عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

انواع عایق های رطوبتی مایع نانو در نما

انواع عایق های رطوبتی مایع نانو در نما : عایق پلیمری – سیمانی رنگی نما بصورت دو جزئی که جزء اول بصورت پودری و جزء دوم مایع می باشد و بعد از مخلوط کردن و اجرا روی سطوح ، خاصیت یک پوشش الاستیک آب بند را روی سطح ایجاد می کند و به عنوان عایق ضد آب کننده و قابل انعطاف روی نماهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول رنگی بوده و علاوه بر ایجاد سطح سیمانی و عایق روی سطح ، نمای رنگی نیز به نمای ساختمان خواهد داد .

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نمایندگی فروش انواع پوشش ضد اسید در کرج

نمایندگی فروش انواع پوشش ضد اسید در کرج : تجهیزات دارای پوشش ضد اسید باید زیر سرپوش یا در یک محوطه حفاظت شده نگهداری شوند. پوشش ضد اسید باید در صورت لزوم در مقابل نور مستقیم خورشید محافظت شوند. کلیه انشعابات فرعی و سایر منافذ باید با استفاده از تخته های چوبی یا سایر مواد مناسب در مقابل صدمات مکانیکی حفاظت گردند. بلند کردن تجهیزات باید چنان انجام گیرد که زنجیرها و سایر وسایل کمکی برای جابجایی با سطوح دارای پوشش ضد اسید در تماس قرار نگیرند. باید از اعمال بارهای نقطه ای سنگین بر روی سطوح دارای پوشش ضد اسید اجتناب گردد. اتصالات محکم نشده نباید در حال حمل تجهیزات در داخل آن قرار داده شوند.

ادامه مطلب...
۲۹ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد عایق های رنگ استخری نانو در سازه

کاربرد عایق های رنگ استخری نانو در سازه : رنگ استخری پوششی بر پایه انواع پلیمر‌ها و رزین‌های نانو می‌باشد که بسیار مقاوم در برابر آب و اشعه  UV هستند. این محصول به عنوان پوشش نهایی برای سازه‌های آبی و مکان‌هایی که نیاز به حفظ نمای ظاهر دارند، استفاده می‌شود. این رنگ نانو اکریلیک به دو صورت پایه آب و پایه حلالی  قابل ارائه می‌باشد. نوع پایه حلالی این محصول بر پایه رزین‌های وارداتی می‌باشد. این رنگ، پس از خشک شدن نسبت به نوع پایه آب خود دارای مقاومت و طول عمر و دوام بالاتر هستند.

ادامه مطلب...
۲۸ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید بهترین عایق ها جهت آب بندی مخازن فلزی

خرید بهترین عایق ها جهت آب بندی مخازن فلزی : مخازن فلزی یکی از قدیمی ترین تجهیزات برای نگهداری مایعات از جمله آب هستند. در اکثر خانه ها و مناطق صنعتی از این تانکرهای آب استفاده می شود. معمولا برای عایق کاری مخازن فلزی، پوسته خارجی آن با عایق پوشانده می شود. البته در برخی موارد نیز، پوسته داخلی مخزن را می توان با مواد شیمیایی عایق بندی نمود. چرا که برخی از مواد صنعتی با فلز واکنش شیمیایی نشان می دهند و لازم است که سطح داخلی تانکر پوشانده شود.

ادامه مطلب...
۲۶ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع ایزوگام مایع بی رنگ نانو در گوهردشت

انواع ایزوگام مایع بی رنگ نانو در گوهردشت : ایزوگام مایع بی رنگ نانو، به دلیل کریستالی و شفاف بودن، بسیار محبوب است. ایزوگام مایع بدون رنگ دکترنانو، برای سطوح چوبی، سنگی، کاشی، سرامیکی، موزاییکی و آجری به کار می رود. این محصول در برابر انواع شرایط محیطی، اشعه فرابنفش، مواد شوینده اسیدی استحکام بالایی دارد و خاصیت خود تمیز شوندگی آن، سبب شده است تا در آلودگی و بارندگی کثیف نشود و دیگر نیازی به شست و شوی مداوم نباشد.

ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید ایزوگام‌ مایع رنگی و بیرنگ نانو در کرج

خرید ایزوگام‌ مایع رنگی و بیرنگ نانو در کرج : عایق ضد رطوبت ایزوگام مایع، نوعی پوشش پلیمری است که به عنوان عایق، مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری کرده و در عین حال، مانع از گرم شدن کف بام توسط نور خورشید می شود. عایق ضد رطوبت، روی کلیه سطوح از جمله فلز، سیمان، موزاییک، قیر، آسفالت ترک خورده، چوب و … قابل نصب بوده و پس از خشک شدن، آب گیری می شود. کاربرد اصلی عایق ضد رطوبت ایزوگام مایع، آبگیری پشت بام است. این عایق پس از ترکیب جزء پودر و مایع آن قابل اجرا بر روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی و سنگی است. همچنین می توان از عایق پلیمری برای آب بندی استخرها و مخازن آب استفاده کرد.

ادامه مطلب...
۲۳ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد ماستیک مقاوم نفتی جهت درزگیری سطوح

کاربرد ماستیک مقاوم نفتی جهت درزگیری سطوح : ماستیک مقاوم نفتی از دو جزء رزین و پودر ساخته شده است که پس از اختلاط با یکدیگر ، درزبندی با چسبندگی فوق العاده ایجاد می کنند که پس از اجرا در درز مورد نظر، با لبه های درز و سطوح زیرآیند اتصال مناسبی را ایجاد می کند . ماستیک مقاوم نفتی پس از گیرش نهایی به حالت لاستیکی سخت در آمده و دارای قدرت الاستیسیته بسیار بالایی خواهد بود . حالت الاستیسیته ماستیک ضد حلال پس از خشک شدن سبب می شود تا سطوح در برابر ناآرامی ها و لغزش ها و نیروهای وارده مقاومت کافی داشته باشند. ماستیک مقاومت نفتی ماده پرکننده دو جزئی بسیار مقاوم در برابر حلال های نفتی می باشد که از ترکیبات قطران و لاستیک های بیتومن برای ساخت این ماده استفاده می شود .

کاربرد ماستیک مقاوم نفتی جهت درزگیری سطوح

شاید به جرات بتوان این ادعا را داشت که چسب‌ها و ماستیک‌های درزگیر تا حد زیادی صنعت ساخت و ساز امروزی را تحت تأثیر قرار داده‌اند. ماستیک متریالی است که با آن کار درز گیری و آب بندی کردن مصالحی از قبیل سنگ، آجر و کاشی را انجام می دهند. ماستیک ها دارای انواع مختلفی از قبیل قیری، سیلیکون، پلی یورتان، پلی سولفید، اکرولیکی و ... می باشند. این محصول چسبندگی بسیار بالایی به انواع متریال های ساختمانی مثل سنگ، فلز های مختلف، بتن و متریال های دیگر را دارد. همچنین عمر طولانی دارد و بسیار با کیفیت می باشد. ماستیک ها غیر سمی می باشند و به همین جهت می توان در مصارفی که با آب آشامیدنی برخورد دارند، به راحتی استفاده شوند. به علاوه در برابر نور خورشید و عامل های محیطی مقاوم هستند. این محصول منقبض نمی شود و انبساط محدودی دارد. همچنین در مقابل دمای هوای بسیار گرم، سرمای زیاد و یخ بندان مقاوم بوده و قابلیت انعطاف پذیری خود را حفظ می کند. بسیار جالب است که بدانید این محصول قابلیت رنگ کردن دارد و می‌توان از انواع رنگ‌ها با حلال آب یا تینر برای رنگ‌آمیزی آن استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی درز بتن آب بندی درز بتن, انواع عایق درزگیری

