آسیب ناشی از مواد شیمیایی خشن و غیره کمک می کند. سطوح بتنی بیرونی اغلب با افزودن چند لایه رنگ محافظت می‌شوند. وقتی صحبت از مناطق پرتردد مانند کف‌های بتنی می‌شود اغلب استفاده از یک لایه رنگ به اندازه کافی خوب نیست. زیبایی شناسی مهم است، اما دلیل اصلی برای محافظت از سطوح بتنی به ویژه کف، جلوگیری از اتفاقات ذکر شده در بالا و همچنین جلوگیری از آلودگی فضای کف در محیط های خاص، مانند تولید مواد غذایی است. سایر پوشش های محافظ، بتن را در برابر مواردی مانند نشت مواد شیمیایی و سایر مواد خورنده محافظت می کند.

ادامه مطلب...
۱۸ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی