عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۱۶ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

فروش انواع عایق های رطوبتی بی رنگ نما کرج

فروش انواع عایق های رطوبتی بی رنگ نما کرج : عایق رطوبتی نما  یکی از انواع عایق های رطوبتی نانو می باشد . که برای سطح بیرونی ساختمان استفاده می شود. این پوشش نانو که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. برای عدم  نفوذ اب یا نم و رطوبت می باشد.سطح نما با هر سازه ایی که باشد عایق رطوبتی قابل اجراست و نیاز به تخریب  ندارد.نصب و اجرای عایق رطویتی نما بسیار اسان است. عایق رطوبتی نما  ضد یووی (UV)  می باشد و در برابر  نور خورشید زرد یا پوسته  نمی شود.همچنین این پوشش نانو دارای  خاصیت الاستیکی  و انعطاف پذیری است که از ترک خوردگی یا شکنندگی جلوگیری می کند. این نوع  عایق رطوبتی  نانو قابل استفاده در تمامی نقاط کشور بدون محدودیت اب و هوایی می باشد. زیرا در سرما و یخ زدگی -40و همچنین حرارت +170 مقام است . و هچنین اب گریز وضد نم رطوبت  از مهمترین ویژیگی عایق رطوبتی نما است.

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۰۱ ، ۰۹:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عرضه انواع خمیرهای درزگیری چسبی در سراسر کشور

عرضه انواع خمیرهای درزگیری چسبی در سراسر کشور : چسب ماستیک امیننت از مواد الاستیک می ‎باشد که برای پر کردن درزهای انبساطی در سازه‎های بتنی و آسفالتی و… مورد استفاده قرار می‎گیرد، استفاده از ماستیک سبب می‎گردد که درزها امکان جابجایی در اثر تغییرات دمائی محیط را داشته و همچنین در سازه‎های آبی نیز نقش آب بند درز را دارد. ماستیک ها درپایه ‎های مختلف شیمیایی پلی اورتان، پلی سولفاید، قیری، و سیلیکونی عرضه می ‎گردند. از کاربردهای ماستیک می توان به ترمیم ترک های آسفالت، درزبندی قطعات پیش ساخته و لوله ‎ها، درزبندی نمای کامپوزیت، آب بند کردن سد و نیروگاه‎ ها – مخازن آب آشامیدنی – کانال‎ های آب و فاضلاب – کانالهای آبیاری – دور قاب در و پنجره‎ها و … اشاره کرد.

ادامه مطلب...
۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۰:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

قیمت انواع واترپروف پودری سیمان در کرج

قیمت انواع واترپروف پودری سیمان در کرج : واتر پروف پودری ماده ای است بر پایه اسید های چرب که حاوی مواد پرکننده خلل و فرج و مواد دافع آب می باشد که طی واکنش با ترکیبات حاصل از هیدراسیون سیمان در داخل منافــذ و حفره ها جاری شـده و نقش دافع آب و رطــوبت را به عهــده می گیرد . نفـوذ نا پذیری بتن از عوامل تعیین کننده برای پیش بینی و ارزیابی دوام و استحکام بتــن می باشد.  اگر بتن با طرح اختلاط صحیح و با نسبت آب به سیمان و مواد سنگی مرغوب تولیـد گردد نفوذ پذیری آن کاهش می یابــد ، مصرف مقدارکنترل شده ای از مواد واتر پروف پودری به مخلوط برای کاهش نفــوذ پذیری باعث ایجاد بتن مرغوب می گردد .

ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۰۱ ، ۰۹:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد انواع چسب های آب بندی در سقف شیروانی

کاربرد انواع چسب های آب بندی در سقف شیروانی : عایق‌کاری رطوبتی سقف‌های شیروانی و یا آب‌بندی کردن آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. با عایق‌کاری شیروانی علاوه بر جلوگیری از نشت و نفوذ آب به ساختمان، از زنگ زدگی و فرسودگی سقف ساختمان نیز جلوگیری خواهید کرد. در ادامه با انواع آب بندی شیروانی آشنا خواهید شد. پوشش‌های نانو در این روش از عایق‌بندی شیروانی، مایعی از جنس رزین بر روی سطح مورد نظر ریخته می‌شود در روش عایق بندی استخر به روش نانو‌، ‌بعد از خشک شدن مایع رزین سطح استخر به خوبی آب‌بندی خواهد شد. از مزایای استفاده از این طرح می‌توان به سطح شفاف و حفظ ظاهر و زیبایی سقف شیروانی اشاره کرد. این روش بسیاری اقتصادی بوده و نصب آن نیز برای عایق کاری سقف شیروانی بسیار ساده می‌باشد.

ادامه مطلب...
۲۱ مهر ۰۱ ، ۰۸:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق بندی و ایزوگام کردن پشت بام ساختمان در کرج

عایق بندی و ایزوگام کردن پشت بام ساختمان در کرج : عایق بندی و ایزوگام کردن پشت بام، از جمله کارهایی که حتما به آن نیاز پیدا می کنید. شاید شما هم دوست داشته باشید که ایزوگام و یا عایق کاری پشت بام را خودتان یاد بگیرید. اگر چه ایزوگام پشت بام یک کار تخصصی است، اما می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید و انجام دهید. ما در این آموزش به صورت مرحله به مرحله نحوه عایق بندی و ایزوگام پشت بام را آموزش می دهیم تا بتوانید این کار را به سادگی و همانند یک متخصص انجام دهید و از پرداخت هزینه‌های اضافی برای انجام این کار آسوده شوید.

ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۰۱ ، ۰۸:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

انواع عایق حرارتی و برودتی در سطوح مختلف ساختمان

انواع عایق حرارتی و برودتی در سطوح مختلف ساختمان : انواع عایق ساختمانی از نظر عملکرد و کاربرد به ۳ دسته تقسیم می شود. یک عایق های حرارتی، دومی عایق های رطوبتی و سومی عایق های صوتی تقسیم می شود. برخی از انواع عایق ساختمانی از نظر عملکرد در یک دسته بخصوص قرار نمی گیرند و ممکن است برای کاربرد های متفاوت استفاده می شوند. مانند عایق پشم سنگ که علاوه بر اینکه به عنوان عایق حرارتی دیوار و سقف عمل می کند می توان عایق صوتی مناسبی هم باشد. عایق های حرارتی و برودتی به دو دسته عایق های پلیمری و معدنی تقسیم بندی می شود. مقاومت عایق های پلیمری در مقایسه با عایق های معدنی کم تر می باشد. اما از ویژگی های بارز آن ها می توان به مقاومت خوب در برابر رطوبت اشاره کرد. استفاده از این عایق ها در عایق بندی های بدون سازه صورت می گیرد.

ادامه مطلب...
۱۸ مهر ۰۱ ، ۰۸:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین پوشش محافظتی امولسیون قیری در کرج

بهترین پوشش محافظتی امولسیون قیری در کرج : عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی ، مایعی ویسکوز بصورت امولسیون است که بصورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می شود . وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن می باشد . در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد ، استفاده از عایق امولسیونی می باشد . عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی چسبندگی ایده آلی به سطوح دارد و پس از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد می باشد . محافظت از سطوح بتنی و فلزی در برابر یون های مخرب موجود در خاک برای فونداسیون ها ، دیوارهای حائل ، زیر زمین ها ، تونل ها و ... باید انجام شود که به راحتی توسط عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی قابل اجرا می باشد .

ادامه مطلب...
۱۷ مهر ۰۱ ، ۰۹:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عایق کاری حرارتی صوتی موتورخانه ها در گلشهر

عایق کاری حرارتی صوتی موتورخانه ها در گلشهر : عایق صوتی موتورخانه یکی از انواع عایق‌های به کار برده شده در تاسیسات ساختمان است. به طور کلی عایق کاری در تاسیسات برای . کنترل دما، کنترل صدا، صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از نفوذ رطوبت و ایمنی صورت می‌گیرد با خدمات عایق صوتی آشنا شوید. موتورخانه‌ها یکی از بخش‌های پر سر و صدای هر مجتمع مسکونی، تجاری و اداری به شمار می‌رود. در این  بخش به علت کارکرد تجهیزات مختلف به صورت همزمان صدای بسیار زیادی تولید می‌شود. بنابراین کنترل این صدا برای آرامش ساکنین یک مجتمع ساختمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای عایقکاری صوتی موتورخانه باید تمام بخش‌های آن را مورد توجه قرار داد. این بخش‌ها شامل لوله و اتصالات، بویلر، مبدل‌های حرارتی و دیگ‌ها است. در بسیاری از موارد عایق‌های صوتی با عایق‌های حرارتی مشترک هستند.

ادامه مطلب...
۱۶ مهر ۰۱ ، ۰۹:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

اجرای عایق کاری استخر کشاورزی و خاکی

اجرای عایق کاری استخر کشاورزی و خاکی : استفاده از عایق در طراحی استخر می‌تواند به طور بالقوه‌ ای در هزینه‌های تعمیر و نگهداری صرفه‌جویی کند و تجربه بهتری را برای مشتریان رقم بزند. درحقیقت، کسب و کارهای فعال در حوزه خدمات استخر و سونا به دنبال صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش حاشیه سود خود هستند و با عایق بندی استخر می‌توانند به این مهم دست پیدا کنند. اما اگر به انتخاب نوع عایق و روش اجرای درست عایق کاری استخر توجه نشود، کسب و کارها متحمل هزینه‌های سنگین می‌شوند و مشتریان خود را از دست می‌دهند.

ادامه مطلب...
۱۴ مهر ۰۱ ، ۱۰:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید چسب ماستیک چهار فصل پلی یورتان در کرج

خرید چسب ماستیک چهار فصل پلی یورتان در کرج : استفاده از فوم پلی اورتان سخت به دلیل ساختار کامپوزیتی پلی اورتان با سلول های هم اندازه و بسته هوا، طی محاسبات انتقال حرارت، فوم پلی اورتان سخت میزان ضریب هدایت حرارتی بسیار پایینی را ایجاد می نماید. هرچه تعداد و اندازه سلول های بسته کوچک تر و یکنواخت تر باشد، راندمان عایق پلی اورتان بالاتر بوده و استفاده از آن نتایج مطلوب تری را حاصل خواهد کرد. از سوی دیگر با توجه به دامنه رایج استفاده از عایق های حرارتی در مصارف خانگی، صنعتی و نظامی دامنه دمایی ۳۰ تا ۱۱۰ درجه سانتیگراد می باشد، مطالعات انجام شده نشان داده که فوم های سخت پلی اورتان به عنوان عایق حرارتی پلی یورتان نسبت به سایر عایق های حرارتی از راندمان عملکرد مطلوب تری برخوردار می باشد که این خود بزرگترین مزیت استفاده فراوان و گسترده از عایق پلی یورتان می باشد.

ادامه مطلب...
۱۲ مهر ۰۱ ، ۱۳:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی