عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

عرضه عایق‌ های الاستومری صوتی ساده و رولی در سراسر ایران

عرضه عایق‌ های الاستومری صوتی ساده و رولی در سراسر ایران : عایق‌های الاستومری صوتی، به منظور محدود کردن انتقال صدا در مراکز صنعتی و مسکونی مورد کاربرد قرار می‌گیرند. این دسته از عایق‌ها به مقدار زیادی از انتقال صدا و آلودگی صوتی از طریق دیوارها، سقف و کف می‌کاهند و از این رو از دو جهت برای عدم انتفال صدا داخل محیط به بیرون و نیز عدم ورود صداهای مزاحم از محیط‌های خارجی، مورد توجه قرار گرفته‌اند. عایق الاستومری صوتی با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز ، جایگزین مناسبی برای عایق‌های سنتی و قدیمی شده‌اند به طوریکه دیگر استفاده از پشم شیشه ، پشم سنگ ، یونولیت و کناف به مرور از بین رفته است. این عایق‌های صوتی در مکان‌های متفاوتی کاربرد دارند.

ادامه مطلب...
۰۶ مهر ۰۰ ، ۱۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ترمیم ایزوگام و عایق رطوبتی پیش ساخته پشت بام در کرج و حومه

ترمیم ایزوگام و عایق رطوبتی پیش ساخته پشت بام در کرج و حومه : امروزه استفاده از ایزوگام بسیار رایج گردیده و این محصول تقریبا جایگزین قیر شده است. ایزوگام که با استفاده از گرما می چسبد، باعث پیشگیری از نفوذ رطوبت و آب می شود. به طور معمول عمر ایزوگام ۱۰ سال می باشد. که اصولی برای نگهداری بهتر ایزوگام وجود دارد و در صورت خرابی آن باید به ترمیم ایزوگام پرداخت. برای پیشگیری از نفوذ نم و رطوبت به بخش های داخلی ساختمان و وارد آمدن خسارت های مختلف، باید حتما در صورت خرابی به ترمیم ایزوگام سقف پرداخت. برای ترمیم و تعمیر ایزوگام باید ابتدا وضعیت عایق و مشکل آن مشخص شود. تا مشکلی که وجود دارد، پیدا شده و بتوانند برای حل آن راهکاری انتخاب کنند. عوامل مختلفی می توانند باعث ایجاد نشتی و نفوذ نم در سقف شوند که بررسی آن ها باید توسط متخصصین ایزوگام و افرادی که در این زمینه ماهر هستند، انجام شود.

ادامه مطلب...
۰۳ مهر ۰۰ ، ۱۰:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی