عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

حفاظت از سطوح بتنی و سازه های سیمانی توسط بهترین مواد

حفاظت از سطوح بتنی و سازه های سیمانی توسط بهترین مواد  : اشکال بتن عایق نتیجه قرار گیری بتن در بین دولایه مواد عایق است. این نوع سیستم بتن قوی است و از نظر مصرف انرژی بسیار کارآمد است. کاربردهای رایج این نوع بتن در ساخت ساختمان با استفاده های مختلف نظیر مسکونی، تجاری و صنعتی است. محصول نهایی بتن عایق به قسمت های داخلی و خارجی کار اعمال می شود. نتیجه نهایی به به شکل ساخت و سازهای معمولی است اما با این تفاوت که معمولا این نوع دیوار ساخته شده از بتن، ضخیم تر است. این عایق یک کامپوزیت بوده که از دو جزء پلیمر و سیمان تشکیل شده است.پلیمر شبه لاستیک و به عنوان آب بند عمل کرده و سیمان حفاظت از پلیمر و چسبندگی به سطح را به عهده دارد. این نوع از عایق ها محصول جدید و به روز دنیاست.که محیط را بدور از آلودگیه ای قیری و ایزوگام آب بند می کند. برای آماده سازی این محصول فقط کافیست آنرا با حجم آب مشخص شده در پشت پاکت ترکیب کنید.

ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۰۱ ، ۰۸:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع فوم ضد رطوبت و عایق بندی دیوار در گلشهر

فروش انواع فوم ضد رطوبت و عایق بندی دیوار در گلشهر : دیوارپوش ضد نم و ضد رطوبت دیوارپوش‌هایی هستند که بتوانند جلوی نفوذ نم و رطوبت دیوار به محیط داخلی را گرفته و ظاهر ناخوشایند دیوار را از بین ببرند. وجود نم در دیوار علاوه بر ظاهر زشتی که دارد اگرمورد بررسی قرار نگیرد و منبع آن پیدا نشود می‌تواند برای عمر دیوار نیز خطرناک باشد. بنابراین پس از رفع کردن عامل رطوبت اولین کاری که به ذهن خطور می‌کند برطرف کردن رطوبت و زیباسازی ظاهر آن به وسیله هر کار ممکن است. دیوارها در عملکردی که دارند به نوعی جدا کننده دو یا چند فضا از هم هستند و فضاهای داخلی را محصور می‌کنند. اما علاوه بر نقش جدا کردن فضاها، دیوار می‌تواند نقش دکوراتیو را نیز داشته باشد به این صورت که به عنوان دیوارهای تازه ساخت در ساختمان‌های جدید یا بازسازی دیوارهای قدیمی به کار گرفته می‌شوند.

ادامه مطلب...
۲۹ فروردين ۰۱ ، ۰۷:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع عایق امولسیونی قیری مایع در سطوح ساختمان

فروش انواع عایق امولسیونی قیری مایع در سطوح ساختمان : عایق کاری به معنای ایجاد یک پوشش محافظ برای پشت بام، دیوار، کف، تاسیسات و لوله ها در برابر نفوذ آب و رطوبت است. رطوبت از طریق خاک و یا به دلیل بارندگی ناشی می شود و ممکن است از طریق بدنه یا سطح دیوار و یا زمین و پی جذب ساختمان شود. رطوبتی که به دنبال شستشو و بارش برف و باران در خانه‌ها ایجاد می‌شود می‌تواند بر دیوار قسمت‌ های مختلف خانه مانند سرویس بهداشتی، نمای بیرونی خانه و بخش‌های دیگر تاثیر گذاشته و موجب نم دادن و پوسته شدن رنگ دیوار شود که با گذشت زمان طول عمر مصالح را کاهش داده و به فرسودگی سریعتر سازه منجر می‌شود.

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۰۱ ، ۰۹:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

تولید و عرضه انواع چسب نوار دو طرفه صنعتی در کرج

تولید و عرضه انواع چسب نوار دو طرفه صنعتی در کرج : فروش چسب دوطرفه صنعتی، چسب دوطرفه صنعتی به چسب هایی گفته می شود که دو طرف آن حالت چسبندگی دارد و برای اتصال دو جسم یا قطعه به هم کاربرد دارد. فروش چسب دوطرفه صنعتی برای اتصال سطوح صاف یا غیر مسطح در صنایع مختلف انجام می شود. اگر سطحی که قرار است برای چسباندن به یکدیگر از چسب دوطرفه صنعتی استفاده شود صاف و صیقلی باشد چسب دوطرفه صنعتی نازک برای چسباندن به کار برده می شود و اگر سطح غیر معمول و غیر مسطح باشد از چسب دوطرفه صنعتی ضخیم استفاده می شود.

ادامه مطلب...
۲۷ فروردين ۰۱ ، ۰۸:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مایع نانو ضد شوره سنگ مخصوص سنگ نمای ساختمان

مایع نانو ضد شوره سنگ مخصوص سنگ نمای ساختمان : استفاده از پوشش محافظ سنگ ( ضد آب سنگ ) ، قبل از نصب و اجرای سنگ بر روی نما باعث جلوگیری از به جای ماندن اثر دوغاب بر روی سنگ می شود و در نهایت سطح اجرا شده بسیار تمیز مانده و هزینه های شستشو را به طور چشمگیری کاهش می دهد . محلول ضد آب و لک سنگ و ضد شوره سنگ مخصوص سنگ نما ی ساختمان یک پوشش نانو محافظ سنگ ایجاد می کند که تا ۳ میلی متر در عمق سازه نفوذ کرده و از نفوذ نم و رطوبت و آلاینده های محیطی به داخل سنگ نما و انواع سنگ های گرانیتی ، تراورتن و مرمر جلوگیری می کند. زمانی سطح سنگ را آغشته به پوشش محافظ نانو می کنید، اتم های کوچک آن همه منافذ را پُر می کنند. حتی اگر سطح سنگ بسیار صاف باشد، هنوز دارای حفره های ریزی می باشد. حتی ماده ای مثل شیشه، زمانی که زیر میکروسکوپ قرار می گیرد، منافذ ریزی در ساختارش مشاهده می شود.

ادامه مطلب...
۲۵ فروردين ۰۱ ، ۱۰:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق صوتی S500 دیوار و سقف در سراسر کشور

بهترین عایق صوتی S500 دیوار و سقف در سراسر کشور : آکوستیک نام دیگری است که عایق‌ صدا با آن شناخته می‌شود. این اکوستیک‌ها نقش جاذب صدا را در ساختمان سازی دارند. عایق‌ های صدا دارای انواع مختلفی هستند، مانند عایق‌های صوتی فوم پلی اتیلن، شانه تخم مرغی، اسپری فوم پلی یورتان، فوم ریباند، نانو الیاف ،پشم سنگ، فلکسی پنل و… که در عایق صوتی سقف،عایق صوتی دیوار مشترک، عایق صوتی کف و… استفاده می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهمی‌ که هنگام خریدن عایق‌های صدا باید به آن توجه کنید، استفاده از عایقی است که جذب صدای بالایی داشته باشد و همچنین در شکست صوت بسیار موفق عمل کند. سبک بودن، نصب آسان، آنتی باکتریال بودن، مقاومت زیاد در برابر گرد و خاک و… از جمله ویژگی‌های دیگری است که باید به آن توجه کرد تا یک خرید رضایت‌ بخش داشته باشید که این خصوصیات یکجا در عایق های مدرن نانو الیاف وجود دارد .

ادامه مطلب...
۲۳ فروردين ۰۱ ، ۰۸:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای عایق بندی انواع استخر توسط مواد جدید آب بندی

اجرای عایق بندی انواع استخر توسط مواد جدید آب بندی : یکی از مهم ترین گام ها در ساخت استخر ، آب بندی و عایق کاری آن و پیدا کردن بهترین روش برای این کار است. آب بندی استخر بسته به نوع کاربری و ساخت آن ها می تواند متفاوت باشد و موادها و روش های مختلفی برای اب بندی استخرهای شنا ، کشاورزی ، بلوکی ، بتنی و… وجود دارد. استفاده از مواد عایق کاری استاندارد می تواند بسیار اهمیت داشته باشد و شما را از به دردسر انداختن در آینده آسوده خاطر نماید. استخرها مکان های تفریحی مناسبی برای تمام فصول می باشند ولی باید در نظر داشت که مانند هر سازه دیگری استخر ها هم نیاز به نگهداری و مراقبت های ویژه ای دارند.یکی از مهم‌ترین نکات در ساخت و نگه‌داری از یک استخر توجه به آب ‌بندی استخر است؛ مواد تشکیل دهنده استخر ها که عمدتا سیمان و مواد نفوذ پذیر هستند باعث درز احتمالی آب در میان این مواد سیمانی شده و در نهایت باعث ترک استخر و خرابی آن خواهد شد.

ادامه مطلب...
۲۲ فروردين ۰۱ ، ۰۸:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد عایق های رطوبتی نانو عایق بندی ساختمان ها

کاربرد عایق های رطوبتی نانو عایق بندی ساختمان ها : عایق رطوبتی به روش های مختلفی اجرا می شود. روش سنتی آن، قیرگونی نام دارد که در گذشته در ایران به علت اینکه متریال مصرفی در این روش، به راحتی در هر شهری یافت می‌شود، بسیار رواج داشته است. با این حال بهتر است بدانید، عمر مفید این روش کمتر از 10 سال است و بعد از چند سال پوسیده می شود. ایزوگام روش جدیدتر و جایگزین قیرگونی است که امروزه بسیار رایج است. ایزوگام لایه ای است که از قیر و الیاف تشکیل شده و به شکل رولی در بازار موجود است. با حرارت دادن به رول‌های ایزوگام، آن‌ها را به سطح مورد نظر می‌چسبانند. نصب ایزوگام با سرعت بالایی انجام می شود و آلودگی برای محیط ندارد.

ادامه مطلب...
۲۱ فروردين ۰۱ ، ۰۸:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید انواع فوم عایق بندی حرارتی برودتی در سراسر کشور

خرید انواع فوم عایق بندی حرارتی برودتی در سراسر کشور : فوم عایق بندی حرارتی برودتی، بهترین راهکار برای بهینه سازی میزان مصرف سوخت و عایق بندی سیستم‌های گرمایشی ساختمان است. از آنجاکه فوم عایق بندی حرارتی فومیران از موادی تشکیل شده که در مقابل عبور گرما مقاوم است، به راحتی می‌توانند از اتلاف انرژی جلوگیری کنند. این فوم‌ها برعکس عایق‌های سنتی، قابلیت نصب و اجرای آسان و راحتی دارند. نکته ی حائز اهمیت در مورد این فوم ها این است که آن ها در ضخامت‌های و ابعاد مختلف تولید می شوند. از قابلیت های دیگر فوم های عایق حرارت می توان به این نکته اشاره کرد که آن ها عایق خوبی برای حذف صدای مضر هستند و در واقع شما با یک تیر دو نشان زده اید. تمامی مواد اولیه به کار رفته برای تولید فوم عایق بندی حرارتی برودتی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.  همچنین اصول اساسی استاندارد های داخلی و خارجی در تولید آن‌ها رعایت شده است. و مهم تر اینکه تمامی مراحل تولید تا عرضه نیز توسط نیروهای متخصص پشت سر گذاشته می شود.

ادامه مطلب...
۲۰ فروردين ۰۱ ، ۰۸:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق مخازن سوخت جهت ایزولاسیون و عایق بندی نمودن

بهترین عایق مخازن سوخت جهت ایزولاسیون و عایق بندی نمودن : مخازن سوخت از حساسترین مخازن نگهداری میباشند. این مخازن در احجام مختلف تولید میشوند. جنس این مخازن به عمدتا از فلز میباشد. مخازن حمل سوخت و نگهداری سوخت در زیر مجموعه قرار میگیرند. مخازن نگهداری نفت، مشتقات نفتی و فراورده های نفتی از جمله مخازنی می باشند که به صورت گسترده در مناطق مختلف دنیا استفاده میشوند. مخازن سوخت دارای استاندارهای متعددی جهت نگهداری می باشند. پوشش مخازن سوخت قابلیت ساخت با استفاده از مواد کامپوزیت را هم دارند. به صورت عمده رزین های اپوکسی یا اپوکسی وینیل استر جهت تولید این پوشش مخازن به کار برده میشوند. مخازن نگهداری گازوئیل بیشترین حجم خوردگی را در بین مشمول خود می کنند. از این رو برای پوشش مخازن سوخت باید از پوشش هایی استفاده کرد که کمترین میزان خوردگی را دارند تا بتوان به این صورت هم کیفیت سوخت داخل مخزن را حفظ کرد و هم طول عمر این مخازن را بالا برد.

ادامه مطلب...
۱۶ فروردين ۰۱ ، ۰۹:۲۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی