روش اجرای رزین نانو آبگریز برای انواع سطوح : انواع رزین که دارای براقیت بالا و آب بندی و ایزولاسیون 100 درصد سطوح کاشی کاری شده و تمامی سطوح که به صورت کامل در آب قرار می گیرند تولید شده که موارد مصرف آنها گسترده و قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح کاشی کاری شده ، معدنی و فلزی، کلیه نماهای ساختمان ، سازه های چوبی و سنگی و سیمانی، آجری، آجر های نسوز، حمام ، دستشویی، استخر ، سونا ، جکوزی ، قایق های چوبی و کابینت های چوبی ، آب نما ، روف گاردن، تراس ،چاله آسانسور و دیوار های باران گیر غربی ساختمان به خصوص در شمال کشور و... کاربرد دارد. همچنین قابل استفاده در استخر ، سونا ، حمام، دستشویی می باشد.

روش اجرای رزین نانو آبگریز برای انواع سطوح

نانو رزین آب بند کننده و آب گریز شونده Rc101 برپایه رزین های سیلیکونی با تکنولوژی نانو ساخته شده که قابلیت آب گریز نمودن وآب بند کنندگی کلیه سطوح معدنی درمعرض نم و رطوبت را دارد و می تواند با ایجاد لایه ای سخت ومقاوم ازسطوح در مقابل نم و رطوبت، گردوغبار، دوده و باران های اسیدی محافظت نماید که قابلیت اجرا بر روی تمام سطوح را دارا می باشد، تا از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری نماید. رزین سنگ RC101 بعد از اجرا روی هر سطحی به صورت یک لایه بی رنگ روی سطح نشسته و سطح را ضد آب و آب گریز کرده ، رنگ سطح را تغییر نمی دهد و همچنین این محصول سطح را از انواع اشعه های خورشیدی مانند اشعه uv محافظت می نماید (محافظ نما) و طول عمر سطح را افزایش می دهد بیشترین کاربرد این محصول در سنگ های مصنوعی و ساختمانی و نماهای سیمانی و غیره می باشد. برای اجرای این محصول در سطح مورد نظر، قبل از شروع کار سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی، گرد و غبار، پوسیدگی های سطحی و چربی پاک نموده و ترک های عمیق و سطحی را با وسایل مکانیکی باز نمایید.

نانو رزین سطوح ساختمان نانو رزین سطوح ساختمان, رزین آبگریز نانو

از این محصول به چند روش می توان استفاده نمود :

1- افزودن به ملات یا چسب پودری کاشی.

۲- با استفاده از قلم مو یا پیستوله بر روی سطح زده شود.

این اجرا می بایست در دمای بین 5 تا 38 درجه سانتیگراد بوده و در حرارت مستقیم خورشید اجرا نشود. می تواند توسط پاشش، غلطک و یا اسفنج اجرا شود ولی می بایست قبل از اجرای اصلی روی یک سطح کوچک تست شود. این مواد باید با دقت به خورد سنگ داده شده و به صورت فراوان اجرا شود به همین دلیل اجرای یک لایه کافی است و یک الی دو ساعت بعد از اجرا خشک می شود ولی اثر اصلی آن 24 ساعت بعد نمایانگر می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.