نکات مهم در عایق کاری سرویس بهداشتی: عایق کاری سرویس بهداشتی به دلیل احتمال ریزش و تجمع آب در کف حمام و دستشویی، امری ضروری می باشد. عایق کاری سرویس بهداشتی به دو صورت انجام می گیرد. عایق کاری هم می تواند توسط ایزوگام انجام شود و هم از قیر گونی برای عایق کاری در کف سرویس بهداشتی استفاده شود.


نکات مهم در عایق کاری سرویس بهداشتی

معمولا برای عایق کاری سرویس بهداشتی از قیرگونی به دلیل چسبندگی و ضخامت زیاد آن استفاده می شود. اما گاهی اوقات کارفرما بدین منظور که قیمت ایزوگام از قیر گونی پایین تر است، روش نصب ایزوگام را برای عایق کاری سرویس بهداشتی ترجیح می دهد.

عایق کاری سرویس بهداشتی: ابتدا باید کف دسشویی به کمک سیمان کار، سیمان کاری شود. همیشه یک لایه ی سیمان قبل از قیر گونی بر روی سطح سرویس بهداشتی به کار می رود.
سپس لایه های قیر گونی به صورت افقی و عمودی اجرا می شوند. بعد از سیمانکاری لوله های باقی مانده از فاضلاب به درستی برش زده شوند. در هنگام بریدن لوله های فاضلاب قبل از ایزوگام کاری از حرارت برای اینکار استفاده نکنید.
در ادامه سطح سیمان کاری شده را برای ایزوگام کاری و بهتر چسبیدن ایزوگام با قیر پوشش می دهیم. قیرگونی کف سرویس ها در دو لایه گونی و سه لایه قیر اجرا می شود و پس از آن برای اطمینان از غیر قابل نفوذ بودن آب، سرویس بهداشتی را به آب می بندیم.پس از آن ایزوگام ها را برش دهید و لوله های فاضلاب، روی کف شور، و سطح را به دقت ایزوگام کاری کنید. در هنگام نصب ایزوگام بر روی زاویه ی 90 درجه دقت کافی را به عمل آورید.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

 

چند نکته برای عایق کاری سرویس بهداشتی: – برای عایق کاری سرویس بهداشتی با ایزوگام باید بعد از سیمانکاری کف توسط بنا و خشک شدن کامل آن اقدام به برش اضافه لوله فاضلاب با فرز و هم سطح کردن آن با کف کنید. – نباید برای برش لوله فاضلاب از چراغ ایزوگام و حرارت دادن استفاده کند. – اشتباه رایج توسط اغلب ایزوگام کاران این است که لوله تعبیه شده برای توالت فرنگی را نیز برش می زنند و بعد از سرامیک کاری و بالا آمدن ارتفاع کف سرویس هنگام کار گذاشتن توالت فرنگی توسط نصاب عمل اتصال به خوبی انجام نمی شود. پس تنها لوله ای که عایق کار نباید آن را برش دهد لوله ۱۲ سانتی متری توالت فرنگی می باشد – در ایزوگام کاری سرویس بهداشتی به دلیل فضای بسته آن و حرارت ایجاد شده توسط چراغ ایزوگام ممکن است لوله کشی آب سرد و گرم آسیب ببیند. بدین منظور قبل از هر کاری اقدام به پوشش این لوله ها با گچ می کنیم، سپس کار عایق کاری را انجام می دهیم.