عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

نحوه عایق کاری سقف های شیروانی ساختمان ها

نحوه عایق کاری سقف های شیروانی ساختمان ها : نحوه عایقکاری روی سطوح سقف های شیروانی به این صورت می باشد که ابتدا از پرایمر بی رنگ نانوایزوکاور روی سطح استفاده می شود که کاملا حالت کشسان و الاستیکی دارد ، درمقابل باد و طوفان مقاومت می کند و دچار شکست و ترک خوردگی نمی گردد و سطحی چسبنده روی سقف شیروانی ایجاد می کند ؛ سپس از عایق سفید یا رنگی نانوایزوکاور روی آن استفاده می شود . سطحی  یکدست رنگی یا سفید در نهایت روی سقف شیروانی ایجاد می شود که 100درصد عایق رطوبتی است و همزمان حدود 30 تا 40 درصد هم عایق حرارتی است.

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۰۱ ، ۰۹:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین گزینه فوم عایق الاستومری عایق کاری لوله

بهترین گزینه فوم عایق الاستومری عایق کاری لوله : ابعاد متنوع عایق لوله ای الاستومری یک حس ویژه محسوب می شود. پیمانکاران و کارفرمایان در هنگام عایق کاری لوله های تأسیساتی می توانند عایق لوله ای مناسب با لوله های تاسیسات مورد نظرشان را انتخاب کنند. عایق لوله ای الاستومری در قطرهای 6 الی 114 میلی متر تولید می شود. هر یک از اندازه های عایق لوله ای الاستومری می تواند در صنایع ساختمان سازی، خودروسازی و... مورد استفاده قرار بگیرد. عایق های لوله ای الاستومری علاوه بر قطرهای متنوع در ضخامت های گوناگون نیز تولید می شوند. ضخامت گوشته و لایه ای است که دور تا دور لوله ها به وسیله ی آن عایق می شود. بدین صورت عایق لوله ای الاستومری به دلیل تنوع در ابعاد و ضخامت های خود توانسته است در صنعت های گوناگون جایگاه و محبوبیت ویژه ای کسب کند.

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید انواع فوم پاششی پلی یورتان در سطوح

خرید انواع فوم پاششی پلی یورتان در سطوح : امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان از انواع عایق های حرارتی پلی یورتان به منظور بهینه سازی مصرف انرژی استفاده می شود. روز به روز منابع انرژی، مورد مصرف بی رویه قرار می گیرند و رو به اتمام می باشند؛ منابعی که پروسه تولید آنها سالیان سال به طول می انجامد. عایق های حرارتی نقش موثری در کاهش مصرف انرژی و هزینه های مربوط به آن در ساختمان ایفا می کنند. بیشترین میزان اتلاف انرژی در ساختمان از طریق دیوارها و سقف صورت می گیرد؛ از این رو استفاده از عایق های مناسب در این قسمت تا حد زیادی از هدررفت انرژی حرارتی جلوگیری می کند. این عایق ها نه تنها در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری استفاده می شوند بلکه در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، گاز، مخازن صنعتی، سقف های فلزی و خطوط لوله کشی نیز کاربرد دارند.

ادامه مطلب...
۲۹ مرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

پوشش محافظتی نانو آبگریز و کارایی آن در سطوح

پوشش محافظتی نانو آبگریز و کارایی آن در سطوح : عایق رطوبتی نانو یکی از روش های جدید عایق کاری می باشد که برای انواع سطوح اعم از پشت بام، استخر، دیوار های جانبی، سرویس بهداشتی، چاله آسانسور و… به کار می رود. این عایق ها جایگزین مناسبی به جای ایزوگام، قیرگونی و سایر روش های سنتی به حساب می آید. پوشش محافظتی نانو به قدری بالاست که به طور طبیعی باعث افزایش عمر متریال و مصالحی می شود که شما برای نمای ساختمان به کار برده اید. در واقع چنین گفته می شود که نماهایی که از پوشش نانو استفاده کرده باشند، حتی تا ربع قرن هم شکل و شمایل اصلی خود را حفظ می کنند و نیازی به تعمیر یا بازسازی نخواهند داشت.

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۰:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

جدیدترین نسل ایزوگام های طرحدار سطوح در کرج

جدیدترین نسل ایزوگام های طرحدار سطوح در کرج : ایزوگام طرح دار استخر با بهترین قیمت ها از طریق شرکت خوارزم سازه قابل خریداری است. تولید بهترین انواع ایزوگام استخر با کیفیت عالی و ضخامت استاندارد در کارخانه های داخلی، شرایط کنترل میزان کیفیت و همینطور کارایی ایزوگام را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است. شرکت ها و کارخانه های ایرانی به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های تولیدکننده ایزوگام درجه یک در جهان شناخته می شوند. رعایت تمامی استاندارد ها از جمله ضخامت و وزن رول ایزوگام موجب شده تا عایق های درجه یک استخر علاوه بر قیمت های مناسب، دارای کیفیتی تضمین شده نیز باشند.

ادامه مطلب...
۲۶ مرداد ۰۱ ، ۱۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مزایای کاربرد عایق چسب بتن اپوکسی در سازه ها

مزایای کاربرد عایق چسب بتن اپوکسی در سازه ها : از جمله انواع چسب بتن ، چسب بتن اپوکسی می باشد . چسب های بتن اپوکسی سه کاربرد عمده دارند. از جمله کاربرد های چسب اپوکسی بتن می توان به استفاده از چسب بتن اپوکسی در ترمیم سازه های بتنی ، استفاده از چسب بتن اپوکسی در آب بندی سازه های بتنی و استفاده از چسب اپوکسی بتن در اتصال بتن قدیم به جدید استفاده کرد. چسب های بتن اپوکسی بتن به دو نوع چسب اپوکسی بتن آب دوست و معمولی اشاره کرد. از مزایای چسب اپوکسی بتن می توان به چسبندگی بالا ، مقاومت بالا ، مقاومت شیمیایی بالا اشاره کرد.

ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۰۱ ، ۰۹:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق رطوبتی ایزوگام پوشش بام در کرج

عایق رطوبتی ایزوگام پوشش بام در کرج : ایزوگام یک پوشش بسیار مقاوم از قیر و الیاف های مصنوعی است که توسط گرما و انتقال حرارت به سطح موردنظر چسبانده می شوند و با نصب آن ها از نفوذ انواع آب و رطوبت به لایه های زیرین در امان خواهیم بود. ایزوگام می تواند یک فناوری بسیار مناسب در جهت پیشگیری از نم و رطوبت های ساختمانی باشد. ایزوگام فویل دار یا ایزوگام با روکش آلومینیومی تفاوت چندانی با ایزوگام معمولی ندارد. اما روکش آلومینیومی که روی آن اضافه شده است، این ایزوگام را برای استفاده در محل‌هایی مانند پشت بام یا دیوار مناسب می‌سازد. اصلی‌ترین ویژگی که این روکش آلومینیومی به این نوع ایزوگام بخشیده است؛ زیبایی ظاهری آن است که این ایزوگام را برای به کار بردن به عنوان ایزوگام پشت بام و ایزوگام دیوار مناسب می‌سازد. این نوع ایزوگام به دلیل روکش فویلی که در آن به کار رفته است، نور خورشید را منعکس می‌کند و می‌توان گفت نسبت به ایزوگام معمولی در برابر نور خورشید مقاوم‌تر است.

ادامه مطلب...
۲۳ مرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ضرورت استفاده از عایق رطوبتی پلیمری نمای ساختمان

ضرورت استفاده از عایق رطوبتی پلیمری نمای ساختمان  : رنگ عایق نمای ساختمان با داشتن مقاومت عالی در مقابل گرما و سرما، از پایداری در برابر عوامل جوی و اشعه UV خورشید نیز برخوردار است و با استفاده از روش‌های آسان و سریع قابل اجرا بوده و به صورت تک جزیی و بدون حلال مصرف می شود. استفاده از رنگ نانو عایق در ساختمان می تواند تا ۴۰% موجب کاهش هزینه های سیستم های گرمایشی و سرمایشی شود.وهمچنین رنگ نانو عایق موجب افزایش عمر تاسیسات ساختمان می گردد و در یک دوره میان مدت باعث کاهش هزینه های ساختمان از جمله رنگ آمیزی مجدد، هزینه های ناشی از صدمات رطوبت، نم و رشد کپک و قارچ و در نهایت هزینه های مربوط به مصرف انرژی می گردد.

ادامه مطلب...
۲۲ مرداد ۰۱ ، ۰۹:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق جایگزین ایزوگام و قیرگونی در ساختمان‌سازی

بهترین عایق جایگزین ایزوگام و قیرگونی در ساختمان‌سازی : جایگزین مناسب بجای ایزوگام امروزه در موتورهای جستجو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، افرادی هستند که عایق نمودن بهینه و مطلوب سازه برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به اثرات مخرب و زیان باری که نم و رطوبت همراه خود دارند لزوم بهره گیری از متریال های عایقی بیشتر از گذشته احساس می شود. عایق های رطوبتی از گذشته تا امروز راه طولانی را طی نموده اندو متریال های متفاوتی در هر برهه از زمان، به عنوان فراورده های آببندی ساختمان و محل سکونت مورد استفاده قرار می گرفته است.

ادامه مطلب...
۱۹ مرداد ۰۱ ، ۰۹:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید عایق های نانو مایع رنگی در سراسر کشور

خرید عایق های نانو مایع رنگی در سراسر کشور : رنگ های عایق رطوبتی و حرارتی جایگزینی مناسب برای ایزوگام و قابل اطمینان نسبت به عایق های قدیمی می باشند. این نوع رنگ عایق قابل استفاده در پشت بام،نمای ساختمان،حمام،سرویس بهداشتی، استخر و آبنما و غیره …. می باشد. عایق کاری به روش سنتی در سازه ها به دلیل افزایش بیش از اندازه هزینه ، وزن و زمان اجرا مقرون به صرفه نبوده و همچنین عدم زیبای ظاهری نما در فاصله زمانی عایق کاری(سنتی) تا کاشی کاری باعث شده است کارفرمایان استقبالی به روش های سنتی نداشته باشند. عایق های رنگی نانو به دلیل تنوع رنگی زیاد ، وزن پایین ، سرعت و سهولت در انجام عایقکاری ، بهترین روش برای عایق کاری سازه ها می باشند.

ادامه مطلب...
۱۸ مرداد ۰۱ ، ۰۷:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی