عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

نماسازی و محافظت از نمای ساختمان ها توسط انواع عایق ها

نماسازی و محافظت از نمای ساختمان ها توسط انواع عایق ها : این محصول جز محصولات نانو عایق  نمای ساختمان محسوب می گردد، که با یک پوشش کاملأ نامرئی می تواند برای انواع مختلف مصالح ساختمانی استفاده شود، حفاظت بدون تغییر رنگ نما ، آبگریز و ضد آب کردن ، و آب بندی کننده انواع نما های سیمانی، سنگ، بتن، آجر، خاک رس ،سنگ قاب، پوشش های کف و یا دیوار، نمای ساختمان، مصالح رنگی و رنگ شده و یا کاشی های سقف ،همه در حوزه کاربردی این محصول می باشد . عایق رطوبتی شفاف نانو، مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی همچون آب ،رطوبت، سرما و گرما گردو غبار ایجاد می نماید. این محصول دارای مقاومت محدودی در محیط های شیمیایی متوسط می باشد و همچنین نسبت به اشعه ماوراء بنفش هیچگونه حساسیتی از خود نشان نمی دهد. آب گریزی، غبار گریزی، سطح عدم اجازه نفوذ آب و رطوبت و ضد آب بودن (قابل تحمل فشار آب) این محصول خاصیت فوق العاده و رمز طول عمر بالای این محصول است.در ضمن از این محصول برای آب بندی صددرصد اسخرها نیز استفاده می گردد.

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پوشش دهی های مکان های گوناگون توسط ایزوگام طرح سرامیک

پوشش دهی های مکان های گوناگون توسط ایزوگام طرح سرامیک : ایزوگام طرح دار در مدل های چمنی،آجرنما،موزاییکی ،آجرنمای رنگی و … تولید می گردد. ایزوگام طرح دار نوعی فویل جدید با فناوری مدرن و پیشرفته ای می باشد که می تواند جایش را در همه مناطق باز کند و دارای نقش و رنگهای متنوعی است .و با کیفیت ۳۵ الی ۳۰ میکرون تولید می گردد. این نوع ایزوگام گران تر از ایزوگام فویلی است .چرا که زیبایی ایزوگام طرح دار بیشتر می باشد و به همین دلیل خرید این نوع از ایزوگام مقرون به صرفه می باشد.ایزوگام طرح دار بیشتر در صنعت ساختمان استفاده می شود.بیشتر در نمای ساختمان استفاده می گردد. جایگزین بسیار خوبی برای نمای سنگی است و از لحاظ قیمت و اجرا از ایزوگام گرانتر و سخت است.

ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نرخ نصب و اجرای ایزوگام عایق کاری رطوبتی در کرج و حومه

نرخ نصب و اجرای ایزوگام عایق کاری رطوبتی در کرج و حومه : ایزوگام نام تجاری عایق های آماده نم و رطوبت است که در انواع ساختمان ها و محل های مختلف آن ها از جمله سرویس بهداشتی، استخر، حمام، دیوارها و پشت بام ها نصب می‌ شود. این عایق در واقع جایگزین مناسبی برای شیوه سنتی قیرگونی است که از نظر نصب و دوام و ماندگاری مزیت بیشتری نسبت به شیوه قدیمی دارد. ایزوگام شامل ورقه‌ ها و الیافی از جنس پلی استر و آلومینیوم و یا تیشو است که با قیر به هم متصل شده ‌اند. البته در ایزوگام همچنان ماده اصل تشکیل دهنده عایق قیر است. از این نوع عایق ضد رطوبت کردن پی و فونداسیون ساختمان ها و در عایق کردن پشت بام ها، استخرها، کانال های آبیاری، مخازن، سدها و پل ها استفاده می شود. بیشتر ایزوگامی که در عایق بندی مورد استفاده قرار می گیرد یکی از دو نوع پلیمری و یا دمیده (قیر دمیده) است.

ادامه مطلب...
۲۳ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق نانو ضد رطوبت برای کف ساختمان و سطوح مختلف

عایق نانو ضد رطوبت برای کف ساختمان و سطوح مختلف : از عایق رطوبتی نانو می توانیم به جای ایزوگام و قیرگونی استفاده کنیم. کار کردن با آن بسیار ساده، راحت و بدون دردسر است . خطرات ناشی از آتش سوزی و سوختگی مانند ایزوگام و قیرگونی در این روش وجود ندارد برای اجرای رنگ نانو تنها کافی است که با قلم مو یا رول یا هر وسیله دیگری بر روی سطح کار لایه ایجاد کنید، تا پس از چند ساعت خشک شده و لایه ای نفوذ ناپذیر تشکیل دهد. این لایه وظیفه کنترل رطوبت را به خوبی انجام می دهد، بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی به زیرکار می چسبد. برای جدا کردن لایه نانو عایق از وسایل مکانیکی باید استفاده نمود.

ادامه مطلب...
۲۱ مرداد ۰۰ ، ۱۱:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق رطوبتی پیش‌ ساخته ایزوگام جهت ایزولاسیون پشت بام سازه ها

عایق رطوبتی پیش‌ ساخته ایزوگام جهت ایزولاسیون پشت بام سازه ها : عایق رطوبتی پیش‌ ساخته ایزوگام یک عایق رطوبتی است که امتحان خود را برای مصرف‌کنندگان خود پس داده است. چندین سال است که در ایران از این عایق برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به مناطق مختلف ساختمان استفاده می‌شود. کیفیت و کارایی این عایق تا حد بالایی به کارخانه تولید کننده و مشخصات تولید آن دارد. هر چه ایزوگام تولیدی بیشتر استانداردهای تولید ایزوگام را رعایت کرده باشد، کارایی بهتری از خود نشان خواهد داد. عمر مفید ایزوگام حداقل 15 سال برآورد می‌شود. عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی ایزوگام انجام می‌گردد. 

ادامه مطلب...
۱۸ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و گاز در سراسر کشور

 خرید چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و گاز در سراسر کشور : چسب‌ های مختلفی وجود دارند که در صنایع متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. چسب عضو جدانشدنی از صنعت بوده و برای کابردهای مختلفی از جمله چسباندن اشیاء مختلف به هم و پوشاندن درزها از آن بهره برده می‌شود. چسب‌ های صنعتی مانند چسب‌ های خانگی نبوده و دارای انواع بسیار مختلفی است که هر کدام کاربردهای متفاوت خودشان را دارند. چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و گاز SPT ماده ای است یک جزئی که بر پایه رزین های اکریلیک و پلیمرهای نوع D تولید و به صورت سرد قابل اجراء می باشد . چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و گاز SPT در محیط های اسیدی ، قلیائی ، نفتی دارای مقاومت بسیار عالی بوده و بدلیل داشتن پلیمرهای نوع D از قدرت انعطاف و چسبندگی بسیار خوبی در برودت های بالا برخوردار است .

ادامه مطلب...
۱۷ مرداد ۰۰ ، ۰۹:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ایزولاسیون روف گاردن و بام سبز با انواع عایق های رطوبتی

ایزولاسیون روف گاردن و بام سبز با انواع عایق های رطوبتی : با پیشرفت سریع تکنولوژی و به وجود آمدن مواد جدید، می توان بر روی بام هر خانه، آپارتمان، ویلا، اداره، مدرسه، بیمارستان و هر ساختمان دیگری یک باغ زیبا با گیاهان کوچک و بزرگ ایجاد کرد. به این ترتیب می توان از فضای بلا استفاده روی بام که همیشه در معرض تابش آفتاب است، با هزینه ای اندک برای ایجاد باغ استفاده کرد. این باغ ها می توانند در ساعات مختلف شبانه روز مورد استفاده ساکنین قرار گیرند. با توجه به اینکه ایجاد و احداث فضای سبز در شهرها به علت کمبود زمین و قیمت بالای آن، بسیار هزینه بر و گران است و اکثر زمین ها توسط ساختمان ها و خیابان ها اشغال شده است، با تبدیل بام ساختمان به باغ، می توان طبیعت تسخیر شده توسط شهر را به آن بازگرداند.

ادامه مطلب...
۱۶ مرداد ۰۰ ، ۰۹:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کارایی پرایمر قیری حلالی در آب بند کردن انواع سازه ها

کارایی پرایمر قیری حلالی در آب بند کردن انواع سازه ها : پرایمر قیری حلالی محصولی تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با حلال های هیدروکربنی را داشته و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح فولادی، بتنی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد.پس از خشک شدن پرایمر قیری حلالی در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود. پرایمر قیری حلالی از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدهای ضعیف، بازهای ضعیف، آب های حاوی کلر و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است.

ادامه مطلب...
۱۴ مرداد ۰۰ ، ۰۹:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع چسب های ایزوگام عایق بندی و زیرسازی در کرج تهران

انواع چسب های ایزوگام عایق بندی و زیرسازی در کرج تهران : یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند. از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از آنها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای ترمیم ترک های آسفالت کاربرد دارند.

ادامه مطلب...
۱۰ مرداد ۰۰ ، ۰۹:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع کاربردهای انواع آسفالت سرد در صنعت راه سازی

انواع کاربردهای انواع آسفالت سرد در صنعت راه سازی : این ماده مخلوطی از مصالح سنگی و قیر مخلوط یا امولسیون قیری است که ترکیب این مواد در همان دمای محیط انجام ی شود و نیازی به حرارت بیرونی نیست. البته در بعضی موارد قبل از ترکیب، قیر گرم می شود اما مصالح سنگی گرما داده نمی شوند.  تولید این نوع محصول به دو صورت “با مش بندی پیوسته” و “دانه‌بندی باز” انجام می شود. آسفالت سرد برای راه‌های پر رفت و آمد که ترافیک سنگین دارند قابل اجرا نیست و تنها برای خیابان های کم‌ تردد و پیاده‌ روها مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب...
۰۹ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی