عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۵ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

انواع عایق صوتی و آکوستیک در سقف ساختمان

انواع عایق صوتی و آکوستیک در سقف ساختمان : هر صدایی که برای ما خوشایند نباشد را نویز می نامند. نویز از دو طریق هوا و کوبش، انتقال پیدا می کند. به نویزی که از طریق هوا انتقال پیدا می کند، نویز هوابرد گفته می شود. به نویزی هم که از طریق ضربه انتقال پیدا می کند نویز کوبه ای گفته می شود.

۱) نویز کوبه ای: هنگامی که شیء با زمین برخورد کند و یا شخصی هنگام راه رفتن و دویدن ضربه ای به کف وارد کند، صدایی ایجاد می شود که به آن نویز کوبه گفته می شود. صدای ضربه مستقیما از طریق کف و ارتعاشی که در کف ایجاد می کند منتقل می شود.

۲) نویز هوابرد: این نوع نویز از طریق هوا منتقل می شود و کاهش و کنترل آن سخت می باشد. صدای موسیقی، بوق ماشین، مکالمات، گریه و… از نمونه های نویز هوابرد می باشد.

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۰۲ ، ۱۰:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین پوشش حرارتی داخلی و خارجی دیوارهای زیرزمین

بهترین پوشش حرارتی داخلی و خارجی دیوارهای زیرزمین : در دهه های گذشته و قبل از رشد چشم گیر علمی در صنعت عموما عایق ها یا پشم شیشه و یا پشم سنگ بودند اما در حال حاضر عایق های بسیار پیشرفته ای وارد بازار صنعت و ساختمان شده است که معادلات این حوزه را تحت تاثیر قرار داده. به هر جهت عمومی ترین عایق ها در ادامه پیشکش نگاهتان شده است. عایق پتویی یا عایق الاستومری پرکاربردترین نوع عایق است و معمولاً به صورت رول در دسترس است. در کف و سقف و دیوارهای ناتمام از جمله دیوارهای فونداسیون استفاده می شود. عایق بلوک بتنی نوع دیگری از عایق است که بلوک های بتنی مورد استفاده برای دیوارها و پی خانه با مواد عایق مختلف عایق بندی می شوند. آنها را می توان در دیوارها، دیوارهای ناتمام و برای ساخت و سازهای جدید یا بازسازی های اساسی استفاده کرد. از فوم برد یا فوم سخت می توان برای عایق کاری هر قسمت از خانه، از کف، دیوار تا سقف، استفاده کرد.

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۰۲ ، ۱۱:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

تولید بهترین پوشش عایق لوله آب در کرج

تولید بهترین پوشش عایق لوله آب در کرج : یکی دیگر از این موارد، چسب خمیری درز گیر نانو می باشد که اگر جایی از لوله فاضلاب دچار شکستگی یا آسیب بر اثر ضربه شده باشد را به راحتی پر می کند و قسمت آسیب دیده را در برابر رطوبت محافظت می کند. پس از اینکه این چسب را در محل مورد نظر ریختید باید یک نوار فایبر گلاس رویش قرار دهید تا مشکل به خوبی برطرف شود. همانطور که گفتیم برای رفع انواع نشتی های لوله فاضلاب، روش های فراوانی موجود می باشد که بهتر است از فردی با تجربه کمک بگیرید. همچنین اگر نشتی لوله را سریع تر تشخیص بدهید با روشی آسان و کم هزینه تر مانند چسب های مایع، این مشکل بزرگ را حل کنید. تولید عایق مایع با دستگاه های پیشرفته زیر نظر متخصصین، با آزمایش هایی مختلف جهت مقاوم بودن در برابر رطوبت و پوشانندگی عالی، انجام می شود.

ادامه مطلب...
۲۶ مهر ۰۲ ، ۱۰:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید عایق های رطوبتی برای عایق بندی پشت بام

خرید عایق های رطوبتی برای عایق بندی پشت بام : پشت بام و سطوح مشابه که بصورت مداوم و پیوسته در معرض جریان آب باران و تغییرات مداوم دمایی قرار داشته و مستعد تغییرات و ریسک نم زدگی و نفوذ آب قرار دارند،لذا ایزولاسیون و عایق کاری بوسیله ی عایق های رطوبتی اهمیت بالایی دارد. عایق های متداول مقاوم در برابر آب و رطوبت که در پشت بام ها مورد استفاده قرار می گیرند شامل قیروگونی ، ایزوگام ، پوشش های پلیمری مانند ترکیب اپوکسی و پلی اورتان و یا عایق های پایه آبی که به عایق سفید بام مشهورند، می باشد.امروزه آب بندی و ایزولاسیون پشت بام بدون تخریب از جدیدترین تکنولوژی و دستاوردهای صنعت عایق های رطوبتی ساختمانی است که در این چند سال اخیر باعث پیشرفت های نوین مهندسی شده است و خیلی از مشکلات و چالش های مربوط به مقابله و پیشگیری در ساختمان ها شده است.

ادامه مطلب...
۲۵ مهر ۰۲ ، ۱۳:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین نانو عایق رطوبتی رنگی نمای پلیمری

بهترین نانو عایق رطوبتی رنگی نمای پلیمری : یکی از عیب های نماهای سنگی، جذب آب فراوان به دلیل خلل و فرج مصالح می باشد. از بین رفتن بندکشی سنگ ها، موجب ورود آب به مصالح ساختمان می شود. این امر، باعث لق شدن سنگ ها و حتی افتادن آن ها می شود. در نتیجه عایق بندی نماهای سنگی از اهمیت به سزایی برخوردار است.همچنین نماهای سنگی ظاهر بسیار زیبایی دارند، اما به دلیل جذب سریع آلودگی ها به خود، به سرعت کثیف می شوند. پس برای حفظ ظاهر نماهای سنگی نیز بایستی کارهایی انجام داد. استفاده از نانو نماها جهت آب بندی نمای سنگی، راه حلی بسیار عالی است. اما ابتدا بایستی عیب های سنگ ها را از بین ببریم و سپس درز و شکاف های سنگ ها را با مواد نانو پر کنیم و عایق بندی کنیم. 

ادامه مطلب...
۲۳ مهر ۰۲ ، ۱۰:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق رطوبتی نانو بهترین جایگزین عایق کاری سنتی

عایق رطوبتی نانو بهترین جایگزین عایق کاری سنتی : عایق نانو یا عایق رطوبتی نانو تولید شده از مواد پلیمری با فناوری نانو که رشته ای از دانش کاربردی و فناوری است ، تحول عظیمی در صنعت ایزوگام ایجاد کرده است. فناوری نانو در تولید ایزوگام و تولید عایق رطوبتی نانو و با ترکیب شدن مواد مختلف در زیر سطح های مولکولی و در مقیاس نانومتر و همچنین با ایجاد پیوندهای دوار پلیمری هواگذر و بر اثر تاثیراتی که روی سطح می گذارد, باعث افزایش طول عمر عایق رطوبتی نانو می گردد و به همین علت عایق رطوبتی نانو از نظر اقتصادی هم به صرفه است و هم طول عمر زیادی دارد.

ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۰۲ ، ۱۲:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد قیر وکیوم باتوم بعنوان عایق های رطوبتی

کاربرد قیر وکیوم باتوم بعنوان عایق های رطوبتی : مواد اولیه تولیدقیر که ناشی از ته ماند برج تقطیر در خلاء در پالایشگاه بجای میماند را وکیوم باتوم Vacuum Batuum(VB) می گویند. نفت خامی که در پالایشگاه در برج تقطیر به انواع مختلفی از مواد تبدیل میشود و این مواد در نقطه جوش های متفاوتی حاصل می گردند دارای ته ماندی شبیه قیر یا همان وکیوم باتوم است. در حال حاضر از روش های مختلفی در تبدیل وکیوم باتوم به قیر استفاده می شود و آنرا به عنوان خوراک تولید قیر می شناسند این ماده از هیدروکربن هایی با تعداد کربن بیش از 35 عددتشکیل میشود و علاوه بر تولید قیر در برخی از تاسیسات تولید روغن پایه هم استفاده می شود.

ادامه مطلب...
۱۷ مهر ۰۲ ، ۱۱:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش بهترین چسب‌ و ماستیک‌ های درزگیری کرج

فروش بهترین چسب‌ و ماستیک‌ های درزگیری کرج : شاید به جرات بتوان این ادعا را داشت که چسب‌ها و ماستیک‌ های درزگیر تا حد زیادی صنعت ساخت و ساز امروزی را تحت تأثیر قرار داده‌اند. ماستیک متریالی است که با آن کار درز گیری و آب بندی کردن مصالحی از قبیل سنگ، آجر و کاشی را انجام می دهند. ماستیک ها دارای انواع مختلفی از قبیل قیری، سیلیکون، پلی یورتان، پلی سولفید، اکرولیکی و … می باشند. این محصول چسبندگی بسیار بالایی به انواع متریال های ساختمانی مثل سنگ، فلز های مختلف، بتن و متریال های دیگر را دارد. همچنین عمر طولانی دارد و بسیار با کیفیت می باشد. ماستیک ها غیر سمی می باشند و به همین جهت می توان در مصارفی  که با آب آشامیدنی برخورد دارند، به راحتی استفاده شوند.

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۰۲ ، ۱۱:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین پوشش ماستیک درزگیری ضد اسید PUS3500

بهترین پوشش ماستیک درزگیری ضد اسید PUS3500 : یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند. از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها متفاوتی هستند  برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از آنها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانال های آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای ترمیم ترک های آسفالت کاربرد دارند. 

ادامه مطلب...
۱۰ مهر ۰۲ ، ۱۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق کاری مناسب لوله ها جهت حفاظت از ساختمان

عایق کاری مناسب لوله ها جهت حفاظت از ساختمان : لوله‌ها نقش اساسی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی بویژه در تاسیسات نفت و پتروشیمی ایفا می‌کنند. این لوله‌ها بخش‌های اصلی سازه‌های نیروگاهی مانند توربین‌ها و بویلرها را به یکدیگر متصل می‌کنند. به کمک این لوله‌ها است که جریان ماده و انرژی امکان‌پذیر می‌شود. برای این‌که چنین فرآیندهایی به درستی انجام بگیرند، مواد موجود در لوله‌ها باید در شرایط عملیاتی خود مانند دما، ویسکوزیته و فشار مناسب قرار بگیرند. به همین دلیل، علاوه بر نصب صحیح لوله‌ ها، بهره‌ گیری از عایق لوله نیز در دستیابی به این اهداف اهمیت بالایی دارد. در این مطلب به بررسی عایق لوله و نحوه نصب و انواع آن پرداخته می‌شود.

ادامه مطلب...
۰۸ مهر ۰۲ ، ۱۰:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی