عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۸ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

استفاده از عایق نانو برای عایق کاری مخزن ها

استفاده از عایق نانو برای عایق کاری مخزن ها : اصلی ترین و ساده ترین راه حل جلوگیری از داغ شدن و یا گرم شدن بیش از حد آب درون مخازن آب استفاده از سایبان است. با این کار به میزان قابل توجهی می توان آب درون مخزن را خنک داشت.قرار گیری مخزن آب به دور از نور مستقیم خورشید علاوه بر اینکه آب درون آن خنک تر خواهد ماند طول عمر مخزن را نیز افزایش خواهد داد. اگر به جز پشت بام، فضای کافی برای نصب مخزن آب ندارید و می خواهید مخزن آب ساختمان خود را در زیر سایه بان و بدور از نور خورشید نصب نمایید پیشنهاد می کنیم حتماً نگاهی به صفحه مخازن آسان رو یا مخازن مکعبی نیز بیندازید. زیرا این مخازن به دلیل باریک بودن و ابعاد خاصی که دارند در بسیاری از فضاهای داخلی ساختمان اعم از پارکینگ، لابی و … قابل نصب هست.

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۰:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

هزینه اجرای ایزوگام پشت بام در مهرشهر کرج

هزینه اجرای ایزوگام پشت بام در مهرشهر کرج : نمایندگی رسمی ایزوگام در مهرشهر کرج، عهده دار کلیه ی فعالیت های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش انواع مدل ها و برندهای ایزوگام در استان البرز است. این مرکز با سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری در تمامی بخش هایش، همواره در تلاش بوده تا رضایت مشتریان را جلب کند. تعمیرات انواع ایزوگام در مهرشهر نیز از طریق همین مجموعه و به حرفه ای ترین شکل انجام می گردد. اگر دیدید که ایزوگام منزل یا محل کار شما آسیب دیده و یا سقف یا دیوار نم داده است، کافی است با تیم مجموعه گوهر شیمی عایق پایتخت تماس بگیرید. همکاران ما ضمن مراجعه به آدرس شما و بررسی محل، اقدامات لازم برای تعمیر ایزوگام و بهسازی لایه های آن را انجام می دهند. کارشناسان پس از بررسی دقیق، تعیین می کنند که آیا نیاز به تعویض ایزوگام و چسباندن ایزوگام جدید است و یا مشکل سطحی تر بوده و با یک ترمیم سطحی برطرف می گردد.

ادامه مطلب...
۲۹ تیر ۰۲ ، ۱۱:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای عایق کاری صوتی سطوح مختلف در کرج

اجرای عایق کاری صوتی سطوح مختلف در کرج : بحث عایق کاری صوت ضربه ای مربوط به کاهش صدای قدم زدن افرادی می باشد که روی یک سطح راه می روند. میزان بهبود توسط عایق کاری با اندازه گیری شدت صوت ضربه ای در اتاق زیرین تعیین می شود. یک سیستم سقف کاذب می تواند برای بهبود عایق صوتی ضربه ای استفاده شود تا باعث کاهش میزان صوت ضربه ای شود. امروزه به منظور جلوگیری از انتقال صدا به محیط اطراف در ساختمان و کاهش صوت انتقال یافته از محلی بخ محل دیگر و ممانعت از ایجاد آلودگی صوتی در محیط از پوشش‌ های مخصوص دیوار، سقف و دیگر روزنه‌های ساختمان استفاده می‌شود.

ادامه مطلب...
۲۷ تیر ۰۲ ، ۱۰:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آب بندی پشت بام موزاییکی با عایق بی رنگ

آب بندی پشت بام موزاییکی با عایق بی رنگ : در این روش عایق کاری پشت بام رنگ موزاییک حفظ می شود و و به صورت شفاف آب بندی می شود. این عایق به صورت مایع است و می توان با قلمو یا غلطک آن را روی موزاییک ها اجرا کنیم. برای آب بندی پشت بام ابتدا باید سطح را کاملا تمیز کرد و سپس برروی آن عایق بام را اجرا کرد. در مرحله اول با مایع عایق پشت بام و سیمان بین زوایای دیوار که با کف در ارتباط است را ماهیچه کشی کنید.

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۰۲ ، ۱۰:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای عایق رطوبتی مایع در سطوح ساختمان

اجرای عایق رطوبتی مایع در سطوح ساختمان : انتخاب مدل عایق رطوبتی برای عایق‌کاری ساختمان به تصمیم نهایی شما بستگی دارد. اما این نکته را فراموش نکنید که هزینه‌ای که گاهی اوقات به ساختمان بر اثر نفوذ نم و رطوبت وارد می‌شود، بسیار بیشتر از هزینه‌ای است که برای خرید عایق رطوبتی باکیفیت می‌کنید. علاوه بر این، عایق های رطوبتی فاقد کنج و درز هستند که این باعث می شود آسیب دیدگی کمتری نسبت به نسل قبلی عایق ها داشته باشند و ویژگی عایق رطوبتی مایع باعث شده که طول عمر بیشتری داشته باشد.

ادامه مطلب...
۲۲ تیر ۰۲ ، ۱۱:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای آب بندی و عایق کردن استخر در سراسر کشور

اجرای آب بندی و عایق کردن استخر در سراسر کشور : عایق کاری و آب بندی استخر مهمترین مرحله ساخت یک استخر یا حوض میباشد. تفاوتی ندارد که استخر ورزشی باشد، استخر مخصوص پرورش آبزیان و یا آبنما و غیره. مهم این است که آب از میان درزها و دیواره های استخر به بیرون نفوذ نکند. عایق استخر به مجموعه ای از محصولات اطلاق می شود که وظیفه آب بندی و عایق کردن استخر را برعهده دارند. انتخاب نوع مناسب این عایق ها بستگی به اندازه و کاربرد استخر دارد.

ادامه مطلب...
۲۱ تیر ۰۲ ، ۱۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین جایگزین قیرگونی و ایزوگام در سرویس بهداشتی

بهترین جایگزین قیرگونی و ایزوگام در سرویس بهداشتی : بسیار واضح است که عایق کاری سرویس بهداشتی امری ضروری است چرا که احتمال تجمع و ریزش آب در کف سرویس بهداشتی مانند حمام و دستشویی وجود دارد. به طور کلی می‌توان گفت که عایق کاری به دو روش کلی قابل انجام است. عایق سرویس بهداشتی هم می‌تواند به وسیله قیرگونی انجام شود و هم به وسیله ایزوگام قابل انجام است. شاید از خود بپرسید که در میان این دو، بهترین روش کدام است؟ در پاسخ باید به این نکته اشاره کنیم که قیرگونی چسبندگی بسیار بالایی دارد ضمن اینکه ضخیم‌تر است پس می‌توان از آن به عنوان مطلوب‌ ترین روش یاد کرد‌.

ادامه مطلب...
۲۰ تیر ۰۲ ، ۱۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت انواع چسب دو جزئی استخری در کرج

قیمت انواع  چسب دو جزئی استخری در کرج : این محصول خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و در برابر رطوبت می‌توانید از مقاومت آن اطمینان خاطر داشته باشید؛ این چسب سیمانی با مواد پلیمری خاص و افزودنی‌های متفاوتی اصلاح شده و می‌توان آن را محصولی سازگار با محیط زیست دانست. پرسلان چسبی مناسب برای انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از کف است و زمان کارپذیری آن نیز بسیار بالاست. چسب‌ کاشی پودری پرسلان در بسته‌های 20 کیلویی به بازار عرضه می‌شوند؛ برای استفاده از این چسب باید هر 20 کیلو را با 5 تا 6 لیتر آب مخلوط کرد و زمانی به مدت 5 الی 6 دقیقه لازم است تا مواد ساخته شده استراحت کرده و پس از همزدن مجدد آماده مصرف شوند. این محصول به صورت پودر و با رنگی سفید بسته‌بندی می‌شود و زمانی حدود 7 الی 14 روز طول می‌کشد تا استخر برای استفاده آماده شود.

ادامه مطلب...
۱۸ تیر ۰۲ ، ۱۰:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای اجرای عایق نانو رطوبتی پشت بام

مزایای اجرای عایق نانو رطوبتی پشت بام : عایق نانو پشت بام یکی از فراورده های ضد آب می باشد که برای عایق نمودن مکان هایی که در معرض رطوبت و باران هستند کاربرد فراوانی دارد. نم و رطوبت عوامل اثر گذاری هستند که آسایش و سلامتی افراد را تحت تاثیر قرار داده و سبب تحلیل مواد و مصالح ساختمانی شده و در نهایت باعث صدمه به زیبایی سازه نیز می شوند. چنانچه عملیات مربوط به عایق کاری ساختمان ها اصولی و استاندارد انجام نشود و رطوبت به داخل نفوذ نماید سبب ایجاد محیط هایی نمور شده و اگر ساختمان مسکونی باشد سبب تشدید و پایداری بیماریهایی مانند رماتیسم، سینوزیت و آنفولانزا خواهد شد.

ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۰۲ ، ۱۰:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نصب و اجرای عایق های صدا دیواری در ساختمان ها

نصب و اجرای عایق های صدا دیواری در ساختمان ها : اولین و واضح‌ ترین مشکلی که آلودگی صوتی برای انسان به همراه دارد، تاثیر بر آرامش روانی و اعصاب او است. آلودگی صوتی محیط باعث عصبانیت و تحریک پذیری انسان می‌شود و تمرکز و دقت او را مختل می‌کند. بی‌ خوابی، اختلالات خواب و خستگی ذهنی دیگر مضرات آلودگی صوتی هستند که سلامت انسان را در خطر قرار می‌دهند. علاوه بر این، طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده‌اند، ثابت شده است که آلودگی صوتی می‌تواند تاثیر منفی بر شنوایی انسان‌ها بگذارد.  از سر و صدای ترافیک و هیاهوی محله گرفته تا پژواک های داخلی در ساختمان های مسکونی و تجاری می تواند آزار دهنده باشد. بهترین راه برای مقابله با این سر و صدا، استفاده از عایق صوتی است.

ادامه مطلب...
۱۵ تیر ۰۲ ، ۱۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی