عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

عایق بندی پشت بام نانو در سراسر کشور

عایق بندی پشت بام نانو در سراسر کشور : عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال می شود در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با موقعیت آب هوایی مناطق مختلف و سطح پشت بام باید محصول مناسب از طرف شرکت تولید کننده عایق نانو معرفی شود که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد عایق های جدید پشت بام شامل عایق بی رنگ،عایق پلیمری و عایق دو جزئی و عایق رنگی می شوند که در بحث عایق کاری پشت بام بهتر است عایق با توری مش اجرا گردد.

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۰۲ ، ۱۰:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش بهترین عایق رطوبتی نانو در کرج

فروش بهترین عایق رطوبتی نانو در کرج : توانایی تولید مواد و سیستم های به روز با کنترل مولکول و اتم های آن و بهره برداری از خواصی که در سطوح آن ها وجود دارد نانو تکنولوژی می گویند. بنابراین استفاده از این تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی بشر امکان پذیر می باشد. این ویژگی باعث شده تا مواد، کارایی بیشتری از قبل به نمایش بگذارند. به عنوان مثال در عایق نانو،کاهش نفوذ پذیری آب با تقویت این خاصیت در ملکول های عایق سبب افزایش عمر عایق و سازه ی عایق شده نیز می شود. عایق رطوبتی نانو ثمین پلیمر ، عبارتی است که نشان می دهد تکنولوژی و علم در زمینه ی عایق ها نیز پیشرفت چشمگیر داشته است. این پیشرفت باعث شده عایق های سنتی و قدیمی مانند قیر و ایزوگام کم کم صحنه را برای حضور آب بندهای نانو خالی کنند. همه ی ما به آسیب ها و ضررهایی که نم یا رطوبت می تواند به بار بیاورد واقف هستیم. یک عامل مخرب که می تواند سلامتی و زندگی ساکنین ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد.

ادامه مطلب...
۲۹ شهریور ۰۲ ، ۱۳:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پوشش مناسب آب بندی رطوبتی ساختمان در کرج

پوشش مناسب آب بندی رطوبتی ساختمان در کرج : این نمونه وزن سبک و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. این عایق ها به علت این که در ساخت آن ها لایه ای از پلی استر استفاده می شود مقاومت بالایی در برابر انبساط و انقباض دارند. عایق های پیش ساخته پوسیده و شکسته نمی شوند و در دمای 130+ و 40- درجه سانتی گراد مقاومت خود را حفظ می کنند. از معایب آن ها می توان به کوتاه بودن طول عمر، هزینه بالا و تجزیه در برابر تابش اشعه ماوراء بنفش اشاره نمود. عایق پیش ساخته اگر در شرایط مطلوب نگهداری نشود بعد از 6 ماه از تاریخ تولید فاسد می شود. به همین دلیل آن را باید در دمای 5 تا 35 درجه سانتی گراد نگهداری نمود. در ساخت این مدل از یک لایه پشم شیشه و پلی استر که از هر دو طرف با قیر پوشیده شده اند، استفاده می شود. مواد تشکیل دهنده آن ها قیر صنعتی، فیلم پلی اتیلن، پودر تالک، باند و چسب، مواد پلیمری، پشم شیشه و پلی استر سوزنی می باشند.

ادامه مطلب...
۲۸ شهریور ۰۲ ، ۰۹:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید مهم ترین و پرکاربردترین انواع عایق های الاستومری

خرید مهم ترین و پرکاربردترین انواع عایق های الاستومری : عایق فوم الاستومری به عنوان عایق فوم الاستومری سلول بسته ، عایق سلولی الاستومری انعطاف پذیر ، عایق تک سلولی ، عایق الاستومری سلولی ، ضد تعریق ، عایق مبرد ، عایق لوله کشی ، عایق لوله مبرد ، عایق لوله HVAC و عایق لاستیکی شناخته می شود. اساساً ، عایق الاستومری یک لاستیک مصنوعی که لبه بیرونی از یک سطح صاف یا “پوسته” تشکیل شده است که به عنوان یک بازدارنده بخار ساخته شده است. به دلیل خاصیت انعطاف پذیر فوم الاستومری ، در مقایسه با گزینه های عایق سخت ، کمتر در معرض ترک ، شکستگی و از بین رفتن مواد است. این عایق در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب ، خوردگی ، آتش ، رشد قارچ و کپک و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد. همچنین بر پشم شیشه و پشم سنگ ، حساسیت پوستی و تنفسی برای عایق کار و کاربر ایجاد نمی کند. تمیزکاری و نظافت آن نیز بسیار آسان تر از نمونه های سنتی است.

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۰۲ ، ۰۸:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق بندی لوله آب سرد و گرم در ساختمان ها

عایق بندی لوله آب سرد و گرم در ساختمان ها : عایق کاری لوله های آب ساختمان شیوه ای کارآمد و مقرون به صرفه برای جلوگیری از اتلاف بی رویه انرژی است که نهایتا به کاهش هزینه های اضافی و صرفه جویی در مصرف انرژی می انجامد. با عایق کردن لوله های انتقال دهنده آب گرم ساختمان، از سرد شدن آب جلوگیری می شود و با عایق کردن لوله های آب سرد نیز از یخ زدن لوله ها در فصول سرد سال پیشگیری می شود. با این حال برای صرفه جویی حداکثری در مصرف انرژی، علاوه بر عایق کاری لوله ها، عایق نمودن مخازن حرارتی در ساختمان ها نیز توصیه می شود. 

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۰۲ ، ۱۰:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای ایزوگام شیروانی و سقف های شیبدار

اجرای ایزوگام شیروانی و سقف های شیبدار : در این پروژه واقع در محمدشهر کرج بر روی شیروانی فلزی یک لایه ایزوگام پشم شیشه دلیجان به متراژ ۳۰۰ متر انجام شده است. سقف های شیروانی فلزی روشی رایج برای ساختمان های صنعتی یا تجاری است، اما شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی در چرخه عمر ورق های فلزی دارد و باعث خوردگی و آسیب هایی می شود که در نهایت منجر به نشت آب می شود. ایزوگام روی سقف شیروانی فلزی بازسازی و حفاظت اقتصادی و بادوام را برای سقف های فلزی در زیرلایه های شیبدار و عمودی فراهم می کند.

ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۰۲ ، ۱۰:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین آسفالت های حفاظتی در صنعت راه سازی

بهترین آسفالت های حفاظتی در صنعت راه سازی : آسفالت از مخلوط دانه های شن، ماسه یا بتن با قیر به دست می آید. در واقع قیر باعث به هم پیوستن و چسبیدن دانه های شن و ماسه می شود. مخلوط به دست آمده مایعی است که غلظت بسیار دارد و روی سطح مورد نظر ریخته می شود و روی آن را باید با غلتک صاف و یکدست کرد. پس از آن که آسفالت خشک شد، سطح مورد نظر به شکل یکدست با استحکام بالایی تبدیل می شود. نکته ای که باید توجه داشت آن است که اهمیت مراحلی که برای نگهداری آسفالت به ویژه آسفالت های راه سازی انجام می شود به اندازه مراحل تولید و اجرای آن است. به گونه ای که این نگهداری باعث ارتقای کیفیت و افزایش طول عمر آن می شود.

ادامه مطلب...
۲۰ شهریور ۰۲ ، ۱۱:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای بهترین عایق حرارتی نانو در ساختمان ها

اجرای بهترین عایق حرارتی نانو در ساختمان ها : عایق های حرارتی از نظر جنس دارای انواع مختلفی مانند عایق الاستومری، عایق پلی اتیلن، عایق پلی یورتان، عایق پلی ایزوسیانورات، عایق پلی استایرن، فوم شیشه، فنولیک، پشم معدنی، پشم سنگ و پشم سرباره، پشم سرامیک، سیلیکات کلسیم، ورمیکولیت، پوشش های ضد تابش، شیشه اسفنجی، پرلیت، تخته های فیبری، تخته چوب پنبه فشرده هستند و از نظر ظاهری نیز به کفی، پتویی، تخته ای، قطعه ای، موج دار و بلوکی تقسیم بندی می شوند. در ادامه گفتار اطلاعات بیشتری درباره عایق حرارت ارائه خواهیم داد.

ادامه مطلب...
۱۹ شهریور ۰۲ ، ۱۰:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

تولید و عرضه انواع پوشش های آب گریز واترپروف

تولید و عرضه انواع پوشش های آب گریز واترپروف : اگر قصد دارید برای نمای ساختمان از رنگ استفاده کنید؛ گزینه های متعددی پیش رو خواهید داشت اما در نهایت بهترین رنگ نمای ساختمانی یعنی آکریلیک نما را انتخاب خواهید کرد. رنگ آکریلیک برپایه آب و نفت دسته بندی میگردد؛رنگ نمای ساختمانی در ابتدا فقط به عنوان رنگ خودرو ها مورد مصرف قرار میگرفت اما پس از شناخته شدن این رنگ در صنعت ساختمان تقریبا یکی از محبوب ترین و بهترین رنگ نما شناخته شد. نمای ساختمان یکی از زیبایی های ساختمان بوده و عموما برای آن هزینه های فوق العاده می گردد اما در این میان برای استفاده از رنگ نما باید رنگی را انتخاب کنیم که پوشانندگی بالا،رنگ زیبا و متنوع، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی نظیر تابش نور خورشید یا سرما و گرمای شدید و همچنین باران مقاوم باشد.

ادامه مطلب...
۱۸ شهریور ۰۲ ، ۱۰:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای عایق صوتی دیوار مشترک با دیوار آکوستیک

اجرای عایق صوتی دیوار مشترک با دیوار آکوستیک : عایق صدا نوارهای ساخته شده از پشم معدنی، پشم سنگ و فایبرگلاس است که به گونه ای طراحی شده است که در قسمت شکاف دیوارها قرار بگیرد. آن ها جلوی فضایی را که باعث انتقال صدا می شود را می گیرند. عایق صوتی دیوار مشترک با اجرای یک دیوار آکوستیک، یکی از اساسی ترین راه های جلوگیری از انتقال صداست. با این راهکار به طور کامل، دیوار مشترک را عایق صوت می کنید و تقریبا هیچ صدایی منتقل نمی شود. دیوار عایق صوت توسط شرکت ها و متخصصین این کار در عرض چند ساعت اجرا می شود. دیوار عایق صوت با استفاده از پشم سنگ، پشم شیشه یا فوم آکوستیک ساخته می شود. این دیوار را از داخل با این متریال ها پر می کنند و از بیرون با پنل هایی می پوشانند. ظاهر دیوار آکوستیک شبیه یک دیوار معمولی است و کاملا صاف و هموار است.

ادامه مطلب...
۱۶ شهریور ۰۲ ، ۱۰:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی