عایق آببند ماستیک حرارتی TC محصول شرکت گوهر ابنیه پایتخت : ماستیک حرارتی  یک چسب است که همراه با ملات نازک برای استفاده از کاشی به سطح دیوار یا کف قبل ازنصب استفاده می شود.از این چسب  در پرکردن درز ها و شکاف ها ایجاد شده نیز کارایی دارد شرکت گوهر ابنیه با تولید این محصول شگفت انگیز  از نفوذ آب به سازه بتن یا ماسه جلوگیری میکند

عایق آببند ماستیکPUS محصول شرکت گوهر ابنیه پایتخت

یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند. از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها متفاوتی هستند  برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از آنها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترکهای آسفالت کاربرد دارند. نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود و بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند و بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد که در زمان اجرای آن باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد.

باید توجه داشت که در زمان اجرای آن گرم اجرا دمای کار بیش از حد بالا نباشد تا باعث سوخته شدن آن نگردد. همچنین سطح زیر کار اجرای ماستیک ها باید کاملا تمیز و پاکیزه باشد. همچینین باید اجازه داد تا بسته به نوع محصول قبل بهره برداری کیورینگ ماستیک مورد نظر به اتمام رسیده باشد.

در حالی که بتونه دارای نقاط قوت، مانند خواص چسبندگی بالا و سازگاری با بسیاری از زیر شاخه ها است، عملکرد بالا در مناطق مرطوب یکی از نکات برجسته آن نیست.

موارد مصرف ماستیک PUS

: ماستیک PUS جهت آبندی و پر کردن درز های انبساط و سطوح در موارد ذیل بکار میرود :

سطوح بتنی فرودگاه ها و صنایع نفت ، گاز ، پترو شیمی

آبندی درز های اجرایی و انبساط منابع بتنی آب شرب

پر کردن فواصل سنگ کف و نمای ساختمان ها ، انبار ها ، پارکینگ ها و پمپ بنزین ها

پوشش لوله ها و سطوح بتنی و فلزی که در معرض آلودگی های نفتی اسیدی و قلیایی قرار دارند

مزایا :

در قرابر سوخت ها و مواد نفتی کاملا مقاوم است

در برابر محیط های شیمیایی و ولتاژ های الکتریکی مقاوم است

دارای چسبندگی بسیار عالی بر روی اغلب سطوح میباشد

قابل شستشو و مقاوم در برابر قارچ ها و باکتری هاست