عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

کاربرد عایق بیرنگ در آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی

کاربرد عایق بیرنگ در آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی : این محصول از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع بوده است که توسط قلم مو و یا پمپ و پیستوله به صورت جذب و بدون شره بر روی سطح اعمال می شود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی و ایجاد پیوندهای واکنشی در لایه های مصالح ساختمانی ، بدون تغییر رنگ و به صورت نفوذی باعث ایجاد آب بندی و مقاوم سازی مصالح نما در برابر نفوذ نم و رطوبت و همچنین تاثیرات اشعه های مضر خورشیدی و جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح ساختمانی می شود. از این محصول جهت عایق کاری و آب بندی و مقاوم سازی انواع نما ساختمانی مانند نما آجری،سنگی،کاهگلی،گچی ، چوبی و  المان های شهری و نقاشی های دیواری بدون تغییر رنگ استفاده می گردد.

ادامه مطلب...
۳۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۹:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای عایق کاری و آب بندی کف کولر توسط عایق S500

مزایای عایق کاری و آب بندی کف کولر توسط عایق S500 : کف کولرهای آبی بدلیل مجاورت طولانی با آب و همچنین املاح گوناگون در آن به مرور زمان دچار پوسیدگی شده و بعد از مدتی کف کولر سوراخ می گردد. بعضی از مناطق در ایران بدلیل وجود نا خالصی های زیاد در آب این روند بسیار سریع تر صورت می گیرد. تعویض کف کولرهای آبی هم بسیار هزینه بردار بوده و هم زمان بر می باشد. این عایق با غلظت می باشد و بصورت سرد و با کاردک کوچک و یا قلم مو اجرا کنید. برای اجرای با کیفیت، خاک های کف کولر را برداشته و زنگارهای احتمالی را با فرچه سیمی تمیز نموده و حداقل در دو نوبت کف کولر را با عایق بپوشانید و ضخامت هر دست کمتر از نیم میل باشد. حتما پس از خشک شدن دست اول ،دست دوم را اجرا شود.

ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۹:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید انواع عایق های حرارتی و برودتی جهت ایزولاسیون سطوح

خرید انواع عایق های حرارتی و برودتی جهت ایزولاسیون سطوح : امروزه از عایق برودتی برای جلوگیری از انتقال سرما به بیرون و درون ساختمان استفاده می شود. این عایق اهمیت بسیار زیادی در صنعت ساختمان دارد، زیرا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. عایق های برودتی به دو دسته معدنی و پلیمری تقسیم می شوند. رنگ های عایق، پلیمری محسوب می شوند. عایق های معدنی نسبت به عایق های پلیمری از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار می باشند و کاربرد بیشتری دارند. برخی انواع این عایق ها مانند پشم سنگ و پشم شیشه در برابر عواملی چون حریق نیز مقاومت بسیار بالایی دارند. عایق های معدنی در مکان های مختلفی از جمله سقف ها، دیوارها، کف، لوله های سرمایشی و گرمایشی و کانال های هوا مورد استفاده قرار می گیرند.

ادامه مطلب...
۲۸ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۰:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آکوستیک کردن دیوارهای ساختمان توسط فوم های ضد صدا

آکوستیک کردن دیوارهای ساختمان توسط فوم های ضد صدا : احتمالا شما هم از سر و صدای غیر قابل تحمل بچه های کوچک همسایه تان خسته شده اید و یا تصمیم به عایق کاری دفتر کار و یا منزل خود گرفته اید.  به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت که به آن ها فوم عایق صدا و یا عایق صوتی گفته می شود استفاده نمود. آکوستیک یا Acoustic به معنای ارتعاش صدا می باشد و بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که در عرصه موسیقی فعالیت می کنند. آکوستیک یا همان عایق صوتی ، قابلیت پوشش صدای محیط داخلی را نسبت به محیط خارجی دارد؛ یعنی می توان عایق صوتی مناسبی را برای جلوگیری از ورود صدا از دیوار مشترک همسایه، خیابان و... به داخل خانه تعبیه کرد.

ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۸:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق سقف شیروانی و پوشش های حرارتی در کرج

بهترین عایق سقف شیروانی و پوشش های حرارتی در کرج : شاید فکر کنید که به کارگیری انواع عایق رطوبتی برای سقف شیروانی ها به اندازه سایر سقف ها الزامی نباشد، اما این عرشه ها نیز نسبت به عوامل محیطی حساس هستند و برای حفاظت از آن ها باید از تکنیک ها و مواد آب بندی ویژه ای بهره گرفت. بام های شیروانی بسته به موقعیت مکانی که در آن قرار دارند، شیب متفاوتی خواهند داشت. اگر در جایی زندگی می کنید که بارش برف زیاد است، باید به منظور جلوگیری از جمع شدن برف در پشت بام اقدامات ویژه ای انجام دهید که یکی از این اقدام ها استفاده از سقف های شیب دار است.

ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۸:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

روش نصب عایق نوار سرجوش در محل بست و اتصال لوله

روش نصب عایق نوار سرجوش در محل بست و اتصال لوله : نوار عایق سرجوش را به دور لوله ها به ویژه لوله های گاز به جهت محافظت از لوله ها استفاده می کنند. پس از نصب لوله ها و جوشکاری یک خط و لوله باید تمام قسمت های مربوط به سرجوش ها و نقاط اتصال همین طور خود خط لوله نوار عایق پیچی شود. این مرحله معمولا قبل از قرار دادن لوله در کانال انجام می شود. پس از اطمینان از سلامت اتصالات محل های جوشکاری بر روی لوله ها ماده ای پلیمری که به چسب یا رنگ پرایمر مشهور است ، بر روی تمام اتصالات محل های جوش نیز نوار سرجوش کشیده می شود، گاهی به انواع نوار سرجوش و خطی نوار آلتن هم گفته می شود.

ادامه مطلب...
۲۵ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۰:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش عایق سفید رطوبتی پشت بام جهت ایزولاسیون سطوح

فروش عایق سفید رطوبتی پشت بام جهت ایزولاسیون سطوح : در گذشته عملیات عایق نمودن بام خانه ها و کف و جداره های مربوط به حمام و سرویس های بهداشتی را با استفاده از ایزوگام یا قیر صورت می گرفت ولی امروزه پیشرفت علم در تمامی زمینه ها جایگزین ها و روش های بهتر و آسانتری را به دنبال داشته است. عایق سفید نوعی پوشش است که مانع از نفوذ آب به قسمت های زیرین می شود. این عایق از پلیمر ساخته شده است و به همین دلیل یکی از بهترین انواع ایزوگام محسوب می شود. عایق سفید از موادی ساخته شده است که به هیچ عنوان به طبیعت آسیب نمی رساند. یکی از ویژگی های مهم عایق، امکان به کار بردن آن در شرایط مختلف است. از این رو می توان بر روی هر نوع پوشش دیگری از آن استفاده کرد. استخر، پشت بام، سرویس بهداشتی و فاضلاب از قسمت هایی هستند که می توان عایق سفید را در آن به کار برد.

ادامه مطلب...
۲۲ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۹:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت ایزوگام پوششی ترموباند با مقاومت عالی در گوهردشت

قیمت ایزوگام پوششی ترموباند با مقاومت عالی در گوهردشت : نصب ایزوگام در کرج یکی از مهم ترین موارد اجرایی برای هر ساختمانی می باشد؛ زیرا این امر هنگام بارندگی و… از نفوذ آب جلوگیری می کند و مانع از نم زدن دیوارهای ساختمان می شود. ایزوگام ترموباند با مقاومت کششی بالا، تاب آوری در برابر حرارت و رطوبت بسیار بالا، انعطاف پذیری بسیار زیاد در نصب و با کیفیت اروپا تولید می شود. انواع عایق رطوبتی ایزوگام برای کلیه کاربری ها اعم از ساختمان ها و ابنیه های مختلف مانند تونل، استخر، پل و سرویس های بهداشتی، جهت عایق کاری مناسب نموده است. ایزوگام بر پایه صنعت و در راستای ایمن سازی به جای قیر و گونی استفاده می شود. سازه ها در برابر رطوبت حاصل از برف و باران دچار رطوبت می شوند. برای جلوگیری از این نفوذ و پوشاندن برخی از نواقص و کاستی ها از ایزوگام استفاده می گردد.

ادامه مطلب...
۲۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۸:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید رنگ ضد خوردگی و ضد زنگ سطح داخلی و خارجی مخازن

خرید رنگ ضد خوردگی و ضد زنگ سطح داخلی و خارجی مخازن : همانطور که اشاره شد مخازن با توجه به جنس آن‌ها (فولادی و یا…) همواره در معرض خوردگی هستند. از این رو استفاده از رنگ‌های با خاصیت ضدخوردگی اهمیت پیدا می‌کند. یکی از این آستری‌ها، پرایمر اپوکسی زینک ریچ( غنی از روی) می‌باشد که به طریق حفاظت کاتدی ( آند فدا شونده) از سطوح در برابر خوردگی محافظت می‌نماید. مخازن حمل و نگهداری مواد مختلف با گذشت زمان دچار پوسیدگی و خوردگی می شوند. با توجه به نوع ماده ی موجود در مخزن رنگ مناسب پیشنهاد می شود. در مخازن حاوی اسید باید از رنگ های ضد اسید مناسب استفاده نمود که با توجه به  شرایط اسید و PH آن می توان نوع مناسب را پیشنهاد داد. در مخازن حمل روغن های صنعتی رنگ اپوکسی فنولیک گزینه ی مناسب می باشد.  جهت رنگ آمیزی مخازن شامل آب شرب رنگ اپوکسی بهداشتی باید استفاده شود. در مخازن آب شور رنگ کولتار اپوکسی و در مخازن سوخت رنگ اپوکسی فنولیک پیشنهاد می شود. در مخازن بویلر ها انواع رنگ های اپوکسی نوالاک و نیز رنگ های نسوز و آسترهای ضد خوردگی مقاوم به حرارت استفاده می شود.

ادامه مطلب...
۲۰ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۸:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید محافظ و ضد زنگ استراکچر سازه های فلزی در گوهردشت

خرید محافظ و ضد زنگ استراکچر سازه های فلزی در گوهردشت : زنگ زدن فلز تنها مربوط به وسایل ساده موجود در خانه نیست. فلزات مورد استفاده برای دور‌سازی پنجره‌ها و درب‌ها، ستون‌های اصلی ساختمان و همچنین انواع فلزات به کار رفته در صنایع بزرگی مثل فولاد و … هم در برابر زنگ زدگی در امان نیستند. در ساختمان‌ های امروزی آهن ها اگر همراه با ضد زنگ نباشند، در برخورد با هوا و همچنین نفوذ آب و رطوبت در معرض این مشکل بزرگ قرار می گیرند. این برخورد می‌تواند در کنار عیب‌هایی که برای شکل ظاهری آن ها دارد، از نظر ویژگی‌ها و ساختار مقاومتی اصلی فلزات نیز شرایط بدی را به دنبال داشته باشد. 

ادامه مطلب...
۱۹ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۸:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی