عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۸ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

قیمت فوم های الاستومری عایق کاری حرارتی

قیمت فوم های الاستومری عایق کاری حرارتی : عایق و فوم لوله کشی سفید که به آن فوم پلی اتیلن نیز گفته می شود، یکی از انواع عایق های رولی پرکاربرد در بازار است که از پلی اتیلن فشرده شده ساخته می شود و دارای وزن بسیار کمی است. این فوم ها که در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شوند، به لطف بهره مندی از حباب هایی بسیار کوچک است، جزو بهترین عایق های برودتی، حرارتی، رطوبتی و صوتی به حساب می آیند. این عایق های فوق العاده در برابر دمای بسیار پایین و همچنین بسیار بالا مقاوم هستند و در عین حال از مقاومت قابل توجهی در برابر مواد شیمیایی، حلال ها، رطوبت و آلودگی های قارچی برخوردار هستند. علاوه بر آن این عایق های رولی از خاصیت چسبندگی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و استفاده از آنها نیز بسیار آسان است.

ادامه مطلب...
۳۰ آذر ۰۲ ، ۱۱:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کارایی عایق رطوبتی سیمان پلیمری در سازه ها

کارایی عایق رطوبتی سیمان پلیمری در سازه ها : باید از نفوذ آب های زیرزمینی از طریق پوسته استخر به داخل آن نیز جلوگیری نمایند. اگر آب بندی استخر سیمانی به درستی انجام شده باشد، می توان پوشش های نهایی مانند کاشی و سرامیک را با خیالی آسوده روی آن نصب کرد. یکی از مهم ترین گام ها در ساخت استخر ، آب بندی و عایق کاری آن و پیدا کردن بهترین روش برای این کار است. آب بندی استخر بسته به نوع کاربری و ساخت آن ها می تواند متفاوت باشد و موادها و روش های مختلفی برای آب بندی استخرهای شنا ، کشاورزی ، بلوکی ، بتنی و… وجود دارد. استفاده از مواد عایق کاری استاندارد می تواند بسیار اهمیت داشته باشد و شما را از به دردسر انداختن در آینده آسوده خاطر نماید.

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۰۲ ، ۱۱:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین پنل‌ های آکوستیک و عایق‌ های صوتی کرج

بهترین پنل‌ های آکوستیک و عایق‌ های صوتی کرج : همانطور که گفته شد پنل‌ های آکوستیک و عایق‌ های صوتی می‌ توانند تفاوت‌ های عمده‌ای از نظر ورود و خروج صدا، تأمین آسایش و آرامش، تنظیم، حذف یا کاهش یک فرکانس خاص و …داشته باشند. جاذب‌ها، دیفیوزرها، بیس ترپ‌ها و پنل‌های دیفیوزر ابزوربر از پرکاربردترین و بهترین پنل‌های آکوستیک هستند درحالی‌که پشم سنگ، پلی یورتان، پشم شیشه، پشم سرباره، عایق الاستومری، آکاسیف و … از بهترین عایق‌های صوتی به شمار می‌ روند. در پاسخ به این سؤال که آکاسیف چیست باید گفت آکاسیف نام دیگر یونولیت است که از ویژگی‌ های منحصربه‌ فردی برخوردار است و می‌ توان به عنوان یک عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی بی‌ نظیر باشد.

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۰۲ ، ۱۰:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید انواع رزین های پودری آب بندی در عظیمیه

خرید انواع رزین های پودری آب بندی در عظیمیه : این محصولات در طیف وسیعی از ملات های تک جزیی (و 2 جزیی) ساختمانی از قبیل چسب های کاشی، ملات های بندکشی، ملات های آب بند، ملات های ترمیمی، پوشش های تزیینی نما (cosmetic mortars) و … کاربرد دارند. این رزین ها اغلب بر پایه کوپلیمر یا ترپلیمر های وینیل استاتی اند و در برخی مواقع بر پایه اکریلیک نیز عرضه می شوند. در حالی که استحکام و مقاومت مکانیکی از سوی بایندر های هیدرولیک (سیمان، گچ، آهک) تامین می گردد، این پلیمر های خواصی مانند چسبندگی بین بایندر و سیلیس (و یا ماسه) و نیز ملات و بستر را فراهم می سازند. از آنجایی که بیندر های هیدرولیک ساختار خشک و شکننده دارند RDP انعطاف پذیری نهایی محصول را نیز افزاش می دهد تا اثرات ناشی از انقباض و انبساط حرارتی و نیز تکان های ریز باعث کاهش چسبندگی و یا ترک در ملات نگردد.

ادامه مطلب...
۲۵ آذر ۰۲ ، ۱۱:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پخش و توزیع فوم پلی یورتان ورقه ای در سراسر کشور

پخش و توزیع فوم پلی یورتان ورقه ای در سراسر کشور : فوم پلی یورتان در اشکال مختلف مانند: فراورده‌های فوم، فیلم، الاستومرها، پودرها، مایعات و امولسیون‌ها قابل‌تولید هستند. به‌ طور کلی هر ماده‌ای که دارای هیدروژن فعال باشد. می‌تواند در ترکیب ایزوسیانات ها مورداستفاده قرار گیرد و پلی یورتان ها را تولید کند. فوم های پلی اتیلن به 3 دسته ورق فوم پلی اتیلن EPE، فوم رولی و فوم لوله ای یا عایق لوله در ضخامت ها و دانسیته‌های مختلف تولیدمی شود. انتخاب میزان چگالی بستگی به نوع استفاده دارد که این موضوع می‌تواند در موارد مختلف متفاوت باشد.

ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۰۲ ، ۱۰:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایا و ویژگی های آب بندی نمای کامپوزیت

مزایا و ویژگی های آب بندی نمای کامپوزیت : با توجه به اینکه این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آن به حداقل می رسد.  امکان آب بندی نما از ویژگی های نمای کامپوزیت، امکان آب بندی آن می باشد به گونه ای که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیارهای تعبیه شده از محل معینی خارج می شوند. بی نیازی به شستشو  از دیگر ویژگی های این ورق ها تمیز ماندن آن است . دلیل این امر نوع رنگ مصرفی است که در اثر جریان هوا الکتریسیته ساکن در ورق ایجاد نمی شود که گرد و غبار معلق در هوا جذب نشده لذا سطح آن تمیز مانده و هر گونه گرد و غبار احتمالی نیز با اولین باران از روی سطح کاملا شسته می شود .

ادامه مطلب...
۲۱ آذر ۰۲ ، ۱۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین پوشش آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی در کرج

بهترین پوشش آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی در کرج : آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی کوپسیل یک ماده شیمیایی است. همچنین این ماده با تشکیل یک لایه نازک، اجازه نفوذ آب را به سطح نمی دهد. این ماده را می توان بر روی سطوح مختلف فلزات، سیمان و بتن، منسوجات و شیشه استفاده کرد. آبگریز کننده نانو سیلیکونی به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله خودرو سازی، ساختمان سازی، پوشاک و بسته بندی استفاده کرد. این ماده همچنین برای مصارف خانگی مانند محافظت کف و مبلمان از لکه استفاده می شوند. آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی ایمن، مقرون به صرفه و غیر سمی می باشد. این ماده یک راه موثر برای محافظت از سطوح در برابر آب و سایر مایعات است.

ادامه مطلب...
۲۰ آذر ۰۲ ، ۱۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت و بازسازی نانو کردن سطوح چوبی با عایق

قیمت و بازسازی نانو کردن سطوح چوبی با عایق : ماندگاری پوشش نانو روی سطوح چوبی به خصوص سطوح چوب نما با توجه به شرایط جوی به صورت استاندارد ۶ سال است. استفاده از چوب طبیعی (غیر مصنوعی) روی جسم و روان انسان؛ در محیط بعنوان یک عنصر منحصر بفرد برای ایجاد طراوت و شادابی بکار می‌رود. چوب کاج با رنگ و فرم آرامی که در دکوراسیون داخلی منزل (دیوار کوب و سقف کاذب)، دکوراسیون خارجی و نمای ساختمان مثل: آلاچیق، پرگولا، حفاظ و.. ایجاد می‌ کند. محققان و روانشناسان؛ چوب کاج را برای اتاق کودکان و نوجوانان یک عامل آرامش بخش و تاثیر گذارمی‌دانند. با این همه خاصیت و مزایا در استفاده از چوب در نمای ساختمان، درنتیجه رسیدگی به این نوع از نما واجب است. چون این گونه نما‌ها معمولا سلیقه ای است و کاملا نسبت به ماندگاری این محصول نسبت به طول مدت ماندگازی، قیمت و بازسازی نانو کردن سطوح چوبی مورد نظر، کاملا مقرون به صرفه است.

ادامه مطلب...
۱۹ آذر ۰۲ ، ۱۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین پوشش عایق حرارتی سقف در گوهردشت کرج

بهترین پوشش عایق حرارتی سقف در گوهردشت کرج : عایق حرارتی ماده‌ ای است که از انتقال حرارت بین دو محیط جلوگیری می‌ کند. عایق حرارتی معمولاً از مواد با خصوصیات عایق بالا تشکیل شده است که قادر به کاهش گرما و یا سردای پذیرفته شده توسط یک سطح هستند. این عایق‌ ها در صنعت ساختمان، خودروسازی، الکترونیک و صنایع دیگر استفاده می‌ شوند. به طور کلی، عایق حرارتی برای کاهش هزینه‌ های انرژی و بهبود راندمان سامانه‌ های گرمایش و سرمایش استفاده می‌ شود. بهترین عایق حرارتی برای سقف شیروانی، بستگی به عوامل مختلفی مانند منطقه جغرافیایی، نوع ساختمان، بودجه و نیاز های خاص شما دارد. در ادامه، چندین نوع عایق حرارتی را ذکر می‌ کنیم که به عنوان گزینه‌ های محبوب در عایق‌ کاری سقف شیروانی استفاده می‌ شوند.

ادامه مطلب...
۱۸ آذر ۰۲ ، ۱۶:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش عایق الاستومری حرارتی و صوتی پشت چسبدار

فروش عایق الاستومری حرارتی و صوتی پشت چسبدار : فروش عایق پشت چسبدار  و چسبدار در مهار انرژی بسیار رواج دارد و بعد از سفارش این محصول و ارسال فاکتور و نهایی شدن خرید توسط خریدار محترم به تمام نقاط ایران طی یک روز کاری ارسال می شود. تمامی محصولات خریداری شده دارای گارانتی و ضمانت خرید و تضمین خرید می باشد ، محصولات از بهترین و برترین برنده ها k flex  می باشد. اگر نیاز به عایق الاستومری تخت دارید می توانید از طریق همین صفحه خرید خود را ثبت کنید. عایق الاستومری تخت درضخامت های 9 میلی متر در این وب سایت به صورت پشت چسبدار به فروش می رسند. کافیست در همین صفحه مدل موردنظر را انتخاب و سپس برای ثبت سفارش اقدام کنید.

ادامه مطلب...
۱۶ آذر ۰۲ ، ۱۴:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی