عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۲۳ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

نمایندگی فوم تزریقی ضد آب تزریقی آب بندی

نمایندگی فوم تزریقی ضد آب تزریقی آب بندی : امروزه با توجه به اینکه پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف توانسته موجب تولید محصولاتی با کیفیت بالا شود، مشاهده می‌گردد که انواع عایق ها از جمله فوم تزریقی ضد آب روانه بازار شده که ویژگی‌های مثبت و متعددی دارد. این نوع عایق که امروزه در ساخت و ساز بسیار پرمصرف است و ترکیب اصلی آن ایزوسیانات و پلی ال می‌باشد. در واقع این دو مایع در اثر واکنش شیمیایی و در گذشت زمان به صورت فوم در می‌ آید. به طور کلی باید بدانید فوم‌های پلی یورتان عایق دائمی هستند که به هیچ عنوان تغییر شکل نمی‌دهند و آسیب نمی‌ بینند.

ادامه مطلب...
۳۰ آبان ۰۲ ، ۱۰:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مقاوم ترین عایق های رطوبتی آب بندی پلی یوریا

مقاوم ترین عایق های رطوبتی آب بندی پلی یوریا : امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان از انواع عایق های حرارتی پلی یورتان به منظور بهینه سازی مصرف انرژی استفاده می شود. روز به روز منابع انرژی، مورد مصرف بی رویه قرار می گیرند و رو به اتمام می باشند؛ منابعی که پروسه تولید آنها سالیان سال به طول می انجامد. عایق های حرارتی نقش موثری در کاهش مصرف انرژی و هزینه های مربوط به آن در ساختمان ایفا می کنند. بیشترین میزان اتلاف انرژی در ساختمان از طریق دیوارها و سقف صورت می گیرد؛ از این رو استفاده از عایق های مناسب در این قسمت تا حد زیادی از هدررفت انرژی حرارتی جلوگیری می کند. این عایق ها نه تنها در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری استفاده می شوند بلکه در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، گاز، مخازن صنعتی، سقف های فلزی و خطوط لوله کشی نیز کاربرد دارند.

ادامه مطلب...
۲۹ آبان ۰۲ ، ۱۲:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد عایق پلی اوره در صنایع ساختمان سازی

کاربرد عایق پلی اوره در صنایع ساختمان سازی  : پلی یوریا (پلی اوره) در واقع نوعی الاستومر می باشد.این ماده  از واکنش پلی آمین و ایزوسیانات بوجود می آید. پلی یوریا (پلی اوره) دارای مقاومت حرارتی، مکانیکی، شیمیایی و فیزیکی است که این ویژگی باعث شده است تا این ماده بتواند نقص و کمبودهای سایر پوشش های پلی یورتان را پوشش دهد و باعث به وجود آمدن پلیمرهایی با استقامت بالا، محکم، انعطاف پذیر و سرعت بالا شود. اگر پلی یوریا (پلی اوره) ساخته شده، خالص باشد یکی از بهترین عایق های ساختمانی است و حتی در کفپوش های ساختمانی نیز می توان از آن استفاده نمود. در واقع به دلیل بافت و ترکیبات پلی یوریا (پلی اوره)، این نوع پوشش برای کف پوش یا پوشش های محافظتی در ساختمان ها، مانند یک پوشش یکدست، سفت و محکم است و در برابر هر گونه مواد قلیایی و اسیدی، بسیار مقاوم است. همچنین پلی یوریا به راحتی تمیز می شود و بسیار با محیط زیست سازگاری دارد.

ادامه مطلب...
۲۷ آبان ۰۲ ، ۱۰:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت مناسب فوم دور میلگرد عایق حرارتی

قیمت مناسب فوم دور میلگرد عایق حرارتی : از آنجا که بتن، ماده ای متخلخل و نفوذپذیر است آب بندی بتن یک راه حل مهم و حیاتی برای حفاظت از سازه های بتنی است که در مجاورت دائم یا غیر دائم با آب یا مواد شیمیایی قرار دارند. با وجود این که بتن، مقاومت و استحکام بالایی دارد، اما به علت اجزا تشکیل دهنده آن (سنگدانه، ماسه، سیمان و آب) معمولاً در مقابل نفوذ آب و مواد شیمیایی بسیار آسیب پذیر است؛ به همین دلیل اگر بتن را آب بندی نکنیم، آب، رطوبت محیط و آلاینده ها را جذب کرده و علاوه بر سستی و فرسایش خود بتن، باعث زنگ زدن میلگرد و افزایش تخریب پذیری بتن نیز می شود.

ادامه مطلب...
۲۵ آبان ۰۲ ، ۱۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرا خدمات سیستم عایق‌ بندی جدید نانو در کرج

اجرا خدمات سیستم عایق‌ بندی جدید نانو در کرج : سیستم عایق‌ بندی جدید که جایگزین ایزوگام و قیرگونی شده، عایق نانو است که به صورت مایع عرضه می‌شود و در عایق کاری پشت‌بام، نما، استخر و آب‌نما کاربرد دارد. این عایق از رزین‌های آکرلیک ساخته شده و بهترین روش جدید برای جایگزین روش‌های سنتی است. انواع مختلف ‌عایق‌های نانو مانند عایق‌ سفید نانو که اغلب برای پشت بام استفاده می شوند، بی رنگ و دو جزئی در بازار موجود است که هریک از آن‌ها کاربرد خاصی دارند. یکی از دلایل استفاده از عایق‌های نانو، زیبایی منحصر به فرد آن است، از دیگر علت‌های بکارگیری آن می‌توان به وزن سبک و استفاده نکردن از مواد نفتی، آتش‌زا و قیر اشاره کرد.

ادامه مطلب...
۲۴ آبان ۰۲ ، ۱۱:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نصب و کارگزاری عایق های صوتی الاستومری

نصب و کارگزاری عایق های صوتی الاستومری : عایق های صوتی گروهی از عایق های الاستومری هستند که در ورقه های عایق صوتی الاستومری ساده و موج دار، تولید و عرضه می‌شوند. در مکان های مختلف اعم از ساختمان های اداری، مسکونی، آموزشی، صنعتی، هتلداری، سالن های نمایش و صنعت فیلمسازی برای ممانعت از انتقال صدا به محل های گوناگون ساختمان، فضاهایی مانند سقف، کف و دیوارها را با این عایق های الاستومری صوتی پوشش می دهند. ساختار این عایق های صوتی به گونه ای است که در آن روزنه های مختلفی دیده می شود و به عبارتی سطح این عایق ها دارای تخلخل هستند. همین امر سبب می شود که صداهای بلند به محیط داخلی ساختمان ورود پیدا نکند.

ادامه مطلب...
۲۳ آبان ۰۲ ، ۱۰:۱۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

مایع آب بندی نانو سطوح ساختمان در کرج

مایع آب بندی نانو سطوح ساختمان در کرج : نانو آب بند را با استفاده از اسپری، قلم مو یا برس روی مقاطع بتنی آماده شده تا زمان اشباع شدن سطح اجرا نمایید. عمل اشباع نمودن سطح با ماده نانو آب بند با فواصل زمانی یک ساعته و طی ۳ مرحله انجام شود. پس از اجرای نانو آب بند روی سطوح خشک باید تمامی مقاطع را به مدت ۲۴ ساعت مرطوب نگهداشت. در صورت اجرای نانو آب بند روی مقاطع بتنی نمناک یا مرطوب نیازی به مرطوب نمودن مقاطع نمی باشد. نانو آب بند قابلیت اجرا روی سطوح بتن تازه را دارد و نیازی به کامل شدن عمل آوری بتن زیرآیند ندارد. 

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۰۲ ، ۱۰:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق های نوار پرایمر خطوط لوله

بهترین عایق های نوار پرایمر خطوط لوله : یکی از نکات مهم در عایق کاری ساختمان به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش هزینه های ناشی از آن، عایق کاری لوله های آب می باشد. لوله های آب گرم و آب سرد هر دو عایق کاری می شوند، عایق کاری لوله های آب گرم به منظور جلوگیری از اتلاف حرارت می باشد و عایق کاری لوله های آب سرد معمولا برای جلوگیری از یخ زدگی آن ها در زمستان است. در تاسیسات گرمایشی باید تمام انرژی تولید شده صرف گرم شدن اتاق ها و ساختمان شود و از اتلاف آن ها جلوگیری شود، و این تنها از طریق عایق کاری مناسب لوله و تاسیسات گرمایشی صورت می گیرد. در تاسیسات گرمایشی برای جلوگیری از اتلاف حرارت تمام قسمت ها از جمله لوله ها، مخازن و دیگ تاسیسات با مواد مناسب عایق کاری می شود.

ادامه مطلب...
۲۱ آبان ۰۲ ، ۱۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نصب نوار چسب درزگیر پنجره بدون داربست و با طناب

نصب نوار چسب درزگیر پنجره بدون داربست و با طناب : درزگیری مشکلات بی شمار در اطراف خانه را حل می کند، از جمله درز هوای سرد که ناشی از شکاف های اطراف پنجره است. افزودن درزگیر در اطراف قابهای پنجره ( چه در داخل و چه در خارج از خانه) نه تنها برای راندمان انرژی، بلکه برای کنترل رطوبت نیز ضروری است. به طور کلی، هر درزگیری درب و پنجره که برای استفاده در فضای داخلی و خارجی استفاده می شود، کارآمد خواهدبود. اگر می خواهید درزگیر را رنگ کنید، دنبال محصولی قابل رنگ شدن بگردید.

ادامه مطلب...
۲۰ آبان ۰۲ ، ۱۰:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد بهترین عایق رطوبتی مناسب بام در کرج

کاربرد بهترین عایق رطوبتی مناسب بام در کرج : از دیگر روش‌های آب بندی پشت بام استفاده از عایق پشم سنگ است؛ این عایق ترکیبی از سنگی به نام بازالت یا سنگ آذرین و پشم شیشه متراکم است و تراکم آن نسبت به پشم شیشه بسیار بیشتر است، همچنین میزان مقاومت عایق پشم سنگ در برابر حرارت و آتش از پشم شیشه بالاتر است. عایق پشم سنگ از مقاومت گرمایی زیادی برخوردار است، پشم سنگ همچنین عایق مناسبی در برابر صداست. عایق نانو محصولی است با یک جزء برای عایق بندی شامل لاتکس و پودر ارگانومنیرال به رنگ سفید به شکل مایع عسل مانند به رنگ شیری است که با قلم مو رنگ پلاستیک و یا توسط ایرلس و کنیتکس پاش قابل پاشیدن بر روی سطح بام می باشد که پس از خشک شدن بسیار نرم می شود و در دو دست، دست اول برای پر کردن خلل و فرج سیمان زیر کار و دست دوم به همراه توری پلی پروپیلن بر روی بام جهت آب بندی استفاده می شود.

ادامه مطلب...
۱۸ آبان ۰۲ ، ۱۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی