عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

چسب مقاوم در برابر نفوذ آب وعوامل زیان آور محیطی

چسب مقاوم در برابر نفوذ آب وعوامل زیان آور محیطی: ماستیک پلی یورتان چیست؟ ماستیک پلی یورتان یک نوع درزگیر انعطاف پذیر برپایه پلی یورتان می باشد که به صورت سرد اجرا می باشد و برای مصارف بهداشتی کاربرد دارد.این محصول از چسبندگی بسیار عالی با انواع سطوح مختلف را دارا می باشد و پس از خشک شدن دارای حالت لاستیکی می باشد.

ماستیک درزبندی

ادامه مطلب...
۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۶:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد قیر های امولسیونی در پشت بام

کاربرد قیر های امولسیونی در پشت بام : قیر امولسیون: آب و قیر با یکدیگر مخلوط نمی­شوند اما تکنولوژی ساخت امولسیون این فرآیند را امکان­پذیر ساخته است که درصد قابل توجهی از قیر در فاز پیوسته آب پراکنده شود. ترکیبی به نام امولسیفایر، ذرات قیر را به صورت باردار (بار الکتریکی) در فاز پیوسته آب معلق و پایدار نگه می­دارد. در این مخلوط، قیر در آب حل نشده بلکه بصورت گلبولهایی بسیار ریز در آب شناور می­شود.. امولسیونهای قیری عمدتاً از نوع امولسیونهای روغن در آب هستند که قیر در فاز آب پراکنده می­باشد. بعد از مصرف امولسیون قیری بر روی سطح مورد نظر ،آب موجود در مخلوط تبخیر شده و قیر بصورت یکپارچه به سطح می‌چسبد و تشکیل یک لایه آب‌بند با خاصیت ارتجاعی عالی می‌دهد.

عایق قیر امولسیون

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۸ ، ۱۳:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع ماستیک و درزگیر بتن در ایران

فروش انواع ماستیک و درزگیر بتن در ایران: ماستیک پایه قیری: ماستیک یکی از مواد و محصولاتی است که از آن برای آب بندی استفاده می شود. این آب بندی می تواند شامل سطوح مختلفی شود، اما معمولاً سطوح بتنی منظور است. ماستیک ها انواع مختلفی دارند و از نظر مواد تشکیل دهنده به موارد مختلفی تقسیم می شوند از جمله ماستیک قیری یا ماستیک بر پایه قیر، ماستیک های اپوکسی، ماستیک سیلیکون، ماستیک اکرولیکی، ماستیک پلی سولفید و ماستیک پلی یورتان . هر کدام از این ماستیک ها ویژگی های منحصر به خود را دارا هستند و بسته به این ویژگی هاست که کاربردهای مختلفی برایشان تعریف می شود. مثلا برخی ماستیک ها برای آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. انواع دیگر ممکن است برای آب بندی مخازن آب و فاضلاب باشند و یا کف سازی و اجزای مختلف کانال های آبی توسط آن ها آب بندی شود. نوع دیگری از ماستیک ها نیز برای آب بندی دور پنجره ها و مصارف سبک به کار برده می شوند. ماستیک ها بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد و ماستیک های گرم تقسیم می شوند. این موضوع مربوط به درجه حرارت ماستیک در هنگام اجرا می باشد. ماستیک بر پایه قیر یا ماستیک قیری یا ماستیک درزبندی بر پایه قیری نیز دارای دو نوع سرد و گرم می باشد که هر کدام در جاهای مخصوص به خود مورد استفاده قرار می گیرد.

ماستیک

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۷:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع ایزوگام دلیجان در کرج و تهران

فروش انواع ایزوگام دلیجان در کرج و تهران : ایزوگام یک عایق رطوبتی پیش ساخته بر پایه قیراصلاح شده با پلیمرهای پلاستیکی است که با یک لایه فایبرگلاس تیشو (نمد الیاف شیشه) و یک لایه پلی استر نبافته مسلح شده است.عایق رطوبتی ایزوگام اصلاح شده با پلیمرهای پلاستیکی (BPP) در دو نوع ساده و با روکش فویل آلومینیوم تولید میگردد.ایزوگام ساده در مواردی که روی عایق پس از نصب پوشش داده میشود مناسب است.ایزوگام دارای روکش فویل آلومینیوم در مواردی که عایق بدون پوشش دیگر نصب میشود کاربرد داشته و فویل آلومینیوم ضمن زیبایی سطح کار باعث انعکاس اشعه UV خورشید و همچنین کاهش جذب گرما در سقف یا دیوار ساختمان میگردد.

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۷:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش چسب بتن آب بندی استخر در کرج و تهران

فروش چسب بتن آب بندی استخر در کرج و تهران :ماستیک یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد. ماستیک ها انواع مختلفی دارند.از جمله انواع ماستیک ها موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا، ماستیک قیری سرد اجرا، ماستیک پلی یورتان و اپوکسی، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی، ماستیک پلی سولفید و... می باشد. ماستیک ها  بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند.

ادامه مطلب...
۲۴ آذر ۹۸ ، ۱۷:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پخش قیر و عایق رطوبتی در کرج و تهران

پخش قیر و عایق رطوبتی در کرج و تهران: عایق های رطوبتی اصولا برای پیش گیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان با مصالح ساختمان به کار می روند. چون مصالح ساختمانی در مقابل رطوبت دوام خود را از دست می دهند و می پوسد قسمت هایی از ساختمان را که در مجاورت رطوبت قرار دارد عایق کاری می نماینداین نوع عایق رطوبتی دارای قابلیت انعطاف پذیری مناسب بهمراه مقاومت کششی و خمشی می باشد. این محصول جایگزین مناسبی بجای روش های متداول عایق کاری سنتی (ایزوگام و قیروگونی) بوده و رایج ترین روش عایق بندی در پروژه های بزرگ می باشد.

ادامه مطلب...
۲۱ آذر ۹۸ ، ۱۷:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

روش تولید و فروش قیر امولسیون در تهران

روش تولید و فروش قیر امولسیون در تهران: قیر امولسیونی، روش تهیه قیر امولسیون: آب و قیر با یکدیگر مخلوط نمی­شوند،اما تکنولوژی ساخت قیر امولسیون این فرآیند را امکان­ پذیر می کند که درصد متنابهی از قیر در فاز پیوسته آب پراکنده گردد.ترکیبی به نام امولسیفایر، ذرات قیر را به طور باردار (بار الکتریکی) در فاز پیوسته آب معلق و پایدار نگه می­دارد.در این مخلوط، قیر در آب حل نمی شود بلکه بصورت گلبول هایی بسیار ریز در آب شناور می­گردد.در برخی موارد امکان دارد همراه با امولسیفایر، ماده پایدار کننده نیز استفاده شود.قیر امولسیون عمدتاً از نوع امولسیون های روغن در آب می باشند که قیر در فاز آب پراکنده می­باشد.در این نوع قیر امولسیون، مقدار قیر بستگی به کاربرد آن دارد که معمولاً از حداقل ۵۵ درصد تا حداکثر ۶۵ درصد تغییر پیدا می­کند.

قیرامولسیونی

ادامه مطلب...
۲۱ آذر ۹۸ ، ۱۶:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

موارد کاربرد پرایمر ایزوگام در زیر سازی پشت بام


موارد کاربرد پرایمر ایزوگام در زیر سازی پشت بام: از پرایمر ایزوگام غالبا برای زیر سازی و آماده سازی محل مورد نظر جهت نصب ایزوگام استفاده میشود و هدف از استفاده این محصول بالاتر بردن کیفیت عایق کاری و ایزولاسیون است. پرایمر ایزوگام از ترکیب قیر و پودرهای معدنی مخصوص حاصل میشود . این ماده به صورت خمیری یا مایع نسبتا غلیظی بوده که دارای چسبندگی نسبی است و غالبا به رنگ قهوه ای مایل به سیاه است . پرایمر ایزوگام انواع مختلفی دارد و میتوان از آن به صورت خالص یا پس از رقیق سازی با آب و بنزین ( بسته به نوع محصول ) استفاده نمود . در نمونه های قدیمی رقیق سازی پرایمر تنها با بنزین ( به عنوان حلال ) امکان پذیر بود و همین امر باعث ایجاد خطرات و سختی هایی میشد اما امروزه در نمونه های فعلی میتوان به راحتی به صورت خالص یا با آب ( به عنوان رقیق کننده ) از آن استفاده کرد.

ادامه مطلب...
۲۰ آذر ۹۸ ، ۱۲:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ماستیک پلی یورتان چیست خصوصیات و مزایای آن

ماستیک پلی یورتان چیست خصوصیات و مزایای آن:ماستیک پلی یورتان: ماستیک محصولی شیمیایی است که از آن برای آب بندی سطوح بتنی استفاده می شود. ماستیک پلی یورتان نوعی از ماستیک هاست که بر پایه ماده‌ی شیمیایی پلی یورتان تولید می شود. ماستیک پلی یورتان مزایای فراوانی دارد و یکی از آن ها انعطاف پذیری بالای آن ها می باشد. استفاده از ماستیک پلی یورتان مختص به سطوح بتنی نیست و از آن می توان بر روی سطوحی نظیر چوب، آلومینیوم، شیشه و سنگ مرمر نیز استفاده کرد. در برخی مواقع نیز از ماستیک به عنوان نوعی اتصال دهنده یا چسب استفاده می شود. مثلاً از آن برای اتصال پنجره ها به سازه‌ی اصلی ساختمان استفاده می شود. از استفاده های دیگر از ماستیک پلی یورتان می توان به پر کردن ترک های موجود در حمام و دستشویی اشاره کرد که به این وسیله می توان از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری کرد. در کفپوش ها، کف بام ها و پوشش دیوارها نیز ماستیک پلی یورتان یا از انواع دیگر ماستیک برای درزگیری و آب بندی استفاده می شود. پیش از قرار دادن ماستیک پلی یورتان در سطح مورد نظر، باید اطمینان حاصل کنیم که آن سطح کاملا خشک و عاری از هر گونه رطوبتی است، هم چنین سطح مورد نظر باید کاملاً تمیز باشد. این ماستیک نوعی درزگیر بر پایه پلی یورتان، تک جزیی ، کاملا تیکسوتروپ است که تحت تاثیر واکنش با رطوبت خشک شده و به محصول الاستیک و نرمی تبدیل می شود. زمان سخت شدن (گیرش) به رطوبت، دما و عمق درز وابسته است. بسته به نوع سطح استفاده از پرایمر مناسب توصیه می شود.

ماستیک درزبندی

ادامه مطلب...
۱۹ آذر ۹۸ ، ۱۲:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع چسب اببندی استخر در ایران


فروش انواع چسب اببندی استخر در ایران:پارامترهای مورد نیاز برای آب بندی استخر و مخازن صنعتی: 1. اصلاح طرح اختلاط بتن بر مبنای طرح آب بندی 2. انتخاب مصالح درست برای پوشش نهایی 3. حفاظت و آب بندی قسمت های بیرونی استخر و مخازن آب 4. آب بندی سیستم لوله‌کشی و انتقال آب و سیم‌کشی استخر و مخزن آب 5. آماده‌ سازی و آب بندی سطوح داخلی استخر و مخازن آب

آببند استخر

ادامه مطلب...
۱۷ آذر ۹۸ ، ۱۸:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی