عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

عرضه انواع عایق آببند نانو در مشکین دشت کرج

عرضه انواع عایق آببند نانو در مشکین دشت کرج:   آب بند کننده و آب گریز شونده برپایه رزین های سیلیکونی با تکنولوژی نانو ساخته شده .که قابلیت آب گریز نمودن وآب بند کنندگی کلیه سطوح  معدنی درمعرض نم ورطوبت را دارد. ومی تواند با ایجاد لایه ای سخت ومقاوم ازسطوح در مقابل نم ورطوبت،گردوغبار،دوده وبارانهای اسیدی محافظت نماید که قابلیت اجرا بر روی تمام سطوح را دارا می باشد تا از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری نماید

ادامه مطلب...
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۳:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پخش انواع عایق رطوبتی قیری در گلشهر کرج

پخش انواع عایق رطوبتی قیری در گلشهر کرج:قیر دمیده:قیر دمیده از دمیدن هوای داغ به قیر خالص در مرحله آخر عمل تصفیه به دست می‌آید. در این فرایند، هوای داغ با دمای ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد توسط لوله‌های سوراخ‌دار به محفظه حاوی قیر دمیده می‌شود. در اثر انجام این فرایند، اتم‌های هیدروژن موجود در مولکول‌های هیدروکربونهای قیر، با اکسیژن هوا ترکیب می‌شود و با تشکیل آب، عمل بسپارش اتفاق می‌افتد. قیر دمیده نسبت به قیر خالص دارای درجه نفوذ کمتری است، درجه نرمی بیشتری دارد و حساسیت کم تری نسبت به تغییرات دما دارد. این نوع قیر بیشتر در ساختن ورق‌های پوشش بام، باتری اتومبیل و اندودکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب...
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۳:۱۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید انواع عایق رطوبتی پایه قیر در کرج و تهران

خرید انواع عایق رطوبتی پایه قیر در کرج و تهران: این محصول یک عایق رطوبتی پیش ساخته بر پایه قیر اکسیده است که با یک لایه فایبرگلاس تیشو (نمد الیاف شیشه) و یک لایه پلی استر نبافته مسلح شده است عایق رطوبتی پایه قیر،انعطاف پذیر و آببند کننده است که به راحتی اعمال می گردد. این محصول به همراه یا بدون الیاف تقویت کننده اکرولیک و پشم شیشه بر سطوح بتنی و سازه های بنایی، در فونداسیون و پی ساختمان ها، دیوار های حائل، بام، لوله های بتنی، مخازن، تونل ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده پس از پخت کامل به حالت چقرمه و انعطاف پذیر درآمده و در برابر حرکت های سازه و تنشهای وارده مقاوم است.

عایق رطوبتی

ادامه مطلب...
۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۷:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع ایزوگام و قیرگونی در اسلام آباد کرج

فروش انواع ایزوگام و قیرگونی در  اسلام آباد کرج:ایزوگام چیست؟ایزوگام پوششی ضد آب و رطوبت است که با بهره‌گیری از قیر اصلاح شده با افزودنی‌های پلیمری تولید می‌شود. در واقع، مقاومت قیر در برابر دماهای بالا و پایین با استفاده از این افزودنی‌های پلیمری بهبود می‌یابد و فرآورده‌ای مناسب برای عایق‌بندی رطوبتی در محیط‌های گرم و سرد بدست می‌آید. در فرآیند تولید ایزوگام، بافته‌ای از الیاف شیشه و مواد پلی‌استر به قیر اصلاح شده آغشته می‌گردد. این بافته میان دو لایه از جنس پلی‌اتیلن، فویل آلومینیوم یا پودر معدنی قرار گرفته و فشرده می‌شود. بدین ترتیب، پوششی سبک و مقاوم بدست می‌آید که به تنهایی می‌تواند نقش یک عایق رطوبتی کامل را ایفا نماید.

عایق قیر و ایزوگام

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۲:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش و تولید قیر سرد در چهارراه طالقانی کرج

فروش و تولید قیر سرد در چهارراه طالقانی کرج:قیر عمدتا در ساخت و سازها، راه‌سازی، عایق کاری جاده‌ها، آسفالت کردن خیابان‌ها یا عایق بندی پشت بام‌ها استفاده می‌شود قیر استخراج شده از نفت یا سنگ‌های معدنی مخصوص، قیر خالص نام دارد که با توجه به منشأ تشکیل، طبقه‌بندی می‌شود قیر دارای مصارفی نظیر آب بندی ، چسبندگی بین لایه ها ، محافظت در مقابل هوازدگی و خوردگی و نگهداری و ترمیم سطوح اسفالتی ، بتنی و فلزی میباشد.

قیر سرد

ادامه مطلب...
۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۶:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع قیر امولسیونی در حسن آباد کرج


فروش انواع قیر امولسیونی در حسن آباد کرج:قیر امولسیون:قیر امولسیون با مخلوط کردن قیر و آب و یک ماده امولسیون ساز به دست می آید.مقدار ماده امولسیون ساز بسیار کم و در حدود ۰٫۳ تا ۰٫۵ درصد وزن قیر می باشد. مقدار آب مصرفی این نوع قیر در حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد وزن قیر می باشد. ماده امولسیون ساز معمولا یک نمک قلیایی اسیدهای آلی یا نمک آمونیم است که باعث باردار شدن ذرات قیر می شود. به این ترتیب ذرات قیر در اثر بار القایی یکدیگر را دفع می کنند و به صورت کره هایی با قطر یک صدم تا یک هزارم میلی متر در آب شناور می شوند.

عایق قیری

ادامه مطلب...
۱۹ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع قیر مخصوص کارهای عمرانی در جهانشهر کرج

فروش انواع قیر مخصوص کارهای عمرانی در جهانشهر کرج: یتومن یا قیر چیست ؟واژه قیر کلمه قیر در زبان سانسکریت با لفظ بیتومین ( Bitumen ) گفته و استفاده شده است. در زبان فارسی نیز کلمه قیر به معنای قطران ذغال سنگ میباشد بیتومن یا قیر چیست ؟بیتومن ماده‌ی سیاه رنگی که حالت خمیری شکل دارد و کاربرد اصلی آن در عایقکاری رطوبتی و ساخت آسفالت است .قیر دارای انواع گوناگونی است که هر یک از انواع آن کاربرد متفاوت و خاص خود را دارد . به بیان تخصصی تر میتوان گفت قیر ترکیبی هیدروکربنی خمیری شکل و کلوییدی با منشاء طبیعی یا پالایشگاهی است . قیر از لحاظ رفتار فیزیکی ماده ای است که در هر دما رفتاری خاص نشان میدهد در دمای محیط نه رفتار یک ماده الاستیکی دارد و نه یک ماده ویسکوز است رفتار قیر شامل ترکیبی از این دو حالت یعنی رفتار ویسکوالاستیکی می باشد.

عایق قیری

ادامه مطلب...
۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۵:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع ایزوگام فویل دار در بلوار موذن کرج

فروش انواع ایزوگام فویل دار در بلوار موذن کرج:ایزوگام چیست؟شاید این سوال به وجود آید که ایزوگام چیست و از چه موادی ساخته شده است می توان به این صورت بیان کرد. ایزوگام ها  از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. عمر آنها طولانی تر و اجرای آن به نسبت روش های سنتی و قدیمی راحت تر می باشد. به صورت میانگین می توان عمر ایزوگام را تا ۱۰ سال در نظر گرفت. نحوه اجرای ایزوگام با گرما دادن و تا حدودی ذوب شدن آن انجام می شود. با این کار بر سطح مورد نظر چسباند می شود.در حال حاضر ایزوگام ها در طرح ها و انواع مختلفی وجود دارند که بسته به نوع استفاده و سلیقه ای می توان نوعی از آن را انتخاب کرد. ایزولاسیون و عایق بندی پشت بام ها , استخر ها ... از بروز بسیاری مشکلات بعدی و هزینه های گزاف جلوگیری می کند.

ایزوگام

ادامه مطلب...
۱۷ آبان ۹۸ ، ۱۲:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع قیر های نفتی در ماهدشت کرج

 فروش انواع قیر های نفتی در ماهدشت کرج: قیرهای نفتی:قیر نفتی در پالایشگاه از تقطیر نفت خام بدست می‌آید. در داخل ستون از پایین به بالا جریان بخار آب سوپرهیت عبور داده می‌شود. در نتیجه، جریان بخار آب سبب جداسازی مواد فرار سبک شده و از بالای برج خارج و در ستونهای دیگر جدا می‌گردد. مواد غیر فرار که قسمت اعظم آنرا قیر تشکیل می‌دهد از انتهای ستون خارج می شود. این باقیمانده یا ته مانده برج خلاء بعنوان خوراک درساخت 20 نوع قیر با گریدهای مختلف به کار می‌رود و گرانروی ته مانده برج به نوع نفت خام، دما و فشار برج خلاء در هنگام فرآیند بستگی دارد. همچنین با توجه به نوع نفت خام می‌توان ستون را طوری طراحی کرد که قیرهای با گریدهای مختلف بدست آید. اگرچه می‌توان قیر بدست آمده از برج خلاء را بطور مستقیم استفاده کرد، اما در پاره ای اوقات قیر بدست آمده از خواص فیزیکی مناسب برخوردار نبوده و باید بر روی آن اصلاحاتی انجام می‌شود که عمده‌ترین آن دمیدن هوا در قیر می‌باشد که در زیر به شرح آن می‌پردازیم.

عایق قیری

ادامه مطلب...
۱۶ آبان ۹۸ ، ۱۴:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش و پخش ایزوگام با کیفیت در محمد شهر کرج

فروش و پخش ایزوگام با کیفیت در محمد شهر کرج:ایزوگام چیست :ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از قیر و الیاف مختلف مصنوعی می‌باشد که به وسیله گرما چسبانده می‌شود تا از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری کند که معمولا عمر آن حدود ۱۰ سال می‌باشد. همچنین امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها در مرحلهٔ پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت‌بام، ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی صورت میگیرد که جالب است بدانید که تا ۴۰ سال پیش غایق بندی ساختمان‌ها که به صورت سنتی با استفاده از قیر و آسفالت انجام می‌گرفت مقاومت بسیار خوبی را نداشتند و با گذشت زمان و پیدایش عایق‌های مختلف ایزوگامی جای خود را به این عایق‌های مقاوم و بادوام دادند.

عایق کاری با ایزوگام

ادامه مطلب...
۱۴ آبان ۹۸ ، ۱۵:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی