پخش و توزیع انواع مواد محافظت کننده نما در گلشهر : با ما خیالتان راحت باشد و تضمینی و با مواد بسیار مناسب محل مورد نظر را ضد اب می کنیم. برای ضد اب سازی و جلوگیری از نفوذ اب به داخل نما باید حتما عایق بندی نما را انجام داد. عایق به چندین روش گفته می شود که ایزوگام جزو عمومی ترین انها است. ولی ما یک روش جدید برای عایق بندی نماهایی داریم که از سنگ و شیشه هستند و ایزوگام برای نماهای کناری و روی سقف پشت بام انجام می گیرد. زمانی نمای ساختمان را ضد اب میکنیم که اب از بیرون ساختمان به داخل بزند و دیوار خانه را خراب کند.

پخش و توزیع انواع مواد محافظت کننده نما در گلشهر

قابل توجه است که بدانید یک ساختمان معمولی که از مواد محافظت کننده نما در آن استفاده نشده است چنانچه در برابر بورانی با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت قرار گیرد می تواند در زمان حدود 6 ساعت در هر متر مربع 10 لیتر آب جذب کند حال چنانچه نمای همین ساختمان از جنس بتن باشد به ازای هر متر مربع 20 لیتر جذب شده و بخشی از این آب وارد ساختمان خواهد شد و صدمات جدی وارد خواهد شد و صدمات جدی وارد خواهد نمود. بدین منظور آب بندی و محافظت از نما بسیار حائز اهمیت می باشد. واترپروف نما یا محافظ نما بسیار ساده اجرا می شود و عمر بسیار طولانی دارد. محافظ نمای یا واترپروف نما مانع تنفس بتن نمی شود و همچنین در برابر مواد نمکی و چرخه های ذوب و انجماد مقاومت خوبی دارد. واتر پروف نما یا محافظ نما در برابر اشعه ماوراء بنفش (uv )مقاومت بالایی دارد و به علت خواص شیمیایی منحصر به فرد آن عمری برابر عمر سازه دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 091217541110 تماس بگیرید.

موارد ایمنی و حفاظتی آب بندی نما :

  • آب بند کننده نما در محدوده مواد خطر ساز و مضر برای سلامتی و محیط زیست نمی باشد.
  • واتر پروف نما به هیچ وجه نباید بلعیده شود . در صورت بلعیده شدن سریعا به پزشک مراجعه شود.
  • هنگام اجرای آب بند کننده نما حتما از عینک محافظ و ماسک استفاده شود.
  • در صورت برخورد اتفاقی محافظ نما یا آب بند سیلیکانی با پوست یا چشم سریعا با آب سرد و شیرین شسته شود.
  • محافظ نمای پایه حلال تا قبل اط خشک شدن نهائی قابل اشتعال می باشد.

در ضد آب سازی نمای ساختمان از انواع چسب های مختلفی استفاده می شود که چسب پلی اورتان از جمله رایج ترین انواع چسب های عایق کردن نمای ساختمان ها به شمار می آید ک در مقابل نفوذ آب و نم مقاومت بسیار بالایی را دارا می باشد هم چنین این چسب با داشتن قابلیت سمباده پذیری و رنگخوری مورد انتخاب بسیاری از معماران قرار می گیرد.