عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

انواع رنگ استخری پوششی رطوبتی سطوح در کرج

انواع رنگ استخری پوششی رطوبتی سطوح در کرج : رنگ استخری پوششی بر پایه انواع پلیمر‌ها و رزین‌های نانو می‌باشد که بسیار مقاوم در برابر آب و اشعه  UV هستند. این محصول به عنوان پوشش نهایی برای سازه‌های آبی و مکان‌هایی که نیاز به حفظ نمای ظاهر دارند، استفاده می‌شود. این رنگ نانو اکریلیک به دو صورت پایه آب و پایه حلالی  قابل ارائه می‌باشد. نوع پایه حلالی این محصول بر پایه رزین‌های وارداتی می‌باشد. این رنگ، پس از خشک شدن نسبت به نوع پایه آب خود دارای مقاومت و طول عمر و دوام بالاتر هستند. رنگ استخری پایه نانو یکی از پرطرفدارترین انواع عایق‌کاری استخر و مخازن نگهداری آب کشاورزی و پرورش ماهی، به سبب استفاده آسان آن برای مصرف‌کننده می‌باشد.

انواع رنگ استخری پوششی رطوبتی سطوح در کرج

رنگ استخری بسیار منعطف بوده و مانند لاستیک کش می‌آید. به هیچ عنوان شکسته یا پوسته نمی‌شود و می‌تواند در انواع سازه‌های هیدرولیکی متوسط مورد استفاده قرار گیرد. رنگ استخری جهت رنگ‌آمیزی و حفاظت سطح بتن و سیمان برای جلوگیری از نفوذ آب و جلوگیری از رشد خزه، جلبک و سایر میکروارگانیسم‌های زنده است. رنگ استخری بر پایه رزین‌های مقاوم در برابر آب فرموله شده و چسبندگی آن بر روی سطوح بتنی، آجری، سیمانی و فلزی بسیار بالا بوده و مقاومت مناسبی در برابر ضربه و سایش دارد. عایق رطوبتی استخر (رنگ استخری) با خاصیت ویژه آب بندی که با پر کردن ترک‌های مویی، پوششی یک پارچه برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم و آب و رطوبت هستند ایجاد می کند. رنگ مخصوص استخر نانو اکریلیک با خاصیت کشسانی و پوشش بسیار بالا عمل کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن خشک می‌شود. مقاومت بالا در برابر مواد قلیایی و شیمیایی، مقاومت بالا در برابر سایش، ضد جلبک، ضد خزه، ضد قارچ  و دوست‌دار محیط زیست بودن از دیگر ویزگی‌های این رنگ می‌باشد.

رنگ استخری رنگ استخری, پوشش استخری در کرج

ویژگی رنگ استخری :

  1.  مقاوم در برابر محیط‌های قلیائی بتنی
  2. زمان خشک شدن سریع
  3. پوشش‌دهی بسیار بالا
  4.  مقاوم در برابر ضربه و سایش
  5.  مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید
  6. ضد جلبک و ضد خزه
  7. میزان مصرف در سطوح صاف ۴۰۰ گرم در متر‌مربع. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق استخری باقابلیت ارتجاعی و چسبندگی بالا، مقاومت بالا در برابر هرگونه محلول‌های شیمیایی مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. عایق رطوبتی استخر عاری از هرگونه حلال‌های اشتعال آور، غیر سمی، بدون بو و ضد قارچ و جلبک که بر روی کلیه سطوح قابل‌اجرا است. رنگی بر پایه رزین‌های آکریلیک پایه آبی بهبودیافته با خاصیت ویژه آب‌بندی می‌باشد که با پر کردن ترک‌های مویین مقاطع زیر آیند پوششی یکپارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم و فاز آبی و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) بهترین جایگزین ایزوگام، رنگ استخری و هرگونه محصولات ایزولاسیونی دیگر است.

۳۱ تیر ۰۱ ، ۰۸:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای عایق های رطوبتی روف گاردن ضد آب کننده

اجرای عایق های رطوبتی روف گاردن ضد آب کننده : روف گاردن یا بام سبز به محیط های سبزی که در پشت بام ها ایجاد می شوند گفته می‌شود. درست است که زیبایی منحصر به فردی به ساختمان شما می بخشند اما در صورتی که اصول درست عایق بندی روف گاردن را به درستی انجام ندهید باعث ایجاد مشکلاتی از جمله ورود آب به داخل ساختمان، از بین رفتن عایق رطوبتی پشت بام و خسارت های پس از آن خواهد شد. مهمترین مسئله ای که در ایجاد یک روف گاردن وجود دارد استفاده از یک عایق مناسب برای ضد آب سازی روف گاردن می باشد. این عایق رطوبتی باید بتواند وزن خاک و گیاه را تحمل کند و دچار ترک و شکستگی نشود و از بین نرود زیرا ترمیم آن بسیار سخت و هزینه بر میباشد. عموماً برای زیرسازی روف گاردن از ایزوگام و قیر استفاده می کنند.

ادامه مطلب...
۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۰:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خدمات آب بندی سطح دیوار توسط عایق رنگ رطوبتی

خدمات آب بندی سطح دیوار توسط عایق رنگ رطوبتی : رنگ نمای نانو با داشتن قابلیت خود تمیز شوندگی و مقاوم در برابر نفوذ رطوبت، دوام و ماندگاری بالایی روی سطوح دارد. یکی  از مشکلاتی که رنگ های معمولی  بکار رفته در نمای ساختمان دارند، ترک زدن سطح رنگ و پوسته شدن آن است. که رنگ های ساختمانی شرکت گوهر شیمی عایق، این مشکلات و چالش های مرتبط را با محصولات پوششی و محافظتی ساختمانی حل کرده است. از مزایا مهم رنگ عایق رطوبتی نانو، داشتن خاصیت کشسانی بالای این رنگ است. رنگ نانو با داشتن خاصیت کشسانی بالا به مرور دچار ترک های ریز نمی‌شود.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۰۱ ، ۰۸:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش عایق های حرارتی ضد حریق در کرج تهران

فروش عایق های حرارتی ضد حریق در کرج تهران : برای به حداقل رساندن خطر کم شنوایی، توصیه می‌شود میزان ساعت زیادی در معرض صداهای بلند نباشید. به طور مثال حجم عادی صدا در یک مکالمه عادی 60 دسی‌بل است. اما برخی ماشین آلات، مانند چاپخانه‌ها، سروصدایی با 85 دسی‌بل تولید می‌کنند. قرار گرفتن در معرض سر و صدای دستگاه‌های کارخانه، علاوه بر شنوایی، بر سلامتی نیز اثر زیان باری دارد. در یک مطالعه مشاهده شد افرادی که بیشتر در ارتباط با دستگاه‌های با صداهای بالا هستند، بیشتر در خطر فشار خون و کلسترول بالا می‌باشند. یکی از دلایل این موضوع می‌تواند این باشد که: صداهای بلند باعث افزایش سطح استرس افراد می‌شود، و با گذشت زمان، افزایش سطح استرس می‌تواند خطر بیماری‌های قلبی و فشار خون را افزایش دهد. در کنار از محافظت از سلامت کارکنان خود، عایق صوتی کردن کارخانه می‌تواند به جلوگیری از بروز اتفاقات و صدمات ناشی از شغل نیز کمک کند. زیرا ممکن است در اثر این صداهای بلند کارگران نتوانند هشدارهایی را بشنوند و یا نتوانند هشداری را به همکار خود بدهند و او را از آسیب محافظت کنند.

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۰۱ ، ۱۰:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

روش آب بندی فشار مثبت در بالکن و سرویس بهداشتی

روش آب بندی فشار مثبت در بالکن و سرویس بهداشتی : یکی از اصطلاحات پرکاربرد در صنعت عایق بندی و آب بندی، آب فشار مثبت و آب فشار منفی یا عایق بندی فشار مثبت و فشار منفی است. در واقع اصطلاح درست در این مقوله آب بندی یا عایق بندی جهت مثبت و منفی است. به طور خلاصه به حالتی که آب و عایق هر دو در یک سمت دیواره باشند؛ آب بندی یا عایق بندی فشار مثبت و به حالتی که آب در یک سوی دیواره و عایق در سمت مقابل آن قرار داشته باشد؛ آب بندی یا عایق بندی فشار منفی گفته می شود.  چنانچه فشار آب از درون محفظه ایی به سمت بیرون آن باشد آن را فشار آب مثبت نامیده میشود. عایق بندی فشارمثبت یک سیستم عایق بندی خارجی  و رویی است. یک سیستم عایق بندی مثبت با طراحی مناسب می تواند از ساختار و فضای داخلی در برابر اثرات رطوبت و آب تحت فشار محافظت کند.

ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۰۱ ، ۱۲:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق بندی رطوبتی با پوشش رنگی واترسیل در کرج

عایق بندی رطوبتی با پوشش رنگی واترسیل در کرج : ترکیبی الاستومتری که بر پایه آب و یا حلال قابل عرضه بوده و به عنوان عایق رطوبتی دیوار باران گیر  و پوشش محافظ روی سطوح کاشی، سرامیک، بتن و مخازن فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق کاری رطوبتی یک پوشش انعطاف‌پذیر بوده که در برابر آب و رطوبت کاملاً عایق هستند و می‌توان آن ها را جایگزین ایزوگام و قیرگونی ، آسفالت و همچنین سایر عایق کاری های ساختمانی نمود. در آب بندی با این روش هیچ گونه ترکی در سطح عایق کاری ایجاد نمی‌شود و به راحتی می‌توان از طریق آن ها آب بندی را تقویت نمود. طول عمر این نوع عایق کاری رطوبتی حدود 15 تا 20 سال بوده و می‌توان رنگ آن ها را تغییر داده و به راحتی اجرا نمود. این نوع عایق کاری هیچ آلودگی زیست محیطی را ایجاد نمی‌کنند و در برابر اسیدها، بازها و به طور کلی مواد شیمیایی عایق می‌باشند.

ادامه مطلب...
۲۲ تیر ۰۱ ، ۰۹:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید عایق ترمیم قیر فوری مایع آب بندی در کرج

خرید عایق ترمیم قیر فوری مایع آب بندی در کرج : قیر ماده‌ای به رنگ سیاه تا قهوه‌ای تیره است که در دمای محیط حالت جامد دارد؛ اما با افزایش دما، به حالت خمیری و سپس مایع می‌گردد. به‌طور کلی این ماده به‌شدت کاربردی است چراکه دو ویژگی غیرقابل نفوذ بودن در برابر آب و چسبنده بودن، این ماده‌ی خمیری شکل را محبوب کرده است. قیرهای محلول از حل کردن قیرهای خالص در حلال های نفتی به دست می آید. نوع و کیفیت قیرهای محلول به کیفیت قیرهای خالص اصلی، نوع و مقدار حلال بستگی دارد. هر اندازه مقدار حلال های نفتی در قیر محلول زیادتر باشد، روانی یا ویسکوزیته آن بیشتر است. معمولاً درصد حلال مصرفی در قیرهای محلول از 20 تا 50 درصد تغییر می کند. قیرهای محلول در راهسازی برای اندودهای سطحی، نفوذی،آسفالت سطحی، آسفالت سرد کارخانه ای و یا آسفالت مخلوط در محل و غیره مصرف می شود.

ادامه مطلب...
۲۱ تیر ۰۱ ، ۰۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کارایی محصول قیر بیتومین گیلسونایت در راهسازی

کارایی محصول قیر بیتومین گیلسونایت در راهسازی : گیلسونایت اغلب توسط تولید کنندگان آسفالت روسازی، مهندسان راهسازی و پیمانکاران جهت حصول کارایی بالا و قیمت مناسب استفاده می شود. گیلسونایت به عنوان بهینه ساز و مقاوم کننده آسفالت شناخته می شود. همچنین به عنوان ماده ای منحصر به فرد برای آسفالت های با کیفیت و سطوح پرتنش و مقاوم سازی به کار می رود. گیلسونایت ماده ای طبیعی است. هیدروکربن های حاوی کربن و گازهای فراری چون متان. با خواصی ویژه که در قیرها تعریف می شود و بسیار شبیه به قیر های مصنوعی است که در پلایشگاه بدست می آید. از نظر شیمیایی این گیلسونایت همان قیر پلایشگاهی است اما بدون گازهای فرار و شبیه به زغال. افزایش میزان گازهای فرار در گیلسونایت آن را بیشتر به قیر پالایشگاهی شبیه می کند.

ادامه مطلب...
۲۰ تیر ۰۱ ، ۰۹:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای عایق کاری حرارتی مخازن فلزی و بتنی

مزایای عایق کاری حرارتی مخازن فلزی و بتنی : مقبولیت و امکان استفاده از مواد، سوخت ها و محصولات نهایی از موارد حیاتی و ضروری در صنایع می باشد. بطور معمول، از تانک های بزرگ برای ذخیره مواد خام، سوخت ها و محصولات نهایی استفاده می شود و تانک های کوچک و Vessel ها بطور موقت برای ذخیره تولیدات بین فرایندی (semi product) بکار می روند. برای نگهداری مواد و اطمینان از پایداری و ایمن بودن محصولات، مهم است که دمای درون تانک ها در محدوده مشخص شده نگه داشته شود.

ادامه مطلب...
۱۸ تیر ۰۱ ، ۰۷:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نحوه عایق بندی استخر کشاورزی با مواد و عایق ها

نحوه عایق بندی استخر کشاورزی با مواد و عایق ها : عایق کاری و آب بندی استخر سیمانی شاید ازلحاظ فنی مشکلی به وجود نیاورد اما میتوان آن را از پر چالش ترین موانع نامید. زمانی که در حال ساخت استخر بتنی هستید بایستی فکر مواد آب بندی استخر را هم کرده باشید. پوشش های ضد آب و محصولات مانع ورود آب برای استخر های بتنی مناسب ترند. چون ترکیبات شیمیایی مشابهی با این استخردارند و به محصولات پلیمری بهتر متصل می شوند. زمانی که این نوع استخر هارا می سازیم، خشک کردن کامل بتن ها برای آب بندی نیاز نیست. آن ها قابل تنفس هستند و جند روز بعد بتن ریزی میتوانیم از آن استفاده کنیم که این امر باعث افزایش سرعت می شود.

ادامه مطلب...
۱۶ تیر ۰۱ ، ۱۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی