عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۹ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

کاربرد پوشش امولسیون قیری درزگیری ترک در سازه بتنی

کاربرد پوشش امولسیون قیری درزگیری ترک در سازه بتنی : پوشش امولسیون قیری دارای چسبندگی بسیار زیاد به انواع سطوح بوده و یک لایه کاملا یکپارچه (بدون درز) و انعطاف پذیر بر روی مقاطع زیرآیند ایجاد می‌نماید. مقاومت در برابر نمک‌ها، یون‌های کلر و سولفات، قابلیت رقیق شدن با آب تا پیش از خشک شدن و عدم انحلال در آب پس از خشک شدن از جمله مزایای مهم این ماده می ­باشند. این پوشش فاقد حلال‌های نفتی و در نتیجه غیرقابل اشتعال می ­باشد. محافظت از سطوح بتنی و فلزی، عایق ‌کاری دیوارهای حایل، زیرزمین‌ها و تونل‌ها و همچنین پوشش‌دهی فونداسیون‌ها و سطوحی که با خاک یا یون‌های مخرب بتن در تماس می­ باشند، از جمله کاربردهای اصلی این پوشش امولسیونی قیری است.

ادامه مطلب...
۲۹ آذر ۰۰ ، ۰۸:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع عایق الاستومری فومی نسوز و ضد حریق در سراسر کشور

انواع عایق الاستومری فومی نسوز و ضد حریق در سراسر کشور : از دهه ۱۹۵۰ میلادی عایق الاستومری شروع به توسعه کرد. روی کار آمدن این عایق و دیگر مواد مبتنی پلیمر نشان دهنده تحولی عظیم در این صنعت بود، یعنی استفاده از مواد طبیعی منسوخ شد و این صنعت به استفاده از مواد شیمیایی روی آورد. کم کم عایق الاستومری شناخته شده تر شد و محبوبیت آن نیز بیشتر شد. در درجه اول عایق الاستومری نیاز به هر گونه مواد اضافی برای جلوگیری از نفوذ بخار آب را حذف کرد. در دسترس بودن عایق الاستومری به شکل های مختلف (از جمله رولی و لوله ای)، باعث بالاتر رفتن محبوبیت عایق های الاستومری به عنوان عایق برتر شد. این عایق یک جایگزین کاربرپسند بود زیرا می شد آن را به راحتی بر روی تمام سطوح و متریال استفاده کرد. استفاده از این عایق ها آسان بود و در صورت خیس شدن و ایجاد شکافهای کوچک بر سطح عایق مشکلی جدی ایجاد نمی کرد و به راحتی قابل ترمیم بود.

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۰۰ ، ۱۰:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

آب بندی انواع سطوح توسط مواد نانو ضد آب کننده در کرج

آب بندی انواع سطوح توسط مواد نانو ضد آب کننده در کرج : آب بندی یعنی بهره گیری از یک سری مواد و مصالح به منظور ممانعت از نفوذ آب و نم درساختمان. در این میان، قیمت مایع نانو ضد آب نیز بسیار به صرفه است. به همین دلیل به راحتی می توانید آن را برای واترپروف کردن ساختمان استفاده کنید. در بخش الزامات عمومی ساختمان مباحث ملی ساختمان ایران عایق بندی ساختمان را این چنین تعریف نموده اند : حراست و نگهداری از ساختمان ها در مقابل بارش برف و باران و رطوبت خاک یک الزام است. عایق نمودن در برابررطوبت باید برای کف ساختمان که در ارتباط با سطح نمناک است، پشت بام های مسطح، کف مکان های بهداشتی در طبقه ها، دیوارهای پارکینگ ها و جداره های زیر زمین در ارتباط با زمین های مرطوب، بدنه و دیوارهای استخر و سایر مکان هایی که در ارتباط با آب هستند انجام گیرد.

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۰۰ ، ۰۹:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید انواع پوشش بیتومین آب بندی انواع لوله و مخزن کرج

خرید انواع پوشش بیتومین آب بندی انواع لوله و مخزن کرج : پوششـی دو جزئـی انعطـاف پذیـر و آببندکننـده اسـت کـه بـه راحتـی آمـاده شـده و اعمـال مـی گـردد. در دمـای ۲۰+ درجه سانتیگراد زمـان مانـدگاری آن پـس از اختـلاط در حـدود ۱ تـا ۲ سـاعت مـی باشـد. ایـن مـاده پـس از پخـت کامـل بـه حالـت چقرمـه و انعطـاف پذیـر در آمـده و در برابـر حرکـت هـای زمیـن و سـازه مقـاوم اسـت. لایـه آب بندکننـده و انعطـاف پذیـر اسـت کـه بـه همـراه یـا بـدونالیاف تقویـت کننـده بـر سـطوح بتنـی و ســازه هــای بنایــی کــه درزهــای آنهــا پــر شــده اسـت ، در فونداســیون و پــی ســاختمان هــا ، لولــه هــای بتنــی ، مخـازن ، تونـل هـا و… مـورد اسـتفاده قـرار مـی گیـرد. قیرهای نفتی سال ها است که به طور گسترده به عنوان پوشش های حفاظتی مورد استفاده قرار می گیرند . این سیستم پوششی از خوردگی جلوگیری نموده و با ترکیب پشم شیشه ، مقاومت مکانیکی را برای جابجایی افزایش می دهد .

ادامه مطلب...
۲۴ آذر ۰۰ ، ۰۹:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت نصب و اجرای ایزوگام های عایق بندی رطوبتی در کرج

قیمت نصب و اجرای ایزوگام های عایق بندی رطوبتی در کرج : ایزوگام یک محصول پیش ساخته عایق رطوبتی است که برای عایق نمودن سطوح در برابر نفوذ رطوبت به کار می رود. این عایق جانشین مناسبی برای قیرگونی میباشد که در گذشته مورد استفاده قرار میگرفت. در مورد مشخصات ظاهری آن باید عنوان کنیم که ایزوگام خام در بازار و قبل از نصب به صورت رول ارائه میگردد. ایزوگام دارای طول ده و عرض یک متر است و وزن حدود ۴۰ کیلوگرم و ضخامت ۴ میلیمتر را داراست. مواد تشکیل دهنده ایزوگام، قیر ۶۰/۷۰ صنعتی، مواد پلیمری اتکیک پلی پروپیلن (APP)، لایه پشم شیشه یا تیشو، لایه پلی استر نبافته سوزنی یا ترموباند، پودر تالک و فوئل آلومینیومی است. کیفیت ایزوگام از عوامل تاثیر گذار در عایق کاری رطوبتی است که بایستی در انتخاب آن دقت شود.

ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۰۰ ، ۰۶:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

حفاظت از سازه های فولادی و بتنی توسط عایق های پایه حلالی

حفاظت از سازه های فولادی و بتنی توسط عایق های پایه حلالی : این محصول پایه حلالی بوده و برای حفاظت سازه های فولادی در برابر حریق بکار می رود و مناسب جهت محیطهای داخلی و خارجی ساختمان می باشد. این پوشش به هنگام قرار گرفتن در معرض حریق، پف نموده و یک فوم فشرده ضخیم روی سطح ایجاد می نماید. فوم ایجاد شده به عنوان یک لایه عایق عمل نموده و مانع از انتقال حرارت به سطح فولاد می گردد.به منظور بالا بردن مقاومت در برابر حریق و جلوگیری از ریزش سقف ها و ستون های فولادی و تخریب سازه در حین آتش سوزی بکار می رود.

حفاظت از سازه های فولادی و بتنی توسط عایق های پایه حلالی

از این نوع عایق‌ها در عایق‌ کاری بام‌ ها، تراس، بالکن و باغچه‌های روی تراس و …، فوندانسیون، پل، تونل و دور لوله‌های فلزی و بتنی انتقال آب، به صورت رنگ برای نمای ساختمان‌ها و …، استفاده می‌شود. ماستیک ضد حلال نوعی ماستیک گرم ریز یک جزئی بر پایه قطران و پلیمر می باشد که ضمن داشتن خاصیت کشسانی , در مقابل انواع حلال ها و مواد نفتی , بنزین و سوخت هواپیما کاملا مقاوم است. این ماستیک دارای چسبندگی بسیار زیاد به سطح زیر کار بوده و تا چند برابر کش آمده و دوباره به حالت اولیه برمی گردد. ازاین ماده جهت چسباندن قطعاتی که احتیاج به انعطاف در ناحیه اتصال دارند نیز می توان استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش محافظتی آب بند پوشش محافظتی آب بند, انواع عایق ضد حلال

روش مصرف ماستیک ضد حلال :

سطح کار می بایست تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار و ذرات سست و چسبنده باشد و برای ذوب کردن ماستیک از حرارت غیر مستقیم و ظرف مناسب استفاده شود و انتقال حرارت تمام روغن و ماده ذوب شده باید با ترموستات کنترل شود در غیر اینصورت خطر بالا رفتن بیش از حد دما وجود دارد و ممکن است ماده قبل از اجراء به صورت جامد در آید. در صورت در دسترس نبودن دیگ دو جداره می توان از حرارت دادن روغن و کنترل مداوم روی آن و قرار دادن ظرف دیگری درون مخزن روغن و استفاده از حرارت غیر مستقیم ماستیک را به حالت سیال در آوریم . عمل ریختن باید در دمای بالای ۵۰+ درجه سانتیگراد و در موقعیت خشک و بدون باد صورت گیرد . دمای ماستیک ضد حلال باید هنگام ریزش ۱۲۰ درجه سانتیگراد باشد . درزها باید به صورت هم سطح پر شوند و حد تلرانس آن نباید بیشتر از ۳میلیمتر زیر سطح باشد و همچنین می بایست ماستیک طوری ریخته شود که ایجاد حباب هوا نکند جهت اعمال می توان از وسایل مخصوص استفاده نمود.

۲۲ آذر ۰۰ ، ۱۲:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش انواع رنگ و پوشش سخت و غیر قابل نفوذ در کرج

فروش انواع رنگ و پوشش سخت و غیر قابل نفوذ در کرج : نوعی رنگ است که برای رسیدن به بیشترین مقاومت خوردگی و شیمیایی تولید می‌شود. این رنگ از مواد پلیمری ساخته شده است که یک پوشش سخت و غیرقابل نفوذ را ایجاد می‌کند. رنگ‌های صنعتی برای حفاظت خوردگی لوله‌های فولادی حاوی انواع گازها، روغن‌ها، آب و فاضلاب، مواد پتروشیمی و همچنین تجهیزات مورد نیاز در فرآیند تولید مواد خوراکی که نیازمند پوشش‌های نچسب هستند، استفاده می‌شوند. قابل ذکر است که این رنگ در تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی و عمرانی نیز کاربرد دارد. علاوه بر ممانعت از خوردگی، پوشش‌های صنعتی  سطحی نچسب برای مواد، مقاومت سایشی و شیمیایی نیز به وجود می‌آورد. این مقاومت‌ها با استفاده از موادی همچون اپوکسی و فلوئورپلیمر در ساخت پوشش‌ها حاصل می‌گردد.

ادامه مطلب...
۲۱ آذر ۰۰ ، ۰۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

نمایندگی چسب های آب‌ بندی قوی پلی یورتان جهت فضای باز

 نمایندگی چسب های آب‌ بندی قوی پلی یورتان جهت فضای باز : این مدل با داشتن خاصیت‌های فراوان به یکی از ماستیک‌های محبوب بین پیمانکاران تبدیل شده است. کیفیت بالا در کنار داشتن سطحی صاف و نرم موجب درزگیری کامل سطح‌های بتنی و سطوح مشابه می‌شود. البته سطح نرم و صاف دلیل بر کیفیت پایین کار نخواهد بود، چرا که حالت جامد در داخل آن بهترین شکل انجام می‌شود و مشکلی در کیفیت کار آب‌بندی آن قسمت به وجود نخواهد آمد. اگر در یک سطح از ماستیک پلی یورتان استفاده شود، دیگر نیازی به بتونه و صاف‌کاری نیست. این مدل به دلیل کیفیت بالا در فضاهایی مانند پشت بام و حیاط نیز قابل استفاده است.

ادامه مطلب...
۲۰ آذر ۰۰ ، ۰۹:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

فروش عایق های نانو سیلیکون آب بندی سقف و سطوح ساختمان

فروش عایق های نانو سیلیکون آب بندی سقف و سطوح ساختمان : امروزه محصولات جدیدی برای ضد آب کردن سقف ساختمان وجود دارد که مشکلی که محصولات قدیمی مانند قیر و ایزوگام با آن روبرو بودند را ندارند. عایق نانو سیلیکون یکی از این محصولات است، استفاده آسان از این محصول و بسیاری از مشتریان آن به مراکز پخش عمده در کشور احتیاج دارند تا استفاده از این محصول گسترده و دسترسی آسان داشته باشد. دوستدار محیط زیست است و به صورت محلول در آب استفاده می شود و VOC آن برای هر متر مربع اعمال شده به طور قابل توجهی کمتر از فناوری مشابه پایه حلالی است. این محصول بر پایه شیمی ارگانو سیلیکون و یک ماده واکنشی است،بنابراین با سطح زیر لایه غیرآلی واکنش داده و پس از انجام واکنش جزیی از ساختار آن می شود به همین دلیل ماندگاری طولانی را فراهم می آورد.

ادامه مطلب...
۱۹ آذر ۰۰ ، ۰۸:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی