عایق بندی استخر شنا با چسب بتن در محمدشهر : آب بندی استخر با چسب بتن یکی از متداولترین نوع عایق کاری استخر عمومی شنا و آب بندی انواع استخرهای کشاورزی ، خانگی و مخازن بتنی آب و انواع سازه های آبی در ایران است. این محصول که  به صورت محلول شیری رنگ در بسته های 8 کیلو گرمی عرضه می شود، این چسب مایع پس از اجرا و خشک شدن کاملا بی رنگ می شود. چسب های بتن در دمای (60- تا 98+) تحمل در برابر سرما و گرما داشته و همچنین در برابر آتش سوزی، ضربه و نور کاملا مقاوم بوده و همپایه سیمان در ملات و بتن می باشد که این کارائی باعث پیوستگی و مقاومت بیشتر بین اجزای مختلف ساختمان می گردد و ساختمان را در برابر نیروهای وارده یکپارچه تر خواهد کرد.

عایق بندی استخر شنا با چسب بتن در محمدشهر

بارها پیش آمده عزیزانی با واحد پشتیبانی فنی و مهندسی تماس گرفته اند و در خصوص روش آب بندی استخرهای کوچک، به ویژه استخرهای با کاربری کشاورزی و استخرهای بتنی سوا داشته اند. به طور کلی استخرهای کوچک با کاربری های اشاره شده معمولا یا به صورت استخر بتنی ساخته می شوند. و یا این استخرها را با استفاده از مصالح بلوک سیمانی و یا آجری اجرا می نمایند. آب بندی استخر با استفاده از چسب بتن، یکی از روش های مرسوم بین سازندگان است. در برخی موارد سازندگان مایل به اجرای عملیات آب بندی با Z90 هستند ولیکن به اعتقاد کارشناسان ما، استفاده از یک افزودنی مانند چسب بتن جهت آب بندی استخر، همیشه نمی تواند نتایج مطلوبی داشته باشد. لذا معمولا این روش به عنوان روش نهایی آب بندی استخر پیشنهاد نمی گردد.

آب بندی استخر شنا آب بندی استخر شنا, عایق کاری استخر با چسب بتن

موارد قابل استفاده از چسب بتن و ملات آب بندی :

  1. ساخت، ترمیم، بتن ریزی و سیمان کاری کف و بدنه مخازن و استخرها و … توسط چسب بتن و ملات آب بندی.
  2. زیرسازی و کف سازی مکان های پرتردد و اماکن ترافیکی، پارکینگ، تراس و … با استفاده از چسب بتن و ملات آب بندی.
  3. ساخت انواع ملات ها توسط چسب بتن و ملات آب بندی جهت نصب کاشی، سرامیک، موزاییک، سنگ و ….
  4.  روکش و نرمه کشی مکان های تحت فشار آب، مخازن بتنی آب قابل شرب، استخر و کانال های آب و فاضلاب و نماهای باران گیر ساختمان و سیمان کاری نماهای باران گیر با استفاده از چسب بتن و ملات آب بندی.
  5.  آب بندی استخرها و آبنماها (پوشش های آب بند).
  6.  ساخت رنگ های اکریلیک پایه آب سطوح داخلی و خارجی ساختمان.
  7.  ضد آب سازی پوشش های سلولزی (مولتی کالر) و پوشش های فلزی و چوبی و بتنی.
  8.  استفاده به عنوان پرایمر زیر کار رنگ در سطوح مختلف.
  9. ساخت کنیتکس های پایه آب.

در صورت نیاز به مشاوره یا مجری متخصص شرکت گوهر ابنیه پایتخت در زمینه آب بندی استخر و جکوزی و حمام و دستشویی و هر نوع آب بندی سازه بتنی آبی و ساخت استخر از صفر تا صد ، بازسازی و تعمیرات استخر و جکوزی و آرماتوربندی ، قالب بندی و بتن ریزی استخر و سیمان کاری و آب بندی استخر با چسب بتن و انواع آب بندی با رنگ های دوجزئی و اکریلیک می توانید با شماره  09121754110 تماس حاصل نمایید.