عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۵۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

نمایندگی عایق رطوبتی دیوار نمای باران گیر سازه ها

نمایندگی عایق رطوبتی دیوار نمای باران گیر سازه ها : عایق رطوبتی دیوار باران گیر نانو اکریلیک ، مناسب ترین عایق آب بند برای دیوارهایی می باشد که در معرض مستقیم بارش باران و رطوبت قرار دارند. عدم استفاده از عایق رطوبتی مناسب با این دیوارها باعث میشود پس از مدتی دیوارها نم داده و باعث نشست ساختمان شود.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید عایق نمای سیمانی محافظ سطح خارجی و داخلی ساختمان

خرید عایق نمای سیمانی محافظ سطح خارجی و داخلی ساختمان : عایق پلیمری سیمانی رنگی نما به صورت دو جزئی که جزء اول به صورت پودری و جزء دوم مایع می باشد و پس از ترکیب و اجرا روی سطوح ، خاصیت یک پوشش الاستیک آب بند را روی سطح ایجاد نموده و به عنوان عایق ضد آب کننده و قابل انعطاف روی نماهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول رنگی بوده و علاوه بر ایجاد سطح سیمانی و عایق روی سطح ، نمای رنگی نیز به نمای ساختمان خواهد داد.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید پوشش امولسیونی بهترین عایق برای مقاطع بتنی

خرید پوشش امولسیونی بهترین عایق برای مقاطع بتنی : عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی ، مایعی ویسکوز بصورت امولسیون است که بصورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می شود . وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن می باشد . در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد ، استفاده از عایق امولسیونی می باشد.

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پوشش محافظتی عایق امولسیونی پایه قیری در کرج

پوشش محافظتی عایق امولسیونی پایه قیری در کرج : پوشش امولسیونی قیری یک عایق امولسیونی مایع غلیظی به صورت امولسیون است که می توان آن را به صورت خالص یا رقیق شده با آب استفاده نمود که پس از مصرف آب آن تبخیر شده و یک لایه مقاوم و قابل انعطاف بوجود می آورد. عایق قیری امولسیونی محصول کاملا پوشش محافظ کننده تک جزئی است که حالت خمیری و رنگ قهوه ای کاملا سوخته دارد که بر پایه امولسیون قیری اصلاح شده و مواد افزودنی مطابق با استاندارد تولید شده و از نفوذ آب و املاح  و یون های مخرب جلوگیری می کند. عایق قیری امولسیونی در بسیاری از مواقع جایگزین ایزوگام و قیر در عملیات بتنی و آب بندی می باشد.

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۵۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آب بندی پشت بام با عایق رطوبتی فایبرگلاس در کرج تهران

آب بندی پشت بام با عایق رطوبتی فایبرگلاس در کرج تهران : مروزه کامپوزیت frp (عایق فایبرگلاس) جای عایق های قدیمی مثل قیرگونی,ایزوگام,عایق های سفید و سبز و دیگر عایق ها را در ساختمان تا حدود چشمگیری گرفته است فواید frp نسبت به عایق های دیگر آب بندی 100% و بی قید و شرط, نصب سریع و آسان و طول عمر بسیار بالا است و با هر ضربه سوراخ و متلاشی نمی شود. حالت انعطاف پذیری دارد حتی اگر زیر کار شما نشست کند یا ترک بردارد عایق کامپوزیت به قوت خود باقی می ماند.

ادامه مطلب...
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرا آب بندی پشت بام با سطوح سیمانی بتنی و موزاییکی

اجرا آب بندی پشت بام با سطوح سیمانی بتنی و موزاییکی : با عایق های رنگی و بی رنگ نانو مازستا میتوان انواع پشت بام های بتنی، سیمانی، موزاییکی و سنگی را به سادگی و در زمانی بسیار کوتاه عایق کاری و آب بند نمود. پوشش نانویی پشت بام پوششی ضخیم و یکپارچه با پایه آبی بوده که با خواص برتر جایگزین مناسب برای عایق های سنتی نظیر ایزوگام و قیرگونی بوده و مزایای عدیده ای نسبت به آنها دارا می باشد. این عایق چسبندگی مناسبی به انواع سطوح ساختمانی و عایق های اجرا شده دارد و به صورت یکپارچه و بدون درز اجرا می شود و به دلیل مقاومت در مقابل عوامل جوی و اشعه uv و عدم نشت رطوبت باعث دوام و طول عمر سازه می شود.

ادامه مطلب...
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

استفاده از چسب کاشی برای آب ‌بندی استخرهای تفریحی

استفاده از چسب کاشی برای آب ‌بندی استخرهای تفریحی : انواع چسب ها در عایق ‌بندی استخر کاربرد دارند؛ یکی دیگر از این روش‌ های آب بندی استخر به وسیله چسب کاشی است. لازم بذکر است که چسب کاشی به تنهایی امکان آب بند کردن استخر را ندارد ولی انتخاب نوع مناسب و نحوه اعمال صحیح چسب کاشی می تواند در کاهش نفوذ آب به سازه استخر موثر باشد. در چسب کاشی پایه سیمانی از پلیمرهایی تشکیل شده که ماهیتی آب بند کننده دارند و در موارد مختلفی از جمله آب‌بندی استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت آب بندی استخرهای بلوکی کشاورزی با چسب دو جزئی

قیمت آب بندی استخرهای بلوکی کشاورزی با چسب دو جزئی : یکی از مهم ترین گام ها در ساخت استخر ، آب بندی و عایق کاری آن و پیدا کردن بهترین روش برای این کار است. آب بندی استخر بسته به نوع کاربری و ساخت آن ها می تواند متفاوت باشد و موادها و روش های مختلفی برای آب بندی استخرهای شنا ، کشاورزی ، بلوکی ، بتنی و… وجود دارد. شرکت گوهر ابنیه پایتخت با تلاش متخصصین و مهندسان این گروه در جهت افزایش اطلاعات کاربران در زمینه ساخت و ساز استخرها اطلاعات فنی در باب ساخت استخر ها و مخازن آب و اجرای محصولات تولیدی نانو در جهت ارائه بهترین کیفیت آب بندی اقدام می نماید.

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مراحل ترمیم سوراخ کف کولر با عایق رطوبتی پلیمری

مراحل ترمیم سوراخ کف کولر با عایق رطوبتی پلیمری : جدیدترین برندهای عایق رطوبتی در کف کولر در گوهر ابنیه پایتخت که بسیار با صرفه و دارای طول عمر بالایی می باشد، عایق نانو می باشد که در اصل هیچ لایه ای روی سطح ایجاد نمی کند و جذب مواد پذیرنده خود و جزئی از ساختار آن می شود و وزن سبک٬ عدم آتش زایی و ماندگاری بالا و دوستدار محیط زیست از ویژگی آن است و دیگر ویژگی آن استفاده آسان و خشک شدن سریع ایجاد لایه با ضخامت مختلف٬ عمر بالا و انعطاف پذیری٬ چسبندگی قوی٬ قابلیت شستشو٬ مقاومت در برابر نور خورشید٬ عمر انبار طولانی٬ مقاوم در برابر رطوبت و عوامل جوی می باشد.

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای استفاده از عایق رطوبتی کولر آبی در ساختمان ها

مزایای استفاده از عایق رطوبتی کولر آبی در ساختمان ها : از ویژگی‌های بارز عایق رطوبتی کولر آبی می‌توان به ساختار و عملکرد این نوع عایق‌ها اشاره کرد. در این قسمت چند نکته بارز که اهمیت استفاده از این نوع عایق رطوبتی را افزایش می‌دهد، مورد بررسی قرار دادیم. عایق رطوبتی کولر آبی در کنار جذب رطوبت به عنوان یک عایق گرما و حرارت ناشی از تابش نور خورشید بر سطح کولر است. بنابراین کاربرد آنها برای کولر‌هایی که در پشت بام مستقر شده‌اند، اهمیت بالایی دارد. عایق رطوبتی کولر منجر به افزایش طول عمر پوشال کولر است. استفاده از عایق رطوبتی بر درصد خنک کنندگی کولر تاثیر دارد و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود.

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی