عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۸۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

انواع پوشش ها و لایه های محافظتی عایق های صوتی

انواع پوشش ها و لایه های محافظتی عایق های صوتی : انواع پوشش ها و لایه های محافظتی جهت زیبا سازی بر روی عایق های صوتی عبارتند از :
دیوار بنایی : متشکل از رابیتس کاری و اجرای گچ و خاک یا بلوک های سفالی و گچ کاری و همچنین پنل های گچی پیش ساخته که بصورت فاق و زبانه اجرا می گردند. دیوار پوشش های آماده نظیر : کناف، چوب، MDF، لمینت، ورق کامپوریت ، تایل های شیشه ای و ...
بدیهی است هر چه ضخامت عایق صوتی انتخابی بیشتر باشد، بر اساس قوانین فیزیک جذب صدای بالاتری داشته و از لرزش و انعکاس صوت تا حد قابل توجهی جلوگیری به عمل می آورد. نوارهای درزگیر از جنس عایق STI FLEX جهت درزبندی پنجره، درب و کاهش صوت به داخل محیط به کار رفته که در ابعاد و سایزهای گوناگون قابل ارائه می باشد و جنس آن نیز همانند جنس عایق صوتی از عایق الاستومری می باشد. همچنین عایق های صوتی شرکت STI قابلیت استفاده در بدنه اتومبیل را دارند. به طور مثال جهت جلوگیری و پوشش صدای موتور اتومبیل به داخل، می توان از عایق الاستومری فومی با ضخامت 13 یا 10 میلیمتر استفاده نمود. ضمنا از عایق های الاستومری صوتی دو رو صاف می توان بر روی لوله های فاضلاب جهت کاهش صدای سیال داخل لوله ها نیز استفاده کرد.

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۲:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق کاری صوتی دیوارهای دفاتر کار

بهترین عایق کاری صوتی دیوارهای دفاتر کار : احتمالا شما هم از سر و صدای غیر قابل تحمل بچه های کوچک همسایه تان خسته شده اید و یا تصمیم به عایق کاری دفتر کار و یا منزل خود گرفته اید. هزینه عایق صوتی دیوار منزل متناسب با چگونگی انجام آن می تواند متفاوت باشد. به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت که به آن ها فوم عایق صدا و یا عایق صوتی گفته می شود استفاده نمود. به طور کلی برای استفاده در منازل مسکونی و آپارتمان ها ، دفاتر کار و استودیو ها می توان از دو نوع عایق صوتی استفاده نمود.

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ویژگی های فنی عایق های نانو پلیمر آب بندی

ویژگی های فنی عایق های نانو پلیمر آب بندی : باندهای بین مولکولی عایق رطوبتی و حرارتی نانو پیوسته بوده و فاقد فضای آزاد می باشد بنابراین جذب مواد و یا فرار مواد در عایق رطوبتی نانو درحد صفر می باشد. این صفت یکی از دلایلی است که در مخازن صنعتی و بهداشتی از عایق رطوبتی نانو استفاده بعمل می آید. مقاومت شیمیایی بالای عایق رطوبتی و حرارتی نانو موجب می گردد که در صورت بارش باران های اسیدی احتمال خورندگی مواد و آسیب دیدن آن منتفی گردد. به طور کلی در کشور ایران مهندسین و فعالین صنعت ساختمان از قدیم از روش های مختلفی جهت آب بندی این دست از فضاها در ساختمان استفاده می نمودند. این روش ها در ابتدا استفاده از ملات کاهگل در ساختمان ها بوده است. و امروزه با ورود قیر به بازار مصالح ساختمانی، اجرای قیرگونی از متداول ترین روش های آب بندی در صنعت ساختمان به شمار می رود.

ادامه مطلب...
۳۰ تیر ۹۹ ، ۱۵:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای انواع عایق های رطوبتی نانو با بهترین مواد

اجرای انواع عایق های رطوبتی نانو با بهترین مواد : معمولا حضور نانو ذرات در عایق های رطوبتی نانو  به دلایل مختلفی از جمله بهبود عملکرد آب بندی، کمک به آب گریز کردن پوشش، آنتی باکتریال نمودن عایق رطوبتی و یا کمک به دوام و استحکام عایق رطوبتی می باشد. در بسیاری از عایق هایی که در بازار صنعت ساختمان از آنها به نام عایق نانو یاد می شود کمتر دیده می شود که کاملا از فناوری نانو بهره مند باشند. ولیکن از آنجایی که عموم مردم با عملکرد و مشخصات فنی این دسته از عایق های رطوبتی آشنا نیستند همه ی عایق های رطوبتی جدید که ظاهر و عملکردی متفاوت با ایزوگام و قیرگونی دارند را عایق نانو می نامند.

ادامه مطلب...
۳۰ تیر ۹۹ ، ۱۱:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق های رطوبتی نانو جدید آببندی سطوح

بهترین عایق های رطوبتی نانو جدید آببندی سطوح : عایق رطوبتی نانو بر اساس رزین های اکریلیک آب پایه با بهترین فرمولاسیون دنیا و مواد اولیه وارداتی از آلمان و ترکیه تولید و ارائه می گردد و روی سطوح مختلف ساختمانی همچون پشت بام ، سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه ، نمای ساختمان ، دیوارهای باران گیر و به طور کلی هر کجا که عایق های رطوبتی سنتی مانند ایزوگام و یا قیر گونی به کار می رفته است. عایق نانو جهت عایق کاری سازه های نوساز که هنوز عایق کاری نشده اند یا ترمیم عایق های سنتی که در گذشته استفاده شده اند و به مرور زمان دچار مشکلاتی از قبیل پارگی، ترک خوردگی، بریدگی و ... شده اند، می توان استفاده نمود. عایق نانو در سطوح مختلف مانند ایزوگام، آسفالت، بتن، آزبست ایرانیان، سندویچ پنل، موزاییک، گالوانیزه و ... کاربرد دارد.

ادامه مطلب...
۳۰ تیر ۹۹ ، ۰۹:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آب بندی مخازن فلزی با بهترین مواد عایق بندی

آب بندی مخازن فلزی با بهترین مواد عایق بندی : پوسیدگی و خوردگی مخزن های فلزی باعث آسیب دیدگی بدنه آن می شود. سایش و تغییرات دمایی، شتاب بیشتری به این آسیب دیدگی ها می دهد. سازه هایی که در معرض رطوبت زیاد قرار دارند از جمله مخازن نگهداری آب آشامیدنی ، آب های صنعتی و کشاورزی و … نیازمند آب بندی می باشد. این کار باعث مانع نفوذ آب در آن ها و نیز خروج آب آن ها می شود. سیستم درز بندی نمونه ای از آب بندی مخازن است. این سیستم ها با استفاده از مواد الاستیسیته بر پایه پلی اورتان، پلی اتر و پلی سولفاید و یا پایه های قیری می باشند. این محصولات به صورت تک جزئی و در تیوب های 600 میلی لیتر و یا دو جزئی و به صورت لیتری استفاده می شوند.

ادامه مطلب...
۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۵:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع پوشش های آب بندی مخازن صنعتی بتنی

انواع پوشش های آب بندی مخازن صنعتی بتنی : از جمله سازه هایی که نیازمند آب بندی می باشند مخازن بتنی آب یا فاضلاب می باشند. مخازن بتنی آب و فاضلاب به علت ماهیت بهره برداری نیازمند حفظ و نگهداری آب و همچنین حفظ دوام در برابر شرایط تخریب می باشند. آب بندی مخازن بتنی به دو روش آب بندی در حین ساخت و آب بندی ثانویه قابل انجام می باشد. که البته این امر در بسیاری از مواقع نیازمند اجرای توامان به خصوص در سازه های فاضلابی می باشد. در زیر به شرح دو سیستم آب بندی مخازن بتنی پرداخته شده است.

ادامه مطلب...
۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۲:۵۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین روش های آب بندی استخر و مخازن آب

بهترین روش های آب بندی استخر و مخازن آب : یکی از بهترین روش های آب بندی استخر و آب بندی مخازن آب استفاده از دستورالعمل زیر می باشد. در روش پیشنهادی ذیل جهت آب بندی استخر و آب بندی مخازن آب، استفاده از محصولات آب بندی نظیر ملات آب بندی RCM، چسب بتن آب بند MCP و عایق رطوبتی MCI توصیه شده است. یکی از مزیت های این روش آب بندی استخر و مخازن آب، عملکرد بسیار خوب محصولات مذکور در آب بندی سازه هایی از این دست می باشد. در ضمن این که در ارائه این پیشنهاد فنی قیمت تمام شده روش آب بندی بسیار به صرفه تر از استفاده از محصولات مشابه خواهد بود.

ادامه مطلب...
۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۰:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای ایزوگام پلیمری پلاستیکی پشت بام سازه

ایزوگام پلیمری از قیر خالص ۷۰–۶۰ تشکیل شده و عنصر اصلی در این نوع ایزوگام قیر خالص ۷۰–۶۰ است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. ایزوگام پلیمری در هنگام نصب بوی مطبوع قیر دارند و چسبندگی ایزوگام پلیمری به دلیل فاصله مولکولی کوچک بسیار بالا است و به همین خاطر ضخامت کمتری دارند. قیر طبیعی پالایشگاهی با استفاده از نفت خام تولید می‌شود و عدد ۶۰-۷۰ که مشخص کننده ظریب نفوذ آن است، نشان‌دهنده‌ی سطح کیفی آن برای عایق ‌کاری بام می‌باشد. ایزوگام پلیمری در هنگام نصب بوی قیر ایجاد می‌کند و در مقایسه با ایزوگام دمیده چسبندگی بیشتری دارد. به همین دلیل ضخامت آن نیز کمتر است.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۴:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت ایزوگام های طرح دار دیوار و نما ساختمان

قیمت ایزوگام های طرح دار دیوار و نما ساختمان : ایزوگام طرح دار در بسیاری از صنایع مانند صنعت ساختمان سازی و زیبا سازی نمای شهری کاربرد دارد و در حال حاضر کارخانجات تولید ایزوگام از این نوع ایزوگام استقبال بسیاری کرده اند و با تولید ایزوگام طرح دار و به صورت دو لایه روکش دار با ضخامت 4 میلیمتر محصول جدیدی را به بازار داده اند. همچنین ایزوگام طرح دار برای دیوارها، کف استخر، و یا زمین های ورزشی هم مورد استفاده قرار می گیرد. حتی ایزوگام طرح دار چوبی و سنگی برای دیوارها استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است. ایزوگام طرح دار پلیمری ، جدیدیرین نسل از ایزوگام می باشد که دارای مقاومت و طول عمر بالا بوده و از آن بعنوان عایق ضد رطوبت استفاده می شود و به زیبا سازی محیط کمک زیادی می کند. ایزوگام طرح دار پلیمری در حقیقت همان ایزوگام فویل دار است که فویل به کار رفته در آن با تکنولوژی روز و فناوری دنیا در طرح های متنوعی چون طرح چمنی ، طرح آجرنما و طرح سرامیک تولید شده و به بناهای ساختمانی جلوه زیبا و ماندگاری را می دهد.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی