قیمت ماستیک پلی یورتان عایق کاری درز پل ها : پلی یورتان محصول حاصل از واکنش شیمیایی ایزوسیانات با پلی ال‌ها می‌باشد و در اشکال فوم نرم و سخت، الستومر،‌ترموپسالتیک، رزین،‌رنگ و پوشش تولید می‌گردند. پوشش پلی یورتان محصولی دو جزئی محافظت کننده است که دارای خواص فیزیکی و شیمیایی و مقاومت در برابر اشعه خورشید (Anti UV) است. پوشش قیمت ماستیک پلی یورتان مناسب برای اجرا در مخازن آب آشامیدنی، لوله ها و اتصالات، سطح لوله های بتنی انتقال آب و … می‌باشد. همچنین این پوشش علاوه بر خاصیت عایق بندی،‌آب‌بندی و محافظت، دارای شکل ظاهری زیبایی نیست است. این محصول کمکی بتن دارای قدرت چسبندگی بالا به سطح بتنی، فلزی و چوبی می‌باشد و از آن بعنوان کف‌پوش نیز استفاده می‌گردد.

قیمت ماستیک پلی یورتان عایق کاری درز پل ها

ماستیک پلی یورتان یک درز گیر برای انواع درز انقطاع، انبساط، انقباض و ژوئن کف سازی بتنی ساختمان، بتونه درز بندی و چسب بادوام در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. پلی اورتان به صورت سرد اجرا و فاقد حلال در شکل های خمیر دو جزیی و تک جزئی یا سوسیسی، به دلیل استحکام بالا، انعطاف‌ پذیری و مقاومت در برابر آب و هوا و مواد شیمیایی، یک انتخاب محبوب برای کاربردهای اتصال و آب‌بندی است. در این مقاله علاوه بر بررسی محصولات درزبندی در ساخت و ساز به انواع ماستیک پلی اورتان و کاربردهای آن می‌ پردازیم.  

کاربردهای ماستیک پلی یورتان :

همانطور که در طول این مقاله نیز اشاره کردیم، اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاربرد این ماستیک در درزگیری سطوح، پوشش‌ و سازه‌ها می‌باشد اما با توجه به رواج بیشتر آن در برخی سازه‌ها، کاربردهای ماستیک پلی اورتان را می‌توان به دسته‌های زیر نیز تقسیم بندی کرد:

۱. پرکردن درزهای موجود در قطعات پیش ساخته

۲. درزبندی مخازن آب، تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب

۳. درزگیری کف‌ها و پیاده روها

۴. درزبندی درزهای داخلی و خارجی

حال که با ماهیت و ویژگی‌ های ماستیک پلی اورتان آشنا شدیم بهتر خواهیم فهمید که این درزگیر بهترین گزینه برای اطمینان از پر شدن درزهای سطح و ساختمان‌ های ما می‌باشد.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق کاری سازه بتنی عایق کاری سازه بتنی, پوشش آب بندی بتن

ماستیک پلی یورتان (Polyurethane Sealant) به عنوان یک نوع ماده پلیمری و دارای خواص منحصر به فرد به عنوان عامل محافظت کننده و چسباننده در طیف گسترده‌ای از صنایع کاربرد دارد. چه برای آب‌ بندی شکاف‌های مصالح ساختمانی اعم از بتن، فلز، چوب و پلاستیک به دنبال یک بتونه و یا آببند باشید یا در صنعت خودروسازی برای اتصال مواد ناهمگون به یکدیگر در جستجوی یک چسب قوی باشید.