خواص و اثرات ماستیک مقاوم نفتی :

  • درزگیر مقاوم در برابر مواد نفتی چه خواص و اثراتی دارد ؟
  • چسبندگی عالی به سطوح زیر کار، بدون نیاز به اجرای پرایمر
  • دوام بسیار زیاد در برابر روغن ها ، نفت ، بنزین و . . .
  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف
  • چسبندگی عالی به سطوح غیر بتنی، نظیر آسفالت ، فلز ، چوب ، شیشه
  • قابلیت اجرا به صورت گرم
  • مقاوم در برابر سوخت هواپیما
  • مقاومت عالی در بازه های دمایی گوناگون
  • خاصیت ارتجاعی مناسب برای درزهای انبساطی و ژوئن ها
  • مقاومت مناسب در مناطق گرمسیری
  • چسبندگی بسیار زیاد به سطوح بتن.
۲۲ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید انواع فوم پاششی پلی یورتان رطوبتی حرارتی

خرید انواع فوم پاششی پلی یورتان رطوبتی حرارتی : اجرای عایق فوم پاششی  بصورت اسپری انجام می شود. مواد اصلی با تفنگی مخصوص در محل پاشیده می شود. دستگاههای مختلفی برای عایق پاششی وجود دارد که بنا بر حجم و شرایط اجرا متفاوت است. قیمت دستگاه فوم پاششی پلی یورتان از برندهای معروف بسیار بالاست. برای لکه گیری و فضاهای کوچک از کپسول دو جزئی استفاده شود. این کپسول ها آماده استفاده هستند و در محل مورد نظر اسپری می شود.  قدرت پاشش کپسول فوم پاششی کم است. برای فضاهای بزرگ و دیوار و سقف از دستگاه پاشش فوم پلی یورتان استفاده می شود. دستگاه فوم پاششی قدرت و سرعت بالایی دارد. استفاده از این دستگاه برای متراژهای کم مقرون به صرفه نیست.

ادامه مطلب...
۲۱ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید عایق‌ رطوبتی‌ استخری رنگی نانو در گلشهر

خرید عایق‌ رطوبتی‌ استخری رنگی نانو در گلشهر : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌ های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌ کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌ های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه پودر های میکرونیزه معدنی و رزین های پایه آب است. عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل‌ اجرا می‌ باشد.

ادامه مطلب...
۱۹ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نمایندگی انواع عایق رطوبتی قیری در کرج تهران

نمایندگی انواع عایق رطوبتی قیری در کرج تهران : عایق رطوبتی قیری یا همان عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام از چندین لایه و روکش تشکیل شده است که تنوع مصرف این محصول را برای کاربردهای مختلف نشان می دهد. مثلاً در اینجا به چند نمونه از کاربردهای متنوع عایق ایزوگام اشاره می کنیم. عایق کاری کلیه سطوح ساختمانی مانند: کف، سقف و دیوارهای داخلی و خارجی در برابر آب و بخارات، عایق کاری نواحی خیس و مرطوب ساختمان مانند سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و … و البته برای ترمیم عایق کاری های قدیمی، عایق رطوبتی قیری بهترین گزینه است. عایق رطوبتی قیری یا همان عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام از چندین لایه و روکش تشکیل شده است که تنوع مصرف این محصول را برای کاربردهای مختلف نشان می دهد. مثلاً در اینجا به چند نمونه از کاربردهای متنوع عایق ایزوگام اشاره می کنیم. عایق کاری کلیه سطوح ساختمانی مانند: کف، سقف و دیوارهای داخلی و خارجی در برابر آب و بخارات، عایق کاری نواحی خیس و مرطوب ساختمان مانند سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و … و البته برای ترمیم عایق کاری های قدیمی، عایق رطوبتی قیری بهترین گزینه است.

ادامه مطلب...
۱۸ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی