پخش و توزیع ماستیک اکریلیک آب بند کننده در سراسر ایران : یکی از عمده ویژگی های موجود در ماستیک اکریلیک مانند چسب پلی سولفاید توانایی رنگ کردن آن هاست. این ماده به رنگ سفید است و با ظاهر براق و یا مات خود رنگ را به خوبی جذب کرده و بسته به نوع طراحی و نیاز می توان ظاهر آن ها را تغییر داد. اما این ویژگی در ماستیک سیلیکون وجود ندارد. در عین حال ماستیک سیلیکونایز ویژگی هایی دارد که باعث برتری آن در برابر ماستیک اکریلیک می شود به طور مثال ماستیک سیلیکونایز انعطاف بیشتری دارد و ماندگار تر هستند. همچین با توجه به مواد بکار رفته در عدم نفوذ آب عملکرد بهتری دارند. بطور کلی نحوه استفاده از ماستیک سیلیکونایز نسبت به ماستیک اکریلیک راحتتر است. بهترین پیشنهاد برای سازه آبی نیز استفاده از ماستیک های پلی یورتان است. 

پخش و توزیع ماستیک اکریلیک آب بند کننده در سراسر ایران

ماستیک ها با توجه به نوع شان کاربرد متفاوتی دارند. در ادامه به برخی از انواع کاربردهای این محصول اشاره شده است: اجرای برخی گونه‌های این محصول به‌صورت سرد و گرم می‌باشد. بعضی از آنها مخصوص آب‌بندی مخزن‌ها و کانال‌های آب و فاضلاب می‌باشند. برخی برای کف سازی استفاده می‌شوند. گونه‌ای دیگر برای اینکه کانال‌ های مخصوص آبیاری را آب‌بندی کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین نوعی دیگر از مدل‌های این محصول برای مقاوم کردن ترک‌های آسفالت در مقابل متریال نفتی و انواع مشابه آن استفاده می‌ شوند. از این محصول در راستای درزگیری و آب‌بندی پنجره‌ها و سایر استفاده‌های بدین شکل نیز استفاده می‌ شوند. مدل پلی یورتان از نوعی مواد الاستیک ساخته می‌شود. این مدل قوی‌ترین نوع مدل ماستیک است. تک جزئی بوده و بر پایه رزین پلی یورتان ساخته می‌شود. از کاربردهای این محصول این است که، برای پر کردن درزهای منبسط شونده در سازه‌های بتنی استفاده می‌شود. همچنین می‌توان در سازه‌های آبی برای آب‌بند کردن سازه از آن استفاده کرد. از ویژگی‌های مثبت پلی یورتان این است که، با سرعت بالایی خشک می‌شود و از برتری‌های این مدل نسبت به سایر مدل‌های دیگر، می‌توان به ضدخزه و جلبک بودن آن اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب های ماستیک چسب های ماستیک, انواع چسب درزبندی

چسب سیلیکون، خواص و کاربرد های منحصر به فردی دارد. کاربرد اصلی چسب سیلیکون ، چسباندن قطعات شیشه ای به هم می باشد، ولی چسب سیلیکون، چسبندگی خوبی به کاشی، سرامیک، PVC، آلومینیوم، مس و استیل نیز دارد. چسب سیلیکون در رنگ های مختلفی از جمله سفید، مشکی و بیرنگ و قرمز موجود می باشد. چسب سیلیکون مناسب برای آب بندی و در برابر رشد قارچ و کپک محافظت می کند. این محصول دارای چسبندگی عالی به بسیاری از مصالح ساختمانی چون: کاشی و سرامیک،سطوح روکش دار،چوب و بسیاری از پلاستیک ها می باشد.