عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۶ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

درزگیر دو جزیی بر پایه پلی یورتان بدون حلال جهت عایق بندی درز

درزگیر دو جزیی بر پایه پلی یورتان بدون حلال جهت عایق بندی درز : درزگیر دو جزیی بر پایه پلی یورتان و بدون حلال است که پس از اختلاط و اجرا در داخل درزهای بتونی و یا آسفالت در محدوده زمانی مشخص، دو جزء با هم واکنش داده و درز را آببندی می نماید. این ماده ضمن اینکه چسبندگی بسیار بالایی به سطوح بتونی وآسفالت دارد، در مقابل دوره های زمانی مکرر انقباض و انبساط بتن به خوبی واکنش نشان داده و کیفیت وکارایی خودرا حفظ می نماید. همچنین این محصول مقاومت شیمیائی خوبی در مقابل حلال های متعارف صنعتی دارد. درزگیرها در بتن باعث حداقل نفوذ مایعات، جامدات و گازها می شود و از بتن در برابر آسیب دیدگی ها، محافظت می کند. در کاربردهای معین، عملکرد ثانویه آنها اصلاح عایق حرارتی و صوتی، تعدیل ارتعاش و جلوگیری از مشکلات غیر منتظره در دوره بهره برداری است .سیستم های حفاظتی درزها شامل عایق کردن ترک خوردگی ها، درزهای انقباض (کنترل)، درزهای انبساطی و درزهای اجرایی است.

ادامه مطلب...
۳۰ تیر ۰۰ ، ۱۲:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق کاری سطوح ساختمان ها توسط ایزوگام های تندیس دلیجان

عایق کاری سطوح ساختمان ها توسط ایزوگام های تندیس دلیجان : اولین گام برای یک عایق کاری درست، انتخاب ایزوگام خوب و با کیفیت است. به این دلیل که یک ایزوگام نامرغوب، عمر مفید کمتری خواهد داشت و زودتر خراب می‌شود. که این موضوع می تواند هزینه‌های بعدی را با خود به همراه بیاورد و اگر دیر اقدام کنید، ممکن است رطوبت به سقف نفوذ کند و دردسرهای زیادی را ایجاد کند. برای انتخاب یک ایزوگام مناسب و با کیفیت، لازم است که به نکات زیر دقت کنید. لازم به ذکر است که ممکن است نام‌های مختلفی مانند عایق رطوبتی و یا عایق رطوبتی پیش ساخته بر پایه قیر به جای ایزوگام نیز به گوشتان خورده باشد. اما منظور از همه آن‌ها همان ایزوگام است.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۰۰ ، ۲۰:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید پوشش ایزوگام فویل‌ دار عایق رطوبتی در گوهردشت کرج

خرید پوشش ایزوگام فویل‌ دار عایق رطوبتی در گوهردشت کرج : پوشش ایزوگام فویل‌دار از آلومینیوم است که بیشتر مواقع در کارخانه بر روی ایزوگام پرس‌‌‌‌ می‌شود و یا پودر و نایلکس‌‌‌‌ می‌شود. اغلب فروشندگان فکر‌‌‌‌ می‌کنند که ایزوگام‌‌‌های فویل‌دار بهتر از سایر مدل‌‌‌های دیگر هستند و خریداران را تشویق به خرید این نوع محصول ‌‌‌‌می‌کنند. اما حقیقت این است که فویل روی ایزوگام تاثیری بر روی کیفیت آن نخواهد گذاشت. بایستی به این نکته را مد نظر داشت که وجود فویل به تنهایی نمی‌تواند تضمین‌کننده کیفیت بالای ایزوگام باشد و شاخص مناسبی برای انتخاب یک ایزوگام مرغوب نخواهد بود.

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۰۰ ، ۰۸:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع عایق های فوم پاششی پلی یورتان جهت عایق کاری حرارتی

انواع عایق های فوم پاششی پلی یورتان جهت عایق کاری حرارتی : فوم پلی یورتان پاششی که در اصطلاح صنعتی فوم اسپری پلی یورتان (SPF) نامیده می شود، همانند سایر فوم های پلی یورتان سخت از دو جز پلی ال و ایزوسیانات تشکیل گردیده است.یکی از اجزای تشکیل دهنده پلی ال در این نوع از مواد اولیه پلی یورتان، عامل پف زا که یکی از انواع گازهای کلرو فلروکربن (CFC) مانند گاز ۱۴۱B می باشد.این گاز با تبخیر در اثر گرمای حاصل از واکنش پلی ال و ایزوسیانات، حباب های سلول بسته ای را در درون پلی یورتان پاششی در حال تشکیل ایجاد می کند که زیربنای خواص این نوع از فوم ها به عنوان عایق حرارتی می باشد.

ادامه مطلب...
۲۴ تیر ۰۰ ، ۱۳:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

درزگیری و آب‌ بندی کردن مصالح و سطوح ساختمانی در کرج

 درزگیری و آب‌ بندی کردن مصالح و سطوح ساختمانی در کرج : ماستیک متریالی است که با آن کار درزگیری و آب‌بندی کردن مصالحی از قبیل سنگ، آجر و کاشی را انجام می‌دهند و دارای انواع مختلفی از قبیل قیری، سیلیکون، پلی یورتان، پلی سولفید، اکرولیکی و … می‌باشند. این محصول چسبندگی بسیار بالایی به انواع متریال های ساختمانی مثل سنگ، فلزهای مختلف، بتن و متریال های دیگر را دارد. همچنین عمر طولانی دارد و بسیار باکیفیت است. باتوجه به اینکه ماستیک ها غیر سمی هستند، به همین جهت می‌توان در مصارفی که با آب آشامیدنی برخورد دارند به‌راحتی استفاده شوند. درزگیرها موادی هستند که برای جلوگیری از عبور مایعات یا حتی هوا از سطح یا اتصالات یا دهانه‌ها در سطوح مختلف استفاده می‌شوند. نوعی مهر و موم و درزبندی و عایقکاری در ساخت و ساز ساختمان است که به منظور مسدود کردن گرد و غبار، صدا و انتقال حرارت نیز استفاده می‌شود.

ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۰۰ ، ۱۳:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد ورق عایق الاستومری سلول بسته نسوز در ساخت و ساز

کاربرد ورق عایق الاستومری سلول بسته نسوز در ساخت و ساز : محصولات عایق الاستومری سلول بسته قابل انعطاف در طیف گسترده ای از اندازه ها متناسب با بیشترین کاربردهای لوله ای در دسترس هستند. لوله های با قطر بزرگ را می توان با ورق عایق الاستومری عایق بندی کرد. در این شرایط ، ورق عایق الاستومری باید به اندازه عرض مناسب برش داده شود تا متناسب با قطر لوله باشد. هرگز عایق الاستومری ورق را متناسب با لوله دراز نکنید. ورق عایق الاستومری باید فقط در امتداد درز و ته چسبیده شود، نه به خود لوله. در کاربردهای خاص، ضخامت عایق الاستومری توصیه شده ممکن است بیش از 1 " باشد. در این موارد، می توان از لایه ای از ورق عایق الاستومری برای رسیدن به ضخامت توصیه شده استفاده کرد. لازم به ذکر است که عدم آب بندی صحیح سیستم منجر به ایجاد میعان در لوله می شود. استفاده از فن ها برای ایجاد حرکت هوا به خشک شدن عایق الاستومری در صورت بروز مشکل کمک می کند.

ادامه مطلب...
۲۲ تیر ۰۰ ، ۱۰:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عرضه انواع پوشش ضد حریق بر روی سازه های تازه احداث و قدیمی

عرضه انواع پوشش ضد حریق بر روی سازه های تازه احداث و قدیمی : پوشش ضدحریق بر روی ساختمان و سازه، از فروپاشی آن در اثر افزایش دما جلوگیری می‌کند. پوشش ضد حریق زمان کافی برای فرار و رهایی از آتش و حریق و همچنین ارائه خدمات آتش نشانی را فراهم می کند. اجزای پوشش ضد حریق برای حفاظت انواع سازه‌ فلزی و بتنی طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.با استفاده از پوشش‌های ضد حریق دمای اجزای اساسی سازه، (در مدت زمان معین) کنترل شده و به سطح دمایی که باعث افت مقاومت و ریزش فولاد یا از دست رفتن ساختار بتن و در نهایت تخریب، نمی‌رسد. در مواقع حریق، سیستم فعال و غیر فعال (پوشش ضد حریق) می‌توانند مکمل یکدیگر ‌باشند. در مجموع اجرای پوشش ضدحریق (سیستم‌های ضد حریق غیرفعال) بر روی سازه ها به منظور پیشگیری از تخریب آنها در آتش‌سوزی و به دست آوردن زمان ارائه خدمات آتش‌نشانی طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب...
۲۱ تیر ۰۰ ، ۱۰:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پر نمودن حفره های ایجاد شده فاضلاب و یا تونل ها با فوم بتن

پر نمودن حفره های ایجاد شده فاضلاب و یا تونل ها با فوم بتن : فوم بتن یا بتن سبک نوعی ملات سیمانی است که مواد تشکیل دهنده آن عبارت‌اند از: ماسه نرم یا ماسه بادی، فوم کف زا، سیمان و آب. این بتن به صورت عایق حرارت و صوت عمل می‌کند و از نظر قیمت هم نسبت به مصالح قدیمی و سنتی مثل (بتن با پوکه) اقتصادی‌تر است. فوم بتن یک نوع ماده پوششی جدید است که مصارف بسیاری در ساختمان سازی دارد. به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این بتن سبک امروزه معماران و مهندسان عمران در قسمت­ های مختلف سازه از آن بهره می برند. اختراع فوم بتن یا همان بتن سبک به سال ۱۹۲۳ در آمریکا باز می گردد. اما استفاده از آن در کل دنیا طی سال­ های اخیر رشد چشم گیری داشته است.

ادامه مطلب...
۲۰ تیر ۰۰ ، ۱۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اسپری عایق روان کننده پلی یورتان جهت پوشش سطوح ساختمانی

اسپری عایق روان کننده پلی یورتان جهت پوشش سطوح ساختمانی : عایق پلی یورتان فوم سخت، عایق الکتریکی منحصر به فردی است. این ویژگی پلی اورتان را به یک ماده ایده‌آل برای دیوارها و سقف های خانه‌های در حال ساخت یا بازسازی تبدیل می کند. با توجه به هزینه انرژی گرمایی و خنک کننده که ۵۶ درصد از انرژی مورد استفاده در خانه های متوسط آمریکایی (به گفته وزارت انرژی ایالات متحده) می باشد، فوم پلی یورتان سفت و سخت می تواند در حفظ دمای یکنواخت و کاهش میزان آلودگی صوتی موثر باشد. عایق پلی یورتان در حقیقت با کیفیت بالای خود سازندگان و معماران را قادر می سازد تا دیوارهای نازک تر، اما به همان اندازه آرام، گرم و مقاوم بسازند. بنابراین اشغال فضای کمتر توسط مصالح مساوی است با ایجاد فضای بیشتر برای ساکنین. فوم سخت همچنین با کاهش هزینه ساخت و کاهش قبوض انرژی می‌تواند سرمایه اولیه سازندگان و مالکان را در زمانی کوتاه بازگرداند.

ادامه مطلب...
۱۹ تیر ۰۰ ، ۱۸:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

استفاده از عایق رطوبتی پیش ساخته جهت آب بندی کردن سطوح

استفاده از عایق رطوبتی پیش ساخته جهت آب بندی کردن سطوح : عایق رطوبتی را می توان پوشش هایی تعریف کرد که با ترکیبات گوناگون، به منظور حفاظت در برابر آب و رطوبت ساخته می شوند. استفاده از عایق رطوبتی در تمامی مکان هایی که در معرض آب قرار دارند الزامی است. پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، استخر و … از جمله مکان هایی هستند که عایق بندی حتما باید در آن ها انجام شود. نفوذ رطوبت در ساختمان می تواند باعث بروز مشکلاتی مانند زنگ زدن فلزات، رشد کپک و قارچ ها، یخ زدگی سازه ها و …. شود. در صورت استفاده از عایق های رطوبتی، دیگر مشکلاتی مانند نشت و یا ترکیدگی لوله نمی تواند خسارات زیادی به ساختمان وارد کند. پیدا کردن راه حلی برای مقاوم سازی ساختمان ها در برابر آب و رطوبت، از زمان های گذشته همواره یکی از مشکلات انسان ها بوده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، امکانات گسترده تری برای عایق کردن ساختمان و سازه ها وجود دارد.

ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۲:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی