فروش و پخش ایزوگام با کیفیت در محمد شهر کرج:ایزوگام چیست :ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از قیر و الیاف مختلف مصنوعی می‌باشد که به وسیله گرما چسبانده می‌شود تا از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری کند که معمولا عمر آن حدود ۱۰ سال می‌باشد. همچنین امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها در مرحلهٔ پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت‌بام، ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی صورت میگیرد که جالب است بدانید که تا ۴۰ سال پیش غایق بندی ساختمان‌ها که به صورت سنتی با استفاده از قیر و آسفالت انجام می‌گرفت مقاومت بسیار خوبی را نداشتند و با گذشت زمان و پیدایش عایق‌های مختلف ایزوگامی جای خود را به این عایق‌های مقاوم و بادوام دادند.

عایق کاری با ایزوگام

فروش و پخش ایزوگام با کیفیت در محمد شهر کرج

ایزوگام فویلدار چیست:ایزوگام ها بر اساس نوع روکش خود به دو نوع ایزوگام فویلدار و ایزوگام بدون فویل تقسیم بندی می شوند در برخی از انواع ایزوگام ها در کارخانه و در حین تولید بر روی ایزوگام یک لایه فویل آلومینیومی بر روی ایزوگام پرس می شود.بعضی فروشندگان مشتریان را به دلیل داشتن فویل آلومینیوم ترغیب به خرید ایزوگام می کنند و آن را نشانه ی کیفیت برتر آن می دانند. در حالی که اینطور نیست و داشتن روکش فویل آلومینیوم نشانه ی کیفیت ایزوگام نیست.

بهترین نوع ایزوگام
ایزوگام نوعی قیر پلیمری است که برای عایق کاری در ساختمان استفاده می شود. در صنعت ساخت و ساز از انواع عایق های رطوبتی و ایزوگام به وفور استفاده می شود. در فضای داخل از انواع ایزوگام برای عایق بندی کف آشپزخانه، کف و دیوارهای سرویس بهداشتی، حمام و توالت استفاده می شود. در کف سازی زیرزمین های مسکونی نیز اغلب لایه ای از بهترین نوع ایزوگام کار می شود. این عایق جهت جلوگیری از نم به واحد زیرین است. اما بیشترین کاربری ایزوگام در عایق کاری پشت بام ساختمان است. همه پشت بام ها در ساختمانی های مسکونی، تجاری و اداری نیاز به عایق کاری بام دارند. حتی سقف کارگاه ها و واحدهای صنفی نیز باید عایق بندی شود.

عایق ایزوگام

فروش و پخش ایزوگام با کیفیت در محمد شهر کرج

هموطنان عزیز برای خرید و نصب ایزوگام مرغوب میتوانید از کارشناسان شرکت گوهر ابنیه پایتخت مشاوره بگیرید.شماره تماس:09121754110
مزایای ایزوگام چیست؟ 1: مقرون به صرفه ایزوگام نسبت به سایر عایق ها مقرون به صرفه بوده و بسیار اقتصادی می باشد.  2:کاربرد ایزوگام در تمامی سطوح مورد دیگر از مزایای ایزوگام استفاده در تمامی موارد عایق بندی می باشد بدون هیچ محدودیتی. 3:سبک بودن:از دیگر مزایا و کاربرد ایزوگام ، سبک بودن آن می باشد . وزن ایزوگام در هر متر مربع حدود ۴٫۲ کیلوگرم می باشد. که نسبت به عایق قیرگونی و آسفالت بسیار سبک تر بوده و برای سازه خطری را ایجاد نمی کند. 4:اجرای سریع:اجرای سریع ایزوگام یکی دیگر از مزایای ایزوگام می باشد که بسیار سریع تر از دیگر عایق ها اجرا و نصب می شود.
کاربرد ایزوگام: 1: پشت بام 2: پی ساختمان ها 3: استخر ها 4:دیوارها 5:مخازن آب 6: تونل ها ( کاربرد ایزوگام ) 7: سرویس های بهداشتی 8:سد ها 9:پارکینگ های طبقاتی 10:دامداری ها و … .