عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

خرید روغن محافظ برای محافظت از قطعات فلزی و سازه های فلزی

خرید روغن محافظ برای محافظت از قطعات فلزی و سازه های فلزی : روغن محافظ برای محافظت از قطعات فلزی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی، اکسیداسیون طی مراحل ساخت و انبارداری پیشنهاد می شود. از جمله محصولات خاص مانند Molykote 3400 A جهت استفاده در تماس کشویی از ترکیبات فلزی فلز با حرکات آهسته تا متوسط و بارهای بالا و  MOLYKOTE METAL PROTECTOR PLUS که حفاظت از خوردگی قطعات فلزی که باید ذخیره یا حمل شوند.

ادامه مطلب...
۳۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع مصارف اپوکسی در صنعت ساختمان سازی و عایق سازی سطوح

انواع مصارف اپوکسی در صنعت ساختمان سازی و عایق سازی سطوح : از بزرگ‌ترین مصارف اپوکسی در صنعت ساختمان می‌توان به استفاده از آن در ساخت کفپوش مقاوم به ضربه و وارد آمدن نیروی زیاد در کارخانه‌ها، انبارها، سالن‌های ورزشی، فرودگاه‌ها، گاراژها، اسطبل‌ها و ... اشاره کرد. از دیگر مصارف اپوکسی در صنعت ساختمان هم می‌توان از کاربرد آن‌ها در مرمت و ترمیم ستون‌ها، راهروها، سقف‌ها، کفپوش‌ها و به‌طورکلی ساختمان‌های فرسوده و بازسازی ابنیه گفت. ازآنجایی‌که قیمت اجرای اپوکسی نسبت به سایر کفپوش‌ها مانند سرامیک، پارکت و ... ارزان‌تر است و با توجه به مزایایی مانند عایق بودن، می‌توان اپوکسی را جایگزینی برای کفپوش‌هایی مانند سرامیک در خانه‌ها و آپارتمان‌ها کرد.

ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع مواد ضد خوردگی فلزات و سازه های فلزی در کرج

فروش انواع مواد ضد خوردگی فلزات و سازه های فلزی در کرج : خوردگی اصطلاح کلی است که نشان دهنده تبدیل فلز به ترکیبات محلول می باشد.خوردگی می تواند منجربه اختلالاتی در بخش های بحرانی و مهم سیستم های دیگ بخار، رسوب فرآورده های خوردگی در سیستم انتقال حرارت و کاهش کارایی کلی شود. ضد خوردگی ها ترکیبات شیمیایی هستند که با سطح فلزی یا محیطی که فلز در آن قرار گرفته واکنش می دهند تا سطح را در برابر خوردگی تا حدود مشخصی محافظت کنند.در واقع این مواد شیمیایی زمانیکه به آب یا هر محلول دیگری اضافه می شوند سرعت خورده شدن سطح فلز را کاهش می دهند .مهارکننده ها اغلب با جذب خود بروی سطح فلز،و با تشکیل یک فیلم روی سطح فلز از آن در برابر خوردگی محافظت می کنند.

ادامه مطلب...
۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین مواد و مصالح عایق کاری ساختمان ها در اقلیم‌ های مختلف

 بهترین مواد و مصالح عایق کاری ساختمان ها در اقلیم‌ های مختلف : میزان عایق کاری ساختمان در اقلیم‌های مختلف متغیر بوده و به درجه حرارت محیط خارج ساختمان بستگی دارد. در مناطق سردسیر حداقل درجه حرارت در زمستان و در مناطق گرمسیر حداکثر درجه حرارت در تابستان، تعیین کننده میزان عایق کاری هستند‌. مقادیر عایق کاری که در طراحی و محاسبات حرارتی ساختما‌ن‌ها در کشورهای صنعتی منظور می‌شود، در مقررات و آیین نامه های ساختمانی هر کشور برای سقف‌ها، دیوارها و کف‌ها تعیین شده و در برخی از کشورها رعایت این مقادیر برای سازندگان اجباری است. عایق بندی ساختمان و عایق حرارتی دیوار فاکتور مهمی برای راحتی ساکنان ساختمان است. عایق بندی ساختمان از بیرون رفتن یا وارد شدن گرمای ناخواسته جلوگیری می کند و مصرف انرژی سیستم های گرمایشی و سرمایشی را کاهش می دهد. این که چه مقدار عایق بندی ساختمان نیاز است به طراحی ساختمان، آب و هوا منطقه، هزینه های انرژی و بودجه سازنده ساختمان و ترجیحات شخصی بستگی دارد.

ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش بهترین چسب ماستیک عایق کاری ساندویچ پانل در کرج

فروش بهترین چسب ماستیک عایق کاری ساندویچ پانل در کرج : چسب عایق ساندویچ پانل که به چسب ماستیک معروف است با چسب معمولی متفاوت بوده و مخصوص این کار است زیرا در ساندویچ پانل‌ها از مواد پلیمری استفاده شده و استفاده از هر نوع چسبی ممکن است سبب آسیب به مصالح شود و یا اصلا به درستی عمل نکند.از ویژگی‌های این نوع چسب‌ها می‌توان به چسبندگی فوق العاده زیاد آن به انواع مصالح ساختمانی مانند بتن، سنگ و انواع فلزات اشاره کرد.همچنین این چسب‌ها قابلیت حفظ خواص و انعطاف پذیری در مواجه با تغییرات دمایی مثل قرار گرفتن در یخبندان و یا گرمای بسیار زیاد را دارد. به علاوه در برابر عوامل محیطی مثل تابش نور خورشید و اشعه ماورا بنفش آن مقاوم می‌باشد.

ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نحوه اجرای عایق رطوبتی قیرگونی در پشت بام ساختمان ها

نحوه اجرای عایق رطوبتی قیرگونی در پشت بام ساختمان ها : برای محافظت از سقف پشت بام ها و درز گیری و برای جلوگیری از نفوذ آب و مواد دیگر لایه ای بر روی آن نقطه می کشند این لایه می تواند ایزوگام باشد یا بتن و سیمان یا قیر وگونی. قیرگونی نوعی عایق رطوبتی است که بر روی سقف پشت بام ها استفاده می شود . در قیرگونی همانطور که از نامش پیداست ما از قیرگونی استفاده می کنیم به این ترتیب که یک لایه قیر می ریزیم بعد یک لایه گونی روی آن قرار می دهیم و سپس دوباره یک لایه قیر روی آن می کشیم.

ادامه مطلب...
۲۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاهش تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان توسط عایق حرارتی

کاهش تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان توسط عایق حرارتی : عایق حرارتی موادی هستند که برای کم کردن تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان، لوله‌ها، کانال‌ها و مخازن استفاده می‌شوند. با پیشرفت تکنولوژی و لزوم احداث ساختمان‌های سبک‌تر لازم شد که ضخامت جداره‌ها به حداقل کاهش یابد؛ در پی آن مسئله گریز حرارت از پوسته خارجی بنا مطرح شد؛ بنابراین به منظور کاهش هزینه ایجاد گرما و سرما، با قرار دادن عایق حرارتی در پوسته ساختمان‌ها ضریب هدایت حرارتی مجموعه را به میزان قابل توجهی کاهش داده‌اند. اصولاً حرارت به سه طریق انتقال می‌یابد:تابش، همرفت هدایت. در دو طریق اول یک محیط گازی یا خلأ برای انتقال گرما لازم است. ولی روش سوم انتقال در اثر تماس اجسام با یکدیگر صورت می‌گیرد. انتقال حرارت از جداره‌های خارجی ساختمان به شکل هدایت حرارت، مهمترین عامل اتلاف یا کسب حرارت در ساختمان‌های معمولی است.

ادامه مطلب...
۲۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت چسب های آب بندی و درزگیر کاشی های سرویس بهداشتی

قیمت چسب های آب بندی و درزگیر کاشی های سرویس بهداشتی : آب بندی درز کاشی های کف توالت و حمام با استفاده از پودر های مخصوص بند کشی برای بندکشی کف توالت و حمام ابتدا پودر بندکشی را به مقدار مورد نیاز با چسب آب بندی sa12 یا sa46 یا z90 یا عایق های پلیمری همراه با آب به میزان 1به 1 با پودر بندکشی مخلوط نمائید و به حالت خمیری متوسط در بیاورید سپس با ماله یا کاردک در بین درز های خالی کاشی و سرامیک با زاویه ماله 45 درجه بکشید و در انتها با دستمال نرم و ابر پارچه ای مرطوب محل بند کشی را پاک کرده و سطح بند کشی را صاف و یک دست نمائید بهتر است کنج اتصال دیوار و کف را بصورت ماهیچه ای تا ضخامت 5 میلیمتر با فنر بند کشی اجرا نمایید برای رسیدن به نتیجه بهتر بین درزها را تا حد ممکن از هر گونه مصالح و آلودگی و چربی کاملا پاک نمائید و سپس عملیات بند کشی و آب بندی را انجام دهید .

ادامه مطلب...
۲۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

واترپروف مایع بتن بهترین افزودنی جهت آب بندی سطوح

واترپروف مایع بتن بهترین افزودنی جهت آب بندی سطوح : ماده افزودنی واتر پروف مایع بتن ، مخلوطی فرموله شده از روانسازها ، رزین های ضد آب و ترکیبات هیدروفوبیک می باشد که برای آب بند نمودن و نفوذ ناپذیر ساختن انواع بتن ، ملات های بنایی و دوغاب کاری مناسب می باشد . واتر پروف مایع بتن پس از افزوده شدن به بتن، به لحاظ دارا بودن مواد روانساز بتن در فرمولاسیون خود ، به سرعت در آب پخش می شود و به صورت یک عامل قوی پخش کننده ذرات عمل کرده و سبب میشود که ذرات سیمان که تمایل به کلوخه شدن دارند، پخش شوند و سطح آزاد وسیع تری بدست آورند.

ادامه مطلب...
۱۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای اجرای عایق حرارتی رولی پشت چسبدار  ضد حریق

از آنجا که اجرا و نصب سایر عایق‌های قدیمی همانند پشم شیشه، زمانبر بوده عوارض پوستی و تنفسی عمده ای برای نصابان ایجاد می کند، استفاده از عایق الاستومری رولی ساده پشت چسبدار نخدار، که علاوه بر سادگی نصب، موجب صرفه جویی در زمان، هزینه و نیروی انسانی می شود توصیه می گردد. فوم عایق الاستومریک اختصاصا جهت سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، تاسیسات تهویه مطبوع، کانال تجهیزات لوله و شیرآلات تولید شده است و در راستای درخواست مشتری می‌تواند با روکش آلومینیوم و pvc تولید شود. فوم عایق الاستومریک مانع از شعله ور شدن و پیشروی حریق گردیده و همچنین مقاوم در برابر مواد شیمیایی رطوبت و بخار آب، اشعه UV می‌باشد.

ادامه مطلب...
۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی