عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

عرضه انواع عایق سقف شیروانی ضد صدا در سراسر کشور

عرضه انواع عایق سقف شیروانی ضد صدا در سراسر کشور : عایق سقف شیروانی از مهم‌ترین قسمت‌های عمرانی در بخش‌های شمالی کشور و حاشیه شهرهای پرباران و باغ‌ها و ویلاهاست. ساختار سقف های شیروانی به گونه ای است که انرژی زیادی را هدر می‌دهند و برای جلوگیری از این اتفاق باید بهترین عایق زیر شیروانی را مانند ایزوگام یا قیرگونی، انواع عایق رطوبتی انتخاب کرد. بام‌های شیروانی متناسب با موقعیت مکانی، شیب متفاوتی دارند؛ مثلا اگر این سقف ها در منطقه ای پر برف ساخته شده اند به منظور جلوگیری از جمع شدن برف در پشت بام بایستی بام، شیب بیشتری داشته باشد. این نوع عرشه‌ها بسیار حساس بوده و برای حفاظت از آن‌ها باید از تکنیک های آب بندی سقف شیروانی مناسب استفاده کرد.

ادامه مطلب...
۳۱ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خدمات حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت و نم ضد آب

خدمات حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت و نم ضد آب : صرف نظر از نوع سیستم سقف، به منظور دستیابی به یک سقف ضد آب و به دور از نشتی، لازم است که پیمانکاران با دقت به بررسی جزئیات بپردازند. توجه به قسمت‌هایی مانند لبه‌ها و یا گوشه‌های دیوار از جمله نقاطی می‌باشند که ممکن است نشتی از آن‌ها ناشی شود. به غیر از فرایند برنامه، تعمیر و نگهداری مناسب  در دوره چرخه عمر ایزوگام اهمیت زیادی دارد. صاحبان ساختمان‌ها و یا مدیران املاک باید با استفاده از متخصصان به بازرسی دوره‌ای برای تعمیر و نگهداری سقف بپردازند. بررسی سقف ساختمان‌ها حداقل دو سال یک بار، باعث می‌شود تا تعمیرات در صورت نیاز هر چه زودتر انجام شود. علاوه بر آن با تمیز کردن سقف می‌توانید اطمینان بیابید که عمر عایق برای مدت طولانی‌تر حفظ خواهد شد. چنان‌چه روش نصب ایزوگام و تمامی مراحل آن به خوبی انجام گرفته باشد، مشکلی برای ایزوگام‌ها پیش نخواهد آمد.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۰۱ ، ۰۸:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اهمیت عایق کاری و آب بندی نما توسط چسب عایق سنگ

اهمیت عایق کاری و آب بندی نما توسط چسب عایق سنگ : چسب سنگ های دوجزئی علاوه بر چسباندن سنگ به سطوح مختلف ، برای تعمیرات سنگ ( نظیر ترمیم ، درزگیری ) ، اتصال آهن به سیمان ، اتصال سنگ های مصنوعی و چسباندن صفحات چندلایه ای به هم و… نیز به کار می رود .سرعت کار با استفاده از این چسب ها بالاست ، گیرایی زیادی دارند و به سرعت خشک می شوند . البته تحت برندهای مختلفی دربازار وجود دارند . از این رو نمی توان توقع عملکرد و نتیجه یکسانی از آن ها داشت .مساله دیگر درخصوص نحوه ترکیب و تهیه این چسب هاست که برای دستیابی به نتیجه ای مطلوب می بایست مطابق با دستورالعمل های درج شده بروی هر محصول عمل کرد .

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق های آب بند کننده سازه بتن استخر در کرج

بهترین عایق های آب بند کننده سازه بتن استخر در کرج: نگهداری از استخرهای خانگی مشکلات و معضلات خاص خود را دارد مخصوصا اگر استخر رو باز در محوطه ی باغ یا حیاط خانه باشه، در پاییز برگ خشک درختان به داخل استخر فرو می ریزند که همین امر باعث میگردد آب استخر آلوده و کثیف گردد، در زمستان درصورت رخ دادن برف و بوران امکان رسوخ سرما به بدنه ی استخر هست بنابراین با دردسر تعمیرات پر هزینه ی آن رو به رو خواهید شد، مشکلات از کار افتادن پمپ و فیلترینگ تا گرفتن جلبک و تغییرات PH و کلرزنی نیز که از معضلات همیشگی استخر های خانگی می باشد، بنابراین در این مقاله ما قصد داریم صرفا به بخش نحوه ی آب بندی و ضد آب کردن بدنه ی استخر بپردازیم تا شما مخاطبان گرامی بتوانید با خیال آسوده بدور از نگرانی درخصوص نشت آب استخرهای خود به بیرون را در ویلا هایی که به صورت همیشگی در آن زندگی نمی کنید، نداشته باشید.

ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

استفاده از نانو رنگ ضد خوردگی جهت جلوگیری از تخریب فلزات

استفاده از نانو رنگ ضد خوردگی جهت جلوگیری از تخریب فلزات : ساختمان و تجهیزات نصب شده در واحدهای تولید مواد شیمیایی بایستی در برابر مواد خورنده حفظ شوند ،بتون و فولاد در اثر تماس با این مواد و عوامل سخت محیطی ,دچار فرسایش میشوند .اجرای سیستم کاشی و سرامیک ضد اسید یکی از روشهای مناسب حفاظت سطوح به مدت طولانی در برابر عوامل خورنده محیط می باشد . خصوصیات عالی در محصولات نانو رنگ ضد خوردگی باعث پر فروش شدن این محصولات شده است. رنگ های نانو با خاصیت انعطاف پذیری بالای خود می توانند تمامی ترک ها پر کنند. با نفوذ کامل این رنگ ها بر روی سطوح امکان ایجاد خش وجود نخواهد داشت. همین ویژگی در کنار چسبندگی عالی رنگ های نانو می تواند از نفوذ رطوبت یا آب به سطوح جلوگیری کند. در مجموع این ویژگی ها می تواند به عنوان مزایای عالی رنگ های نانو را به رنگ های ضد خوردگی دائم مبدل سازد.

ادامه مطلب...
۲۶ خرداد ۰۱ ، ۱۱:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عرضه عایق رنگی نانو ضد رطوبت بام در سراسر کشور

عرضه عایق رنگی نانو ضد رطوبت بام در سراسر کشور : فراورده های عایقی ممانعت کننده از نفوذ رطوبت زمانی که در سطح مورد نظر استفاده می شوند سطح را کاملا آببندی می نمایند.این محصولات آب گریز نوین جرم بسیار کمی دارند به گونه ای که در جریان آببندی سازه ها بار اضافه ای را به ساختمان تحمیل نمی کنند. از دیگر قابلیت ها و توانایی های این محصولات توان پایداری و مقاومت بالا در برابر فشارهای هیدرولیکی آب و همچنین قابل حریق نبودن آن می باشد. در بازار پرتنوع و رقابتی امروز که فراورده های مختلف آببندی وجود دارد، ساختار هر کدام از آنها از عناصر ومواد مختلفی ساخته شده است که این ترکیبات و عناصر به کار رفته در مرغوبیت و کیفیت فراورده نهایی تاثیر چشمگیری دارد. عایق های رطوبتی نانو جدید جایگزین عایق های نسل قبل مانند ایزوگام و قیرگونی شده است. این عایق ها برای عایقکاری و رنگ آمیزی همزمان استخر ، آبنما ،شیروانی ، مخزن های نگهداری آب شرب ، حوض و آبنما بهترین انتخاب است. عایق نانو پلیمری نانواستاپ پایه آب بوده و در ابتدا به صورت مایعی غلیظ است. پس از اجرا روی سطح تغییر شکل میدهد و به لاستیکی متراکم تبدیل می شود.

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۰۱ ، ۰۸:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد پرایمر کوتینگ ایزولاسیون سطوح بتنی و مخازن

کاربرد پرایمر کوتینگ ایزولاسیون سطوح بتنی و مخازن : کوتینگ بتن در حقیقت یک پوشش یک جزیی منعطف می باشد که بر اساس مواد پلیمری محلول در آب ساخته شده است. این مایع غلیظ تک جزئی  آب بند کننده سطوح بتنی بر اساس امولسیون قیری  تقویت شده با لاتکس بوده و قابلیت این را دارد که پس از ترکیب شدن با آب به حالت رقیق در بیایید. کوتینگ بتن از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است به حدی که پس از خشک شدن، به رنگ سیاه تغییر رنگ داده و چسبندگی زیادی را در سطوح بتنی، سنگ، آجر، و سایر مصالح ایجاد می کند. به این ترتیب سطوح بتن در برابر عوامل آسیب زای محیطی از جمله نور خورشید، گرما، سرما و حتی یخ زدگی محافظت می شود.

