عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۴۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

عرضه عایق سفید رطوبتی پوشش آب‌ بند کننده پایه آب بام

عرضه عایق سفید رطوبتی پوشش آب‌ بند کننده پایه آب بام : عایق بام سفید یا عایق سفید رطوبتی نوعی پوشش آب‌بند کننده پایه آب است که از مواد پلیمری و الاستومری دوستدار محیط‌ زیست ساخته‌شده است. عایق سفید بام قابل اجرا برروی کلیه سطوح اعم از فلزی، سیمانی، موزاییک، ایزوگام، آسفالت ترک خورده، چوب و … است و پس از خشک شدن کاملاً آب‌بند می‌شود. عایق سفید با قابلیت ایجاد پوشش یکپارچه، بدون درز، یکنواخت و با چسبندگی بالا، سطوح عمودی و افقی را کاملاً ایزوله و آب‌بند می‌کند. از عایق سفید برای آب‌بندی پشت بام، ساخت روف گاردن (بام سبز)، عایق استخر، عایق سرویس بهداشتی، ایزولاسیون مخازن آب و فاضلاب و … استفاده می‌ شود. 

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۰۰ ، ۲۱:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید عایق رطوبتی نانویی پشت بام در کرج و حومه

خرید عایق رطوبتی نانویی پشت بام در کرج و حومه : عایق رطوبتی نانو پشت بام از جمله جدید ترین عایق های رطوبتی است که در شهر های مختلف کشور طرفداران زیادی پیدا کرده است و خیلی ها به دنبال مراکز فروش و فروشنده آن در کرج، تهران و دیگر شهر های کشور هستند. نانو از بزرگترین دستاورد های امروزه بشری است که در زمینه های مختلف به کمک ما آمده است. عایق های رطوبتی نانو پشت بام نیز یکی از این دستاورد ها است که خرید و فروش آن در بازار رونق بسیاری پیدا کرده است.

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۰۰ ، ۲۰:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع پوشش های نانو عایق بندی رطوبتی در سراسر کشور

فروش انواع پوشش های نانو عایق بندی رطوبتی در سراسر کشور : در یک حالت کلی به عایق هایی نازک که با استفاده از تکنولوژی جدید یعنی با استفاده از مواد پلیمری و فناوری نانو ساخته شده و تحول عظیمی در این صنعت ایجاد کرده اند، عایق نانو نام دارند که کاربردهای متنوع و وسیعی دارد و برای استفاده در بخش های مختلف سازه مورد استفاده قرار می گیرد. روش اجرای عایق رطوبتی نانو بسیار با سهولت انجام می شود و زمان زیادی را صرف نخواهد کرد. فناوری نانو شیوه ای کارآمد در تولید ایزوگام نیز می باشد. ذرات مولکولی این فناوری در مقیاس نانومتر همچنین با دارا بودن پیوندهای دوار پلیمری هوا گذر باعث عمر بالا در برابر حرارت و رطوبت می شود. به همین دلیل است که استفاده از آن ضمن مقاومت بالا از عمر بالایی برخوردار بوده و خرید آن را مقرون به صرفه کرده است. از دیگر ویژگی های خوب این محصول عدم افزودن وزن اضافی به بخش هایی مثل سقف ساختمان است که ویژگی بسیار خوبی به حساب می آید، دارای ده سال بیمه بوده، آنتی باکتریال است، بر روی انواع سطوح مانند سطوح مواج و یا مورب قابل استفاده بوده، باعث بازتاب نور و گرمای خورشید خواهد شد و به طور کلی محصولی بسیار کارآمد به حساب می آید. عایق های سطحی و حجمی از انواع عایق رطوبتی نانو می باشد.

ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۰۰ ، ۲۰:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کارایی رنگ نانو استخری آبی در آب بندی سطوح استخرهای ابی

کارایی رنگ نانو استخری آبی در آب بندی سطوح استخرهای ابی : پوشش ایزوگامی داخل استخر به دلیل هزینه بالا کم کم جای خود را به رنگ استخر داده است. این پوشش ها در رنگ های متنوع از جمله سفید، آبی، سبز و بسیاری رنگ های دیگر در بازار وجود دارد. برای عایق کاری سطح داخل استخر ها امروزه از رنگ عایق استخر استفاده می شود. این رنگ هم زیبایی خاصی به استخر می بخشد و هم عایق رطوبتی مناسبی است. رنگ های مختلفی برای پوشش سطح داخلی استخر و عایق نمودن آن در حال حاضر در بازار موجود هستند. هر یک از این رنگ ها با توجه به نحوه سیمان کاری استخر کاربرد مشخص خود را دارند. به عنوان مثال چنانچه سطح داخلی استخر به وسیله سیمان سفید پوشش داده شده باشد نمی‌توان از رنگ اپوکسی برای آن استفاده نمود و یا چنانچه استخر از بتن ساخته شده باشد معمولاً رنگ های های اکریلیکی برای آن مناسب نخواهد بود.

ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۰۰ ، ۲۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عرضه عایق های نوار چسب عایق الاستومری در آب بندی لوله

عرضه عایق های نوار چسب عایق الاستومری در آب بندی لوله : نوار چسب عایق الاستومری با برندهای مختلفی تولید می شوند. اگر می خواهید محصولات عایق کاری بروز الاستومریک را خریداری نمایید باید به تولید کنندگان معتبر این محصولات مراجعه کنید. در حال حاضر تولیدکنندگان ایرانی نیز توانسته‌ اند تولید انواع عایق الاستومری و نوار چسب عایق الاستومری را با بالاترین کیفیت انجام دهند. کیفیت محصولات عایق کاری الاستومری ایرانی با نمونه ‌های خارجی آن کاملاً قابل قیاس است. در فروشگاه و شرکت گوهر ابنیه پایتخت می توانید در ارتباط مستقیم با تولید کننده مجرب چسب الاستومری با کیفیت همراه شوید.

ادامه مطلب...
۲۹ فروردين ۰۰ ، ۲۰:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت عایق نوار چسب آلومینیومی آب بندی لوله ها در کرج

قیمت عایق نوار چسب آلومینیومی آب بندی لوله ها در کرج : در مصارف فشار قوی، برای جلوگیری از زنگ زدن لوله های زیر کار، به وسیله عایق پوش کردن لوله ها و یا حفاظت کاتدی توام با عایق پوش کردن انجام می گیرد که عایق پوش کردن لوله ها نیز به دو روش سرد و گرم انجام می شود. در روش عایق کاری سرد برای مصارف فشار قوی از مواد : رنگ آستری ( پرایمر)- نوار زیری - و نوار روئی استفاده می گردد. حفظ عایق کاری موجود ، کار ساده ای است که با تغییر فصل ، بازرسی های ساده ای را نیز شامل می شود. لوله ها را با لمس با انگشت خود در امتداد درزها و اتصالات بررسی کنید - اگر بتوانید انگشت خود را بین مفصل قرار دهید ، به چسب بیشتری نیاز است. نکته مهم دیگر برای مالکان این است که به دنبال علائم وجود سنجاب و سایر آفات باشید که می تواند به عایق آسیب برساند یا تداخل کند. 

ادامه مطلب...
۲۹ فروردين ۰۰ ، ۱۸:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد عایق های حرارتی دیواری و مزایای آنها در ساختمان سازی

کاربرد عایق های حرارتی دیواری و مزایای آنها در ساختمان سازی : محصولاتی که از هدر رفت انرژی ممانعت می نمایند در مرحله ابتدایی اجرا دارای هزینه هایی هستند. در واقع اینکه از چه متریالی به عنوان عایق استفاده شود، ابعاد و سایز فضای عایق بندی، دستمزدهای پرداخت شده دلیلی بر متفاوت بودن هزینه در این زمینه می باشد و البته نکته بسیار مهم اینکه مهمترین و تاثیر گذار ترین عامل در هزینه این محصولات جنس و نوع متریال استفاده شده است که قسمت اعظم هزینه مربوطه را در بر می گیرد. با بهره گرفتن از محصولات ممانعت کننده از هدر رفت سوخت می توان به راحتی آسایش را در منازل ایجاد نمود و به صورت بسیار جدی مصرف سوخت را کاهش داده و ارقام نجومی درج شده در قبض های پرداختی را به صورت چشمگیری کاهش داد.  

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۹:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع روش های عایق کاری توکار و روکار دیوار ساختمان ها

انواع روش های عایق کاری توکار و روکار دیوار ساختمان ها : به کار بردن عایق حرارتی در ساختمان ها موجب صرفه جویی از 35 درصد الی 55 درصد در میزان مصرف انرژی می شود. این عدد با توجه به انتخاب عایق بندی اعم از انتخاب عایق حرارتی با ضخامت و نوع مناسب متغیر است. انتخاب روش عایق کاری کردن ساختمان ها با توجه به وضعیت دیوارها، نمای خارجی ساختمان ها، هزینه عایق کاری ها و... متفاوت می باشد. عایق کاری دیوارها در ساختمان ها دارای روش ها و متدهای گوناگونی اعم از عایق کاری دیوار با استفاده از سازه، عایق کاری دیوار بدون استفاده از سازه و عایق کاری با استفاده از متدهای جدید می باشد.

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پخش و توزیع رنگ عایق استخر پایه آبی در سراسر کشور

پخش و توزیع رنگ عایق استخر پایه آبی در سراسر کشور : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه پودر های میکرونیزه معدنی و رزین های پایه آب است. عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل ‌اجرا می‌باشد.

ادامه مطلب...
۲۷ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نصب و اجرای عایق آبی استخری نانویی در استخرهای سیمانی

نصب و اجرای عایق آبی استخری نانویی در استخرهای سیمانی : عایق رطوبتی در برابر رطوبت و آب نفوذ ناپذیر هستند و می توان در هر فصل آن را اجرا نمود ولی ایزوگام فقط می توان در زمان هایی که برف و باران نداشته باشیم و زمین ها کاملا خشک باشد استفاده نمود، اجرای عایق رطوبتی بسیار آسان است و نیاز به ابزار خاصی ندارد ولی در عایق بندی ایزوگام توصیه می شود پس از گذشت 28 روز بر روی بتن یا سیمان اجرا شود، برای عایق بندی به وسیله ایزوگام به دلیل اینکه به صورت جامد هستند و باید به وسیله حرارت بالا به مایع تبدیل شود و بعد استفاده شود و این کار باعث کاهش ایمنی در اجرای عایق بندی می شود ولی عایق های رطوبتی معمولا مایع هستند و کافی است به وسیله قلمو سطوح را عایق بندی کنید.

ادامه مطلب...
۲۶ فروردين ۰۰ ، ۲۲:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی