عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۰ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

اجرای ضد حریق کردن و عایق کاری مخازن در کرج

اجرای ضد حریق کردن و عایق کاری مخازن در کرج : با توجه به حفظ منابع توسط عایق ‌بندی، اتلاف انرژی کاهش یافته و صرفه اقتصادی بالایی دارد. از طرفی با دید محیط زیستی می‌توان به کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای اشاره کرد. با عایق ‌بندی انتقال حرارت کاهش می‌یابد در نتیجه از یخ‌ زدگی مایع (استفاده از مخازن چهار لایه فوم دار) و یا گرم شدن آن جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر نوعی از عایق منبع آب برای ضد حریق کردن مخازن با عنوان پوشش ضد حریق نیز امنیت مخزن را در برابر آتش‌ سوزی و از بین رفتن مخزن و مایع درون آن نجات می‌دهد.

ادامه مطلب...
۲۹ آذر ۰۱ ، ۰۹:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربردهای عایق های رطوبتی نانو ضد آب کننده بتن

کاربردهای عایق های رطوبتی نانو ضد آب کننده بتن : قیمت عایق رطوبتی نانو مخصوص اختلاط با بتن تحت تاثیر عوامل متعددی چون نوسانات موجود در بازار، ‏برند و کشور سازنده محصول، نوع مواد تشکیل دهنده و… متغیر است. بدین منظور، ارائه یک قیمت واحد امکان پذیر ‏نمی‌باشد. متغییر است. بنابراین، جهت مشاوره و یا استعلام دقیق از قیمت مواد نانو آب‌بندی یا دیگر محصولات و مصالح ‏مقاوم‌سازیی، می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت تماس حاصل فرمایید‎.

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۰۱ ، ۰۸:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نحوه اعمال مواد آب بندی سینک های ظرفشویی

نحوه اعمال مواد آب بندی سینک های ظرفشویی : گاهی اوقات بی‌توجهی‌های کوچک هزینه‌های زیادی در پی دارد. اگر درزهای سینک باز شده و آب به داخل کابینت نفوذ کند باعث می‌شود کابینت‌ها طبله کنند و دچار زنگ‌زدگی شوند. اگر بموقع مشکل را حل نکنید مجبور به تعویض کابینت خواهید شد. برای جلوگیری از پوسیدگی و آسیب به کابینت‌ها بهتر است آب‌ بندی و درزگیری سینک را به‌درستی انجام دهید. آب بندی درزها را به‌خوبی محکم می‌کند و جلوی نفوذ آب به زیر سینک ظرف‌ شویی و کابینت‌ ها را می‌گیرد. درزگیر اطراف سینک به مرور زمان ترک می‌خورد پس باید این کار را برای جلوگیری از آسیب دیدن کابینت هر چند وقت یک بار انجام دهید.

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۰۱ ، ۰۸:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید فوم های پلی اتیلن به صورت رولی و تخته ای

خرید فوم های پلی اتیلن به صورت رولی و تخته ای : پلی اتیلن نوعی پلیمر است که از فراورده های نفتی به دست می آید. فوم پلی اتیلن از ترکیب پلی اتیلن فشرده وحباب های ریز هوا تشکیل می شود که به دلیل داشتن خاصیت تراکم سلولی یکی از بهترین عایق ها می باشد که در برابر رطوبت ،حرارت و صدا از مقاومت بالایی یرخوردار است.فوم پلی اتیلن ضد رطوبت بوده و مانع نفوذ آب به داخل بسته بندی می شود. پلی اتیلن یکی از فرآورده های پلیمری و نفتی به حساب می آید و علامت اختصاری آن PE نام دارد. از خاصیت های فوم پلی اتیلن به وزن سبک و جنس نرم و همچنین قابلیت حمل آسان و راحت را می توان نام برد. فوم های پلی اتیلن به صورت رولی و تخته ای در بازار موجود می باشد.

ادامه مطلب...
۲۶ آذر ۰۱ ، ۰۸:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع عایق کاری دیوار های خارجی ساختمان

انواع عایق کاری دیوار های خارجی ساختمان : عایق کاری جداره های خارجی ساختمان، می تواند ۳۵ تا ۵۵ درصد از اتلاف حرارت ناشی از سقف،کف و دیوارهای مجاور فضای آزاد را کاهش دهد. انتخاب روش مناسب عایق کاری ساختمان نیازمند توجیه فنی اقتصادی می باشد و به عوامل مختلفی نظیر وضعیت جدار، هزینه عایق کاری، نمای خارجی ساختمان و … بستگی دارد. همچنین روش های عایق کاری ساختمان های احداث شده با ساختمان های در حال ساخت متفاوت می باشد. امروزه تعداد زیادی عایق حرارتی ارزان و متداول در بازار موجود است.

ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۰۱ ، ۱۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع پوشش های محافظتی نانو پلیمری رطوبتی

انواع پوشش های محافظتی نانو پلیمری رطوبتی  : همانطور که از اسم این عایق پیداست از مواد پلیمری ساخته شده و هر چه میزان این مواد بالاتر رود مقاومت عایق نانو در مقابل رطوبت نیز افزایش می یابد. خرید عایق رطوبتی نانو پلیمر بسیار به صرفه است چراکه موادی در ساختار آن وجود دارد که باعث شده این عایق خاصیت آب گریزی و دوام بالایی داشته باشد. یکی از مزیتهای جالبی که عایق رطوبتی نانو پلیمر دارد این است که به سطحی که در زیر آن قرار دارد اجازه تنفس می دهد که این امر موجب جلوگیری از رشد قارچ و کپک می شود. از این نوع عایق ها برای رنگ کاری جدول های کنار خیابان استفاده می شود و طول عمر آن بالای 5 سال می باشد و نیازی به ترمیم مجدد ندارد.

ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۰۱ ، ۰۹:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای اجرای عایق بندی سرویس های بهداشتی

مزایای اجرای عایق بندی سرویس های بهداشتی : باید پیش از هر چیزی کف سرویس بهداشتی را توسط بنا سیمان کاری کنید و این نکته را در نظر داشته باشید عایق کاری شما چه به وسیله قیرگونی و چه به وسیله ایزوگام انجام شود؛ نیاز به یک لایه سیمان دارد. پس از پشت سر نهادن مرحله اول و یک لایه سیمان کاری نوبت به اجرای قیرگونی و یا ایزوگام به صورت عمودی و افقی خواهد رسید. البته پیش از اینکه وارد این مرحله شوید باید پس از خشک شدن سیمان کاری لوله‌های اضافی فاضلاب را به گونه‌ای برش دهید که هم سطح و همتراز با کف باشد. نکته قابل توجه در این زمینه این است که برای بریدن لوله‌های فاضلاب پیش از عایق کاری به هیچ وجه از حرارت استفاده نکنید.

ادامه مطلب...
۲۱ آذر ۰۱ ، ۰۹:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای پوشش محافظ تک جزئی قیری امولسیونی

 اجرای پوشش محافظ تک جزئی قیری امولسیونی : محصول کاملا پوشش محافظ کننده تک جزئی است که حالت خمیری و رنگ قهوه ای کاملا سوخته دارد که بر پایه امولسیون قیری اصلاح شده و مواد افزودنی مطابق با استاندارد تولید شده و از نفوذ آب و املاح  و یون های مخرب جلوگیری می کند و در بسیاری از مواقع جایگزین ایزوگام و قیر در عملیات بتنی و آب بندی می باشد. نوعی پوشش محافظتی برای جلوگیری از نفوذ املاح و یون‌ های مخرب شیمیایی موجود در خاک روی مقاطع بتنی که پیش از دفن شدن اجرا می‌شود. پس از خشک شدن، الاستیسیته زیاد و چسبندگی قابل توجهی به سطح دارد.

ادامه مطلب...
۱۹ آذر ۰۱ ، ۰۸:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای ایزوسمنت مناسب ترین عایق روف گاردن

اجرای ایزوسمنت مناسب ترین عایق روف گاردن : روف گاردن، تراس های سبز و جعبه های کاشت به طور فزاینده ای در شهرهای بزرگ محبوب هستند. آنها یک راه عالی برای استفاده حداکثری از فضای پشت بام، به خصوص در محیط های شهری‌اند. گیاهان و باغ های پشت بام نه تنها زیبا به نظر می رسند، بلکه یک خلوت سبز آرام در قلب شهر ایجاد می کنند. آنها می توانند گرما را فیلتر کرده، در هوای تابستانی سایه ایجاد کنند و کیفیت هوا را در تمام طول سال بهبود بخشند.

ادامه مطلب...
۱۷ آذر ۰۱ ، ۱۰:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

استفاده از مواد نانو در آب بندی چاله آسانسور

استفاده از مواد نانو در آب بندی چاله آسانسور : به قسمت پایین چاه آسانسور که در زیر پایین‌ترین طبقه آسانسور قرار داره چاهک یا چاله آسانسور میگن. در چاهک آسانسور قطعات مختلفی نصب میشه مثل ضربه‌گیرهای کابین آسانسور، ضربه‌گیرهای وزنه تعادل، پایه‌های ریل‌های راهنمای کابین، فلکه کششی سیم بکسل، گاورنر آسانسور، فلکه کشش زنجیر جبران آسانسور و البته چراغ روشنایی ته چاهک همراه با نردبان. وجود این نوع از تجهیزات که فلزی و اکثراً وابسته به برق هستند، اهمیت آب‌بندی ساختمون رو به‌ خوبی نشون میدن اما برای واضح‌ تر شدن موضوع اجازه بدید از اهمیت این کار بیشتر بگوییم.

ادامه مطلب...
۱۵ آذر ۰۱ ، ۰۸:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی