پخش و توزیع رنگ های استخری ضد جلبک جهت ایجاد پوشش : استفاده از رنگ واترپروف استخر، یک روش معمول و مقرون به صرفه برای رنگ آمیزی و ضد آب کردن استخر است که برای این کار عموما از مواد آب بندی مخصوص مانند روکش اپوکسی، اکریلیک و موادی از این قبیل استفاده می کنند. این روش از لحاظ فنی یک راه حل کارآمد است و نسبت به سایر موادی که به عنوان عایق رطوبتی استفاده می شوند، بسیار ارزان تر خواهد بود. رنگ استخری نانو در واقع از رزین‌های نانو پلیمری که خاصیت عایق کاری و آب بندی دارند تهیه شده‌اند. از این رنگ‌ها بیشتر به منظور عایق کاری استفاده می‌شود تا جنبه ضد جلبکی آن مورد نظر باشد. رنگ نانو علاوه بر ویژگی عایق بودن، بازه تحمل دمایی بالایی دارد که از منفی 30 تا مثبت 120 درجه سانتی‌گراد است. میزان پوشش دهی رنگ نانو 3 متر مربع به ازای یک کیلوگرم رنگ است.

پخش و توزیع رنگ های استخری ضد جلبک جهت ایجاد پوشش 

رنگ استخری ضد جلبک به صورت روتین در دو رنگ آبی استخری و سفید تولید می شود ولی جهت استفاده رنگ استخر ضد جلبک در استخر های صنعتی رنگ طوسی صنعتی قابل ارائه می باشد. شایان ذکر است طیف رنگ های استخری ضد جلبک نا محدود بوده و بسته به سفارش و میزان سفارش در هر رنگی قابل ارائه می باشد. ضخامت استاندارد رنگ استخری ضد جلبک روی سیمان لیسه کشی شده با ماله فلزی حدود 400 میکرون می باشد ولی شرایط و نحوه سیمان کاری و شرایط محیطی کار در میزان مصرف آن تاثیر مستقیم دارد. باید توجه داشت امکان اجرا روی سطوح صاف و بدون تخلخل مصرف رنگ استخری ضد جلبک را بسیار پایین تر می آورد و حتی کیفیت نهایی را تضمین می نماید . برای اخذ راهنمایی بیشتر و مساعدت  جهت اجرای رنگ استخری ضد جلبک با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ ضد آب برای استخر رنگ ضد آب برای استخر, رنگ نانو استخری

رنگ استخری اکریلیک به دلیل پایه آب بودن گزینه مناسبی برای استخرهای پرورش ماهی و میگو است. از دیگر ویژگی‌های رنگ استخری اکریلیک می‌توان به مقاومت آن در برابر پرتو فرابنفش خورشید، قابلیت شستشو، چسبندگی بالا به سیمان، مقاومت مکانیکی زیاد، پوشش خوب، اجرای سریع و در زمان محدود، قابلیت اجرا با هر وسیله رنگ کاری، قابلیت اجرای چند لایه رنگ روی هم با رعایت فاصله زمانی، بدون بوی نامطبوع به دلیل پایه آب بودن رنگ اکریلیک، ضد جلبک و خزه و سازگار با اقلیم‌های مختلف نام برد.