پخش و توزیع پوشش های محافظت کننده تک جزئی قیری : محصول کاملا پوشش محافظ کننده تک جزئی است که حالت خمیری و رنگ قهوه ای کاملا سوخته دارد که بر پایه امولسیون قیری اصلاح شده و مواد افزودنی مطابق با استاندارد تولید شده و از نفوذ آب و املاح  و یون های مخرب جلوگیری می کند و در بسیاری از مواقع جایگزین ایزوگام و قیر در عملیات بتنی و آب بندی می باشد. عایق امولسیونی قیری نوعی پوشش محافظتی برای جلوگیری از نفوذ املاح و یون‌های مخرب شیمیایی موجود در خاک روی مقاطع بتنی که پیش از دفن شدن اجرا می‌شود. پس از خشک شدن، الاستیسیته زیاد و چسبندگی قابل توجهی به سطح دارد.

پخش و توزیع پوشش های محافظت کننده تک جزئی قیری 

ایجاد ترک در سازه های بتنی به لحاظ از دست دادن آب اختلاط در حالت خمیری، یکی از معضلات موجود برای کارفرمایان و مجریان محترم سازه های بتنی می باشد. وقتی بتن در حالت خمیری ، آب از دست می دهد و یا آب اختلاط توسط مقاطع پیرامون جذب می شود ، پدیده جمع شدگی و اُفت حجمی در بتن اتفاق می افتد که در نهایت منجر به ایجاد ترک های سطحی و یا عمقی در بتن خواهد شد. ترک ها بهترین و ساده ترین راه نفوذ یون ها و مواد مخرب به داخل بتن و ایجاد خوردگی بر روی شبکه میلگردی می باشند . نفوذ یون ها و عوامل محیطی مخرب ، در سازه های بتنی مدفون و یا نیمه مدفون در خاک مانند فونداسیون ها، شدیدتر است و عوارض جبران ناپذیری را برای سازه ایجاد خواهد نمود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق امولسیونی قیری عایق امولسیونی قیری, عایق رطوبتی پایه قیری

برای جلوگیری از نفوذ یون های مخرب خاک به بتن و همچنین ممانعت از کم شدن آب نیاز به ایجاد یک پوشش مناسب برای سطوح بتنی که بصورت مدفون و یا نیمه مدفون در خاک قرار گرفته اند و یا در معرض گرد و خاک هستند ، وجود دارد . عایق امولسیونی قیری، گزینه ای مناسب برای محافظت از بتن های مدفون و نیمه مدفون در برابر نفوذ یون های مخرب خاک می باشد. عایق امولسیونی ، مایع غلیظی به صورت امولسیون بر پایه قیر و افزودنیهای اصلاح کننده است که میتوان آن را به صورت خالص یا رقیق شده با آب روی سطوح اعمال نمود . پس از اجرای عایق امولسیونی روی سطح بتنی پس از گذشت مدتی مشخص ، آب موجود در ساختار محصول ، تبخیر شده و یک لایه مقاوم و قابل انعطاف به جای می ماند که پس از خشک شدن دیگر قابلیت انحلال در آب را ندارد. عایق امولسیونی برای اجرا روی سطوح، آماده مصرف است و نیازی به اعمال حرارت قبل از اجرا ندارد .