درز بندی درز ها ترک های سرد خانه کابین ها در تهران : آب بندی و پرکردن درزها (درزبندی) جزو اصول مهندسی بوده و از اجزای لاینفک پروژه ها می باشند .نفوذ هوا (سرد و گرم) و آب به داخل ساختمان از عمده ترین دلایل کاهش آسایش ساکنین می باشد . این مشکل در کلیه ساختمان های نوساز و کهنه ساز می تواند وجود داشته باشد و مصرف سوخت را تا ۲۵% بالا می برد.شرکت گوهر ابنیه پایتخت باانجام کلیه امور از جمله آب بندی