فروش اسپری عایق محافظ ضد آب نانو جهت ایجاد پوشش سطوح : اسپری عایق محافظ ضد آب نانو، یک اسپری محافظ و ضد آب با تکنولوژی نانو است که قابل استفاده برای انواع سطوح می ‌باشد. این محصول با قابلیت عدم ایجاد لکه و یا تغییر رنگ، سطوح را کاملا شفاف و براق می‌کند. اثر ماندگاری اسپری ضد آب  تا 40 روز باقی می‌ماند. به لطف فناوری نانو، فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که از بافت‌ها در برابر رزین، کثیفی‌ های تصادفی، باران، اشعه ماوراء بنفش، روغن و ... محافظت می‌کند. این محصول همچنین از تشکیل بار الکتریکی جلوگیری می‌کند.

فروش اسپری عایق محافظ ضد آب نانو جهت ایجاد پوشش سطوح

این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو  قادر است در برابر فرسایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای بیش از ۲۰ سال حفظ نماید. این محصول بسیار مقرون به صرفه است. عایق نانو و محلول آن غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس، غلتک و اسپری بدون فشار امکان پذیر است. هیچ وسیله یا اقدام ایمنی خاصی برای کاربرد این ماده لازم نیست. از جمله خاصیت های ویژه اسپری ضد آب و آبگریزی و همچنین ضد کثیفی بردهای الکترونیکی و تابلو های برق  به صورت ۱۰۰% می باشد. این پوشش بسیار انعطاف پذیر بوده و با توجه خواص و فرمول سازگار خود ، بر روی  فلزات ( فولاد ضد زنگ، استیل،آلومینیوم، کروم ) و به طور کلی تمام فلزات براقی که قابلیت لکه پذیری و اثر انگشت در آنها بالاست موثر می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اسپری عایق محافظ ضد آب اسپری عایق محافظ ضد آب, انواع عایق های نانو

این محلول را مستقیم روی سطوح سنگی تیره جهت زنده شدن زیر لایه می توانید با پولیش دادن اعمال کنید. همچنین برای سطوح آجری، بتنی، سمنت برد، انواع چوب، شیشه – بدنه و لاستیک خودرو، انواع سنگ، MDF، نئوپان، کاغذ، سیمانی، کاشی سرامیک، رنگ ساختمانی اکرولیک و روغنی، کاغذ دیواری، و شیشه و بدنه خودرو و غیره استفاده کنید. اسپری نانو عایق شفاف و یا ضد زنگ شفاف پایه حلال و بی بو که موجب آبگریز شدن و واترپروف شدن کامل سطوح فلزی ، مصالح ساختمانی سیمان، آجر، سفال، سرامیک، کاشی، کنیتکس، روکش برای ضد آب کردن بندهای کاشی و سرامیک حمام و توالت و همچنین جلوگیری از نفوذ آب بین قطعات الکترونیکی بصورت فوق العاده اثر بخش در کمترین زمان و فقط با یک بار پاشش و همچنین  به عنوان لایه محافظ برای آثار باستانی در معرض رطوبت انواع سطوح آجر، کاهگل، آهک، سنگ و…  ( بدون هیچ گونه تغییر ظاهری در سطوح مصالح ) ، جهت آبگریز کردن بدنه خودرو و محافظ ضد کثیفی برای لاستیک و سپر خودرو با ماندگاری بالا و مقاوم در برابر دمای ۳۵۰ + و ۳۰ – درجه سانتیگراد و جلوگیری از تخریب در برابر نور خورشید می باشد.