ادامه مطلب...
۲۴ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کارایی رنگ استخری ضد جلبک در استخرهای روباز باغ

کارایی رنگ استخری ضد جلبک در استخرهای روباز باغ : این نوع رنگ استخر مخصوص استخر هایی است که در بازه زمانی کوتاهی پدیده جلبک در آن اتفاق می افتد رنگ استخر ضد جلبک عملا با ایجاد سطح بسیار براق و صاف در مرحله اول میتواند از اسکوپ سازی جلبک به بدنه استخر جلوگیری نماید و در صورتی که پدیده جلبک اتفاق افتاد با فشار مستقیم وار جهت به راحتی از بدنه استخر جداسازی میشود. در گام بعدی با استفاده از مواد شیمیایی مخصوص جهت جلوگیری از رشدجلبک میتواند تا مدت زیادی پروسه تشکیل جلبک را به تعویق انداخته و امکان استفاده بیشتر از آب سالم و پاکیزه را فراهم می آورد. رنگ استخری ضد جلبک به ازای هر 1 کیلو گرم حدود 3 مترمربع را پوشش داده ودر دو تیپ تک جزیی و دو جزیی به بازار مصرف روانه می گردد.

ادامه مطلب...
۲۳ خرداد ۰۱ ، ۰۸:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع عایق های رطوبتی ضد آب کننده استخر در گوهردشت

انواع عایق های رطوبتی ضد آب کننده استخر در گوهردشت : اکثریت افراد، سازه استخر را ضد آب می‌دانند، در حالی که چنین نیست! سازه استخر ضد آب نیست. این حقیقت تعجب‌آور به نظر می‌رسد؛ ممکن است استخرهای فایبرگلاس به عنوان استخرهای ضد آب معرفی شوند، اما عموم استخرها که از بتن ساخته شده‌اند، ضد آب و عایق رطوبت به شمار نمی‌روند؛ بتن بستر متخلخلی دارد که مستعد نفوذ آب است پس برای حفاظت از آن در برابر نفوذ آب و رطوبت (باعث آسیب به سازه می‌شود)، افزایش میزان کارآمدی آن، کاهش هزینه تعمیر و نگهداری و ممانعت از نشت احتمالی آب‌های زیر زمینی می‌بایست در هنگام ساخت علاوه بر به کارگیری برخی از تمهیدات، یک عایق رطوبتی مناسب را انتخاب و استفاده کرد. امروزه محصولات گوناگونی نظیر ژل میکروسیلیس، چسب بتن، واترپروف‌ها، واتراستاپ و توری فایبر گلاس برای آب بندی و عایق بندی انواع استخر تولید و به بازار عرضه شده‌اند که به کار گیری هر یک از این محصولات می‌تواند در نوع خود به ضد آب شدن سازه بتنی استخرکمک کند.

ادامه مطلب...
۲۲ خرداد ۰۱ ، ۰۸:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت نوار عایق لوله کولر گازی آب بند کننده در کرج

قیمت نوار عایق لوله کولر گازی آب بند کننده در کرج : فروش نوار پرایمر لوله مسی ، نوار پرایمر یک نوع چسب از جنس pvc میباشد که بر روی لوله های کولرگازی،برای عایق کردن و حفظ لوله ها از عوامل محیطی مانند ضربه خوردن و شکستگی،و عوامل محیطی از قبیل نور مستقیم آفتاب،برف و باران و رطوبت و گرد و غبار مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان لوله کشی و نصب کولرگازی،شیارهایی که ایجاد میشود را با پرایمر عایق می کنند که این کار موجب می شود که لوله ها تغییر شکل پیدا نکنند و عایق لوله ها و لوله ها سالم بمانند. استفاده از پرایمر بر روی عایق لوله ها از پوسیدگی و پارگی عایق ها بر اثر هرگونه عوامل محیطی جلوگیری می کند.

ادامه مطلب...
۲۱ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی