عایق ساختمان استخر کلیه سطوح, قیر ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی, ایزولاسیون کارخانجات استخر عایق بندی کلیه سطوح

۴۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

ایزوگام کاری سرویس بهداشتی با بالاترین کیفیت در گوهردشت

ایزوگام کاری سرویس بهداشتی با بالاترین کیفیت در گوهردشت : سرویس های بهداشتی و محل هایی که در آن جا آب جمع می شوند نیاز بهایزوگام کاری دارند تا آب به کف زمین نفوذ نکرده و باعث ایجاد نم و رطوبت نگردد. عایق کاری کف سرویس بهداشتی به دورصورت انجام می گیرد. عایق کاری هم می تواند توسط ایزوگام انجام شود و هم از قیر گونی برای عایق کاری در کف سرویس بهداشتی استفاده نمایند. ایزوگام کاری سرویس بهداشتی باید توسط یک فرد متخصص در زمینه ی ایزوگام کاری انجام شود تا کف زمین دچار نم رفتگی نشود. برای اینکار باید مراحل زیر را دنبال نمایید.نکته ی مهم در هنگام ایزوگام کاری سرویس بهداشتی این است که قبل از نصب ایزوگام، سطح لوله ها را برای جلوگیری از آسیب دیدگی با گچ پوشش دهید تا با مشعل ایزوگام دچار آسیب نشوند.

ادامه مطلب...
۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۳:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

ارائه خدمات آب بندی ساختمان با ایزوگام عایق رطوبتی

ارائه خدمات آب بندی ساختمان با ایزوگام عایق رطوبتی : از جمله مشکلاتی که در ساختمان ها امروزه زیاد مشاهده می شود نم زدگی دیواره ها بوده است که می توان علاوه بر زشت نمودن نمای دیوار ها در ساختمان ، موجب ایجاد بوی بد در ساختمان نیز شود. دلیل این گونه مشکلات استفاده از مصالح ساختمانی نامرغوب در ساخت سازه ها بوده که می تواند برای شما هزینه های زیادی را داشته باشد. کارشناسان مجرب مجموعه ماندگار نانو تمامی فرایند آب بندی ساختمان را بر عهده گرفته و می تواند تا حدودی زیادی این گونه مشکلات را رفع نماید. آب بندی پشت بام و عایق کاری یکی از روش‌های مرسوم در ساختمان‌سازی است که از آن برای حفاظت از پشت بام و ساختمان از بارندگی، تخریب و رطوبت استفاده می‌شود؛ این روش خود به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. در هر نقطه از کشور ما ایران شرایط آب و هوایی متفاوتی حاکم است که نسبت به آن باید از انواع مختلف آب بند کننده و عایق بندی استفاده کرد.

ادامه مطلب...
۲۹ آبان ۹۹ ، ۰۹:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

بهترین عایق سنگ نمای ساختمان جهت واترپروف کردن دیوارها

بهترین عایق سنگ نمای ساختمان جهت واترپروف کردن دیوارها : نمای ساختمان دیوار خارجی ساختمان است که در معرض انواع موارد فرسایشی مانند باد، باران، نور خورشید و ... قرار می‌گیرد. این نما باعث جلوگیری از ورود سرما و گرما به درون ساختمان می‌گردد و مقاومت مکانیکی ساختمان و بنا را افزایش می‌دهد. نفوذ رطوبت بارش‌های جوی و هدر رفتن گرما و سرمای داخلی بنا مهمترین مشکلات نمای ساختمان است به طوریکه یکی از مهمترین راه‌های صرفه جویی در مصرف انرژی عایق کاری نما ساختمان است. یک عایق کاری مناسب از ورود و خروج گرما و سرما و رطوبت به داخل بنا در فصول مختلف سال جلوگیری می‌نماید.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۹ ، ۱۳:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عرضه انواع چسب آب بندی نمای آپارتمان در سراسر کشور

عرضه انواع چسب آب بندی نمای آپارتمان در سراسر کشور : ضد اب سازی نمای ساختمان , اب بندی نمای ساختمان و واتر پروف کردن نما همه اینها به معنی اینست که راه ورود اب به داخل ساختمان بسته شود. عمل واتر پروف کردن نما حتما بایستی بعد از اجرای نمای ساختمان انجام شود و معمولا مناسب نماهای امروزی است. به دلیل کار کردن سنگ تراورتن و نماهای شیشه ای امروزه مشکلاتی نظیر نفوذ اب و در نتیجه رطوبت داخل ساختمان حاصل می شود. سنگ تراورتن به دلیل داشتن خلل و فرج و سوراخ های ریز اب را براحتی از خود رد میکند و باعث می شود داخل ساختمان نم و رطوبت بزند.

ادامه مطلب...
۲۸ آبان ۹۹ ، ۰۹:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عرضه عایق رطوبتی نانو جایگزین ایزوگام جهت آب بندی سطوح

عرضه عایق رطوبتی نانو جایگزین ایزوگام جهت آب بندی سطوح : عایق های رطوبتی و حرارتی نانو جای ایزوگام و سایر عایق های سنتی را گرفته اند فناوری نانو امروزه به قدری پیشرفت کرده است که از صنایع گرفته تا رشته های کامپیوتر و الکترونیک در همه جا کاربرد دارد عایق نانو یکی دیگر از مواردی است که به کمک این تکنولوژی ساخته شده است ساخت نانو عایق ها تحول بسیار بزرگی در صنعت تولید ایزوگام ایجاد کرد عملکرد و شیوه استفاده  این نوع عایق های بسیاری با نصب ایزوگام و سایر عایق های سنتی دارد در ساخت عایق های نانو مواد مختلفی در سطح مولکولی و مقیاس نانومتری با یکدیگر ترکیب شده و پیوند پلیمری ایجاد می کنند نانو عایق ها برخلاف انواع عایق های سنتی مثل قیر گونی یا ایزوگام باعث ایجاد هیج لایه ای بر روی سطح نمی شوند عایق نانو بجای ایزوگام امروز کاربرد دارد.

ادامه مطلب...
۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۳:۱۳ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد عایق رطوبتی آب بندی نانو در انواع استخر

کاربرد عایق رطوبتی آب بندی نانو در انواع استخر : یکی از کاربردهای مهم عایق نانو برای آب بندی کردن استخرها است. این عملیات بسیار مقرون به صرفه بوده در نتیجه محدودیتی برای اجرای آن نخواهیم داشت. می توان عایق بندی را هم زمان با رنگ آمیزی استخر انجام داد. برای این کار باید عایق نانو را با رنگ استخری پایه آب یا اکریلیک استفاده کرد. عایق نانو در بافت سیمانی استخر نفوذ می کند و با این کار عملیات عایق بندی را به صورت یکپارچه انجام می دهد. 

ادامه مطلب...
۲۷ آبان ۹۹ ، ۰۸:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

کاربرد عایق حرارتی فوم تخته ای پلی اتیلن EPS عایق کاری ساختمان

کاربرد عایق حرارتی فوم تخته ای پلی اتیلن EPS عایق کاری ساختمان : تخته های فوم پانل های سفت و سخت از عایق برای عایق کردن تقریبا هر قسمت از خانه شما از پشت بام تا پایه می توان استفاده کرد آنها در ضخامت دیواره های بیرونی پوشش داخلی دیوارهای زیرزمین و کاربردهای ویژه مانند دریچه های زیر شیروانی بسیار مؤثر هستند. آنها مقاومت حرارتی خوبی دارند (حداکثر 2 برابر بیشتر از سایر مواد عایق با ضخامت یکسان) و هدایت گرما را از دیوار کاهش می دهند. متداول ترین انواع موادی که در ساخت تخته پلی اتیلن استفاده می شود. پلی استایرن ماده ای با سلول های بسته یکنواخت کوچک و پوستی صاف است که آن را برای طیف گسترده ای از کاربردهای عایق کاری مناسب مناسب می کند. و یکی از بهترین نوع عایق بندی ها ی حرارتی به شمار می آید.

ادامه مطلب...
۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خرید عایق فوم پاششی پلی یورتان جهت عایق بندی حرارتی سقف

خرید عایق فوم پاششی پلی یورتان جهت عایق بندی حرارتی سقف : یکی از قسمت های مهم هر ساختمان که باید عایق کاری حرارتی شود سقف آن می باشد. هوای گرم سبک تر از هوای سرد است و به همین دلیل همواره به سمت بالا حرکت می کند، این جریان طبیعی هوا در ساختمان باعث می شود که میزان زیادی از گرما، اگر سقف ساختمان عایق کاری حرارتی نباشد، از سقف خارج شود. این پدیده دلیل اهمیت عایق کاری سقف ساختمان ها می شود و لذا انتخاب عایق حرارتی مناسب برای عایق کاری سقف امر بسیار مهمی می باشد.

ادامه مطلب...
۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۱:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

خدمات عایق کاری و درزبندی سطوح با چسب درزگیر نانوپوش

خدمات عایق کاری و درزبندی سطوح با چسب درزگیر نانوپوش : نانو ماستیک درزگیر در حجم 300 میلی لیتر است و جهت درزگیری و پرکننده بین درزها و شیارها و همچنین به عنوان چسب برای ثابت نگه داشتن و آب بندی در صنایع مختلف از جمله ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. از موارد کاربرد این چسب های درزگیری می توان به جهت آب بندی بدون نیاز به تخریب سازه هایی که علت رطوبت در آنها پوسیدگی ایزوگام یا قیرگونی ، درست اجرا نشدن ایزوگام یا قیرگونی ، نشست سازه ، ترک ، پوکی بندها در اثر گذشت زمان ، استفاده از محصولات نامرغوب و یا استفاده از مواد شیمیایی یا اسیدی جهت نظافت و … قابل استفاده در بند کشی کاشی ، سرامیک ، موزاییک و انواع سنگ مخلوط با سیمان و پودر سنگ نام برد.

ادامه مطلب...
۲۵ آبان ۹۹ ، ۱۴:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی

عرضه چسب درزگیری ضد اسید پوشش کف کارخانه مواد شیمیایی

عرضه چسب درزگیری ضد اسید پوشش کف کارخانه مواد شیمیایی : این محصول دارای بالاترین میزان مقاومت در برابر عوامل مکانیکی, اسیدها و بازها می باشد. کاربرد اصلی این محصول نصب و بندکشی کاشی های ضد اسید است همچنین جهت بندکشی انواع کاشی های کف و دیوار , پرسلان و کلینر مناسب می باشد. از این محصول می توان به عنوان چسب جهت نصب کاشی های ضد اسید استفاده نمود. این محصول دو جزء است که جزء A شامل رزین و فیلر و جزء B هاردنر است. 

ادامه مطلب...
۲۵ آبان ۹۹ ، ۱۱:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد صالحی