عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

روش های آب بندی پشت بام با عایق رطوبتی

روش های آب بندی پشت بام با عایق رطوبتی : با توجه به موقعیت جغرافیایی ساختمان و نمای آن، باید جنبه های مهمی را در نظر گرفت. به عنوان مثال، خانه های در معرض بارندگی مداوم باید به صورت ضد آب طراحی شوند. در پاسخ به این سؤال که بهترین ماده ضد آب برای پشت بام کدام است باید گفت که ارزیابی توسط کارشناسان انجام میشود. تمامی مواد آب بندی با انواع سقف سازگار نیستند. به عنوان مثال، پلی استایرنهای منبسط شده و اکسترود شده نباید در تماس مستقیم با پلی وینیل کلراید یا PVC باشند. علاوه براین، غشاهای قیر اصلاح شده و غشاهای داخلی معمولی برای استفاده مستقیم بر روی عایق های پلاستیکی یا فوم توصیه نمی شوند.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق پرایمر امولسیونی قیری در کرج

بهترین عایق پرایمر امولسیونی قیری در کرج : نفوذ آب به ساختمان ها باعث خوردگی رویه ها می شود که در قسمت های حمل کننده ساختمان قرار می گیرند و از ظرفیت حمل می کاهند. باعث آب باعث خوردگی و ترک خوردگی بتن می شود. کاربرد عایق آب با جلوگیری از نشت آب از پشت بام ها و همچنین محافظت از باکتری ها و رشد کپک، به ما در ایجاد یک محیط سالم و راحت کمک می کند. در اکثر کشورها، قیر بیشترین بازار محافظت از سقف مسطح را در اختیار دارد. عایق قیری امولسیونی برای ضد آب کردن سقف ها، سازه های زیر زمینی و سایر مناسب هستند.

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آب بندی با عایق رطوبتی فشار منفی در کرج

آب بندی با عایق رطوبتی فشار منفی در کرج : عایق زیرزمین های نمناک ، طبقات فشار منفی ، مخازن دفنی ، چاله آسانسور این عایق که هم بصورت پودر و هم ژل ارائه میشود . جهت پیشگیری از نفوذ رطوبت از پشت دیوارها یا ازرکف زمین کاربرد دارد که پس از اجرا با نفوذ به داخل خلل و فرج حفره های بتن باعث انسداد کامل و آب بندی آن می شود . اب بندی فشار مثبت گاها برای شما پیش اومده که استخر و یا مخزنی را می­خواهید از داخل به خارج آب بندی کنید و خارج آن انقدر حائز اهمیت نیست که هزینه کنید و فشار آب از داخل به خارج که به این امر میگن فشار مثبت که شامل استخر های خارج از زمین و مخازنی که بیرون از زمین هستند و آب بندی فشار منفی معمولا در پارکینگ های طبقاتی و چاله آسانسورها این موضوع مطرح میشه که فشار آب از خارج از ساختمان وارد میشود و باعث خیس شدن دیوارها می ­شود که هزینه هنگفتی برای ساکنین ایجاد میکند پس هرگونه رطوبت یا ورود نم یا آب را از خارج می­ توان فشار منفی نامید.

ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید انواع مواد عایق سقف‌ های شیروانی فلزی

خرید انواع مواد عایق سقف‌ های شیروانی فلزی : عایق‌ بندی در سقف‌ های فلزی خانه موجب ثابت ماندن هوای مطلوب داخل خانه، بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی مختلف می‌شود. عمدتاً، هدف «پس دادن گرمای موجود در محیط اطراف به خود منبع گرما می‌باشد و با این کار از ماندن آن در خانه جلوگیری می‌شود. با سقف‌های فلزی عایق‌بندی‌شده، می‌توان دما و جو داخل خانه را در حالی که هزینه‌های مربوط به انرژی و گرما هم کاهش می‌یابد، به صورت ثابت نگه داشت. نحوه‌ی کار کردن عایق در سقف‌ های فلزی به این صورت است که گرمای تابیده شده را از سقف و بهارخواب خانه پس می‌زند و از ورود و ماندن آن در داخل خانه جلوگیری می‌شود. زمانی که هوا گرم است، تقریباً ۹۳ درصد گرمای خورشید تابیده می‌شود و عایق‌ بندی در سقف‌ های فلزی باعث کاهش جذب گرما در سازه می‌شود.

ادامه مطلب...
۲۷ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آب‌ بندسازی دیوار مرطوب با عایق های رطوبتی

آب‌ بندسازی دیوار مرطوب با عایق های رطوبتی : این نوع از عایق رطوبتی از لحاظ نوع مواد پایه، تشکیل شده از قیرهای سبک می باشد. البته یکسری ترکیبات و پلیمرهای ساختار یافته نیز جهت اصلاح این عایق ها مورد استفاده قرار گرفته است. حلال این عایق سیالات آب است و لازم است که برای رقیق سازی آنها از آب استفاده کنیم. برای اجرای آنها نیاز به هیچگونه حرارتی وجود ندارد. دقیقاً برخلاف عایق های رطوبتی قدیمی مانند انواع ایزوگام که نیاز به حرارت شدید داشتند اما این عایق ها اینگونه نیستند. کارایی اصلی آنها معمولاً به عنوان عایق کاری سرویس بهداشتی و همچنین عایق رطوبتی کف ساختمان در نواحی مرطوب می باشد. البته شما می‌توانید آنها را در سازه های مدفون و همچنین بام ساختمان نیز استفاده کنید. امکان اجرای آن ها به صورت تک لایه وجود دارد اما برای رسیدن به یک مقاومت بسیار بالا لازم است که لایه های متوالی  همراه با مش یا فایبرگلاس اجرا شود.

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

روش اجرای عایق ‌های رطوبتی قیری پیش ساخته

روش اجرای عایق ‌های رطوبتی قیری پیش ساخته : عایق رطوبتی جدید نانو یک نوع نانو رنگ عایق رطوبتی است که برای ترمیم ایزوگام و عایق کاری رطوبتی پشت بام ، استخر ، آب نما و آب بندی سرویس بهداشتی استفاده می شود. عایق رطوبتی جدید براساس پلیمرهای پایه آب است که به صورت سرد اعمال می شود، تک جزئی بوده و برای همه نوع سطوح بکار می رود و مقاوم به آب و رطوبت است. این محصول پدیده ای جدیدی در صنعت ساختمان است که کارایی زیادی در عایق کاری رطوبتی ساختمانی دارد.

ادامه مطلب...
۲۳ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

تولید و پخش انواع عایق پوشش صوتی دیواری

تولید و پخش انواع عایق پوشش صوتی دیواری : برای کاهش میزان صدای محیطی و جلوگیری از انتشار و انتقال ارتعاشات صوتی مزاحم از یک لایه یا قشر محافظت صوتی که از آن بعنوان عایق صوتی یاد می شود استفاده می گردد.  استفاده از عایق صوتی برای جلوگیری از انتقال و انتشار صوت مزاحم از مسیر دیوار، کف،سقف و هر لایه اشتراکی با همسایگان در ساختمان های مسکونی،اداری، تجاری،صنعتی،درمانی و…صورت می پذیرد.از عوامل مهم و تعیین کننده عایق صوتی کیفیت،ضخامت و ماهیت این محصول در افت و کنترل انتقال ارتعاشات صوتی از یک محیط دیگر به شمار می رود. 

ادامه مطلب...
۲۱ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین کفپوش اپوکسی پارکینگ جهت پوشش دهی

بهترین کفپوش اپوکسی پارکینگ جهت پوشش دهی : کفپوش اپوکسی مناسب پارکینگ از جمله محصولات ما می‌باشد که آن را می‌توان به راحتی بر روی سطوح بتنی اجرا نمود. سیستم های کفپوش اپوکسی پارکینگ بصورت یکپارچه و بدون درز اجرا می‌گردد. این کفپوش ها چسبندگی فوق‌العاده‌ای روی سطوح و کف بتنی، سنگ، سرامیک و فلز داشته و در برابر مواد شیمیایی، مواد شوینده، آتش سوزی، قارچ و باکتری مقاوم می‌باشند. این نوع از کفپوش پارکینگ افزیر به سهولت قابل نظافت بوده و نگهداری آنها بسیار ارزان و آسان می‌باشد. امکان خط کشی و طراحی بر روی این کفپوش ها وجود داشته و در رنگ های (رال های) مختلف قابل ارائه است.

ادامه مطلب...
۲۰ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آب بندی و جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان

آب بندی و جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان  : وجود عایق های گوناگون سبب ایجاد انتخاب های گسترده‌ تر، برای عایق کاری نما گردیده است. عایق های حرارتی خارجی از موثرترین راه حل ها برای عایق کاری نمای ساختمان ها هستند. این نوع این محصولات علاوه بر اینکه موجب ارزش افزوده برای ساختمان می شوند، زیبایی و دوام آن را هم بهبود می بخشند. عایق نمای تهویه شده، سیستمی است که یک لایه عایق را به دیوار بیرونی ثابت می کند. این عایق یک سازه فلزی با صفحه محافظ پشتیبانی است که توسط محفظه، از عایق جدا می شود و از طریق آن، هوا به گردش در می آید. از مزایای اصلی این سیستم می توان به کاهش پل های حرارتی، محافظت از نما در برابر باد، باران و آلودگی و همچنین رفع مشکلات تراکم و رطوبت اشاره داشت.

ادامه مطلب...
۱۸ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین مواد آب بندی بتن جهت سازه بتن

بهترین مواد آب بندی بتن جهت سازه بتن  : محصولات عایق رطوبتی، با ابزاری ساده همچون اسپری، قلمو، غلتک و… قابل اجرا هستند. اجرای محصولات عایق آب‌ بندکننده، ساده بوده و نیازی به نیروی متخصص و ماهر ندارد. بدین منظور، استفاده از محصولات آب‌بندی و عایق رطوبتی، راه حلی ساده و کم هزینه، جهت نفوذناپذیر نمودن، افزایش طول عمر مفید، افزایش طول نگهداری و تعمیرات و… سطوح بتنی و یا دیگر سطوح می‌باشد. محصولات عایق آب‌ بندی و رطوبتی، در عایق‌ کاری رطوبتی و یا آب‌بندی استخرها، سدها، لوله‌های آب و فاضلاب بتنی، پل‌ها، کانال‌ ها، تونل‌ ها، فنداسیون و پی ساختمان، درزها و ترک‌‎ها و… کاربرد دارد.

ادامه مطلب...
۱۶ خرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی