پخش و توزیع پرایمر مخصوص سرویس بهداشتی در کرج: پرایمر چیست؟ پرایمر یک نوع ترکیب قیری محلول در آب یا حلال می باشد که جهت پوشش سطوح و یا زیرسازی سطح جهت نصب عایق پیش ساخته ایزوگام مورد استفاده واقع می شوند.از پرایمر ایزوگام غالبا برای زیر سازی و آماده سازی محل مورد نظر جهت نصب ایزوگام استفاده میشود و هدف از استفاده این محصول بالاتر بردن کیفیت عایق کاری و ایزولاسیون است . پرایمر ایزوگام از ترکیب قیر و پودرهای معدنی مخصوص حاصل میشود . این ماده به صورت خمیری یا مایع نسبتا غلیظی بوده که دارای چسبندگی نسبی است و غالبا به رنگ قهوه ای مایل به سیاه است . پرایمر ایزوگام انواع مختلفی دارد و میتوان از آن به صورت خالص یا پس از رقیق سازی با آب و بنزین استفاده نمود . در نمونه های قدیمی رقیق سازی پرایمر تنها با بنزین امکان پذیر بود و همین امر باعث ایجاد خطرات و سختی هایی میشد اما امروزه در نمونه های فعلی میتوان به راحتی به صورت خالص یا با آب از آن استفاده کرد.

عایق کاری سرویس بهداشتی

 


پخش و توزیع پرایمر مخصوص سرویس بهداشتی در کرج

موارد کاربرد پرایمر ایزوگام و روش استفاده از پرایمر ایزوگام: مناسب برای محافظت از بتن های مدفون در خاک های دارای سولفات مانند پی ساختمانها از پرایمر ایزوگام برای عایق کاری سطوح مختلفی مانند ؛ پی ساختمان ، دیوارها ، سرویس های بهداشتی و حمام ، استخر ،پارکینگ ، کانال های آب رسانی ، انبارها ، پل ها و …. به کار می روند .در محیط های بسیار آلوده برای حفاظت از سطوح آجری در مقابل املاح نمکی کاربرد دارد از ترکیب پرایمر و ماسه در مواقع ضروری به عنوان آسفالت سرد یا پیش ساخته استفاده میشود در محل هایی که چسبندگی پی ش فرض ایزوگام کافی نباشد می توان از پرایمر برایس افزایش چسبندگی و بهبود عملکرد ایزوگام به سطوح مختلف استفاده نمود.

مزیت های استفاده از پرایمر ایزوگام روش استفاده از پرایمر ایزوگام:پرایمر ایزوگام پس از خشک شدن در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم می باشد،دارای دوام شیمیایی بالا در مقابل اسیدها و بازها می باشد،فاقد آلودگی شیمیایی و سازگار با محیط زیست است،نمونه هایی که با آب رقیق می شوند غیر قابل اشتعال است،در هر دمایی قابل استفاده است و نیازی به گرم کردن با شعله ندارد، مشخصات فنی پرایمر ایزوگام:رنگ آن معمولا مشکی مایل به قهوه ای است،معمولا حالت فیزیکی این محلول به صورت مایع می باشد،زمان خشک شدن آن بستگی به شرایط آب و هوایی دارد، وزن مخصوص آن برابر ۹۰/۱ می باشد،مقاومت پرایمر در برابر سرما تا ۵ درجه زیر صفر و پایداری حرارتی تا ۹۰ درجه سانتی گراد می باشد.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات خود به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

پرایمر ایزوگام

پخش و توزیع پرایمر مخصوص سرویس بهداشتی در کرج

نکات ایمنی در هنگام استفاده از پرایمر ایزوگام: استفاده از این فرآورده علاوه بر خطراتی که هنگام رقیق کردن با بنزین ممکن است نصاب ایزوگام را تهدید کند ، به دلیل امولسیون و شیمیایی بودن پس از خشک شدن نهایی بسیار سخت میشود و پاک شدن آن بسیار دشوار است پس در صورت تماس با دست یا بدن هر چه زودتر با استفاده از حلال مناسب ( آب ) پرایمر را پاک نمایید .

موارد کاربرد پرایمر ایزوگام و روش استفاده از پرایمر ایزوگام: مناسب برای محافظت از بتن های مدفون در خاک های دارای سولفات مانند پی ساختمان ها،از پرایمر ایزوگام برای عایق کاری سطوح مختلفی مانند ؛ پی ساختمان ، دیوارها ، سرویس های بهداشتی و حمام ، استخر ،پارکینگ ، کانال های آب رسانی ، انبارها ، پل ها و …. به کار می روند .در محیط های بسیار آلوده برای حفاظت از سطوح آجری در مقابل املاح نمکی کاربرد دارد، از ترکیب پرایمر و ماسه در مواقع ضروری به عنوان آسفالت سرد یا پیش ساخته استفاده میشود، در محل هایی که چسبندگی پیش فرض ایزوگام کافی نباشد می توان از پرایمر برای افزایش چسبندگی و بهبود عملکرد ایزوگام به سطوح مختلف استفاده نمود.

مزیت های استفاده از پرایمر ایزوگام روش استفاده از پرایمر ایزوگام:پرایمر ایزوگام پس از خشک شدن در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم می باشد، دارای دوام شیمیایی بالا در مقابل اسیدها و بازها می باشد، فاقد آلودگی شیمیایی و سازگار با محیط زیست است، نمونه هایی که با آب رقیق می شوند غیر قابل اشتعال است، در هر دمایی قابل استفاده است و نیازی به گرم کردن با شعله ندارد

مشخصات فنی پرایمر ایزوگام: رنگ آن معمولا مشکی مایل به قهوه ای است، معمولا حالت فیزیکی این محلول به صورت مایع میباشد، زمان خشک شدن آن بستگی به شرایط آب و هوایی دارد ( در شرایط آفتابی ( گرم ) به حدود ۱۲ ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارد ) ، وزن مخصوص آن برابر ۹۰/۱ می باشد، مقاومت پرایمر در برابر سرما تا ۵ درجه زیر صفر و پایداری حرارتی تا ۹۰ درجه سانتی گراد می باشد

نکات ایمنی در هنگام استفاده از پرایمر ایزوگام: استفاده از این فرآورده علاوه بر خطراتی که هنگام رقیق کردن با بنزین ممکن است نصاب ایزوگام را تهدید کند ، به دلیل امولسیون و شیمیایی بودن پس از خشک شدن نهایی بسیار سخت میشود و پاک شدن آن بسیار دشوار است پس در صورت تماس با دست یا بدن هر چه زودتر با استفاده از حلال مناسب ( آب ) پرایمر را پاک نمایید.