عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

استفاده از عایق حرارتی ساده لوله در ساختمان

استفاده از عایق حرارتی ساده لوله در ساختمان : عایق های حرارتی ، برودتی پدیده نوینی در صنعت عایق میباشدکه توانسته تحول بزرگی در صنعت و ساختمان ایجاد نماید. این نوع عایق با توجه به نوع ساختاری که دارند توانسته اند جایگزین مناسبی برای انواع عایق های سنتی از جمله پشم شیشه ، پلی یورتان و ... باشند. لوله کشی ممکن است در دماهای بسیار بالاتر از دمای محیط کار کند. در این حالت اختلاف دما بین لوله و هوای محیط اطراف روی انتقال گرما در لوله تاثیر می گذارد. در بسیاری از شرایط جریان گرما انتقالی از لوله کشی مهم است و این انرژی به دلیل عدم عایق بندی لوله ها تلف می شود.

ادامه مطلب...
۳۰ آبان ۰۱ ، ۰۹:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای مقاوم سازی و عایق محافظتی رطوبتی ساختمان

اجرای مقاوم سازی و عایق محافظتی رطوبتی ساختمان : مقاوم سازی ساختمان از جنبه های متفاوتی ارزیابی، سپس نسبت به آن اقدام می شود. یکی از این موارد مقاوم سازی ساختمان در برابر حرارت و رطوبت موجود در فضای محیط اطراف سازه است. حرارت و رطوبت خود به تنهایی می تواند درصد بالایی در فرسوده سازی سازه و کاهش مقاومت ساختمان و همچنین ایجاد هزینه های چندباره داشته باشد. عایق سازی یا آب بندی کردن اصطلاحی می باشد که با ایجاد موانعی برای نفوذ رطوبت به داخل سازه مورد استفاده قرار می گیرد. این کار با استفاده از لایه های پوشش مانند می باشد که دارای ترکیبات متفاوتی بوده و به میزان زیادی از نفوذ آب، حرارت و رطوبت جلوگیری می کند.

ادامه مطلب...
۲۹ آبان ۰۱ ، ۰۹:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای آسفالت کردن معابر و جاده ها در کرج

اجرای آسفالت کردن معابر و جاده ها در کرج : اگر پشت بام آسفالت شده به روش اصولتی و توسط متخصص با تجربه در زمینه عایق نانو آب بندی نشود مشکل زیر را  برای شما ایجاد می کند ایجاد ترک و پوسته پوسته شدن سطح عایق کاری شده با نانو بعد از چند مدت کوتاه و علت این هم این می باشد که معمولا افراد بی تجربه عایق سفید نانو را همین طوری بر روی سطح آسفالت اجرا می کنند و با توجه به انقباض و انبساط آسفالت تنش هایی زیادی را برای عایق نانو ایجاد می کند و اون کشتسانی عایق نانو از دست می رود و عایق ترک ترک می شود.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۰۱ ، ۰۹:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای عایق های حرارتی مایع در بام و سقف

اجرای عایق های حرارتی مایع در بام و سقف : عایق های حرارتی از نظر جنس دارای انواع مختلفی مانند عایق الاستومری، عایق پلی اتیلن، عایق پلی یورتان، عایق پلی ایزوسیانورات، عایق پلی استایرن، فوم شیشه، فنولیک، پشم معدنی، پشم سنگ و پشم سرباره، پشم سرامیک، سیلیکات کلسیم، ورمیکولیت، پوشش های ضد تابش، شیشه اسفنجی، پرلیت، تخته های فیبری، تخته چوب پنبه فشرده هستند و از نظر ظاهری نیز به کفی، پتویی، تخته ای، قطعه ای، موج دار و بلوکی تقسیم بندی می شوند. در ادامه گفتار اطلاعات بیشتری درباره عایق حرارت ارائه خواهیم داد.

ادامه مطلب...
۲۵ آبان ۰۱ ، ۱۱:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

روش اجرا و مصرف عایق قیر در سازه ها

روش اجرا و مصرف عایق قیر در سازه ها : پوشش محافظتی قیری یک پوشش محافظتی پایه ی قیر می باشد که به منظور ایجاد مانعی دائمی در مقابل عبور آب و بخار آب طراحی شده و می تواند برای ایجاد لایه های مانع تبخیر، پوسته های نم گیر، پوشش مخازن و لوله های آب آشامیدنی، حفاظت از سازه های بتنی زیرزمینی، عمل آوری بتن ضمن حفظ آب و نیز محافظت از سطوح فلزی در برابر خوردگی مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش امولسیونی (قیری) یک پوشش محافظتی پایه ی قیری می باشد که به منظور ایجاد مانعی دائمی در مقابل عبور آب و بخار آب طراحی شده است. پوشش امولسیونی (قیری) می تواند برای ایجاد لایه محافظتی پوشش مخازن بتنی و حفاظت از سازه های بتنی زیرزمینی، در برابر خوردگی مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب...
۲۴ آبان ۰۱ ، ۰۸:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت عایق های درزگیر خمیری کاشی سرامیک

 قیمت عایق های درزگیر خمیری کاشی سرامیک : به دلیل استفاده از مواد نفتی در ساخت عایق رطوبتی، قیمت این محصولات در بازار در گرو قیمت مواد اولیه بوده و به طور دقیق نمی توانیم از قیمت عایق صحبت کنیم. مهمترین نقش یک عایق خوب کنترل رطوبت و نم می باشد تا از یخ زدگی در نقاط مختلف ساختمان از جمله نما و تاسیسات جلوگیری کند. اگر از یک عایق مناسب در ساختمان استفاده نشود، باعث تدریجی نفوذ رطوبت به سرامیک دیوار و سقف می شود و این عامل در انتها باعث ریزش گچ و ایجاد شکاف در سقف و دیوار می شود. در مناطق سرد نفوذ نم خسارات بیشتری در پی خواهد داشت و یخ زدگی باعث از بین رفتن نما و سنگهای به کار رفته در ساختمان می شود.

ادامه مطلب...
۲۳ آبان ۰۱ ، ۰۹:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عوامل آبگریز کننده برای حفاظت از نمای ساختمان

عوامل آبگریز کننده برای حفاظت از نمای ساختمان : یکی از محصولات پرکاربرد در ضدآب کردن متریال نما، آبگریزکننده نمای پایه حلال یا پوشش نانو نما است که در جهت افزایش زاویه تماس آب با سطح و کاهش نیروی چسبندگی سطحی عمل می‌کند. از این ماده می‌توان جهت واترپروف کردن انواع نماهای چوبی، آجری و سنگی استفاده نمود تا با جلوگیری از ایجاد هرگونه خوردگی، کپک، شوره و … عمر سازه افزایش یابد. اجرای آسان، جلوگیری از رنگ‌پریدگی نما و قابلیت اعمال بر روی سطوح مختلف، از مزایای استفاده از آبگریزکننده نما است.

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۰۱ ، ۰۸:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش عایق رطوبتی دیوار باران گیر در کرج

فروش عایق رطوبتی دیوار باران گیر در کرج : عایق رطوبتی دیوار باران گیر همانطور که پیشتر ذکر شد، برای ساختمان ها و ویلاهایی که در نواحی باران گیر ساخته می شوند، ضروری ست. به خصوص اگر نمای دیوار از جنس چوب باشد، حتماً می بایست از عایق رطوبتی در لایه های میانی دیوار استفاده شود. وجهی از ساختمان ها که معمولاً در معرض بارش باران قرار دارد نیز می بایست به خوبی عایق کاری شود تا از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آید. عایق رطوبتی مدل فاساد پلاس را می توان تا 20درصد بدون پوشش به کار برد. یعنی در صورتی که سطح دیوار باران گیر تا 20درصد پوشش نما نداشته باشد نیز، این عایق قابل استفاده است.

ادامه مطلب...
۲۱ آبان ۰۱ ، ۰۹:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید انواع عایق رطوبتی پیش ساخته پشت بام

خرید انواع عایق رطوبتی پیش ساخته پشت بام : عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق بدون رنگ بدین شکل است که ابتدا درزگیری با عایق الاستیکی انجام خواهد شد ، این محلول بندکشی در سرما و گرما مقاوم می باشد ،دچار ترک خوردگی نمی شود ،حالت شکننده ندارد ،چسبندگی و مقاومت بالایی دارد . سپس (بعد از خشک شدن بندکشی ها) عایق بیرنگ روی کل سطح اعمال می شود ؛ نهایتا یک لایه ی عایق نانویی بی رنگ سلفونی روی کل سطح تشکیل می شود. عایق بی رنگ پوششی نانو زمانی که روی سطح زده می شود، نفوذ می کند و خلل و فرج ها را از بین می برد.

ادامه مطلب...
۱۹ آبان ۰۱ ، ۰۹:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آب بندی و ضد آب کردن سازه بتنی مجاور آب

آب بندی و ضد آب کردن سازه بتنی مجاور آب : بتن یک ماده‌ ی متخلخل است و اگر به خوبی آب بندی نشود، می تواند به مرور زمان مقدار زیادی آب را به خود جذب کند. این آب جذب شده می تواند حاوی آلودگی ها و مواد شیمیایی مختلفی باشد که تخریب بتن را رقم می زنند. اگر می خواهید که از عمر طولانی و دوام بالای بتن خود مطمئن شوید، لازم است که آب بندی آن را به صورت استاندارد انجام دهید. اما چگونه؟ بهترین راه و جدید ترین مواد آب بندی بتن چه چیزهایی هستند؟ در این نوشتار سعی داریم تا به توضیح این مسائل بپردازیم. آب بندی بتن به معنای جلوگیری از نفوذ آب به بتن و مقاومت در برابر فشار هیدرواستاتیک می باشد.

ادامه مطلب...
۱۷ آبان ۰۱ ، ۰۸:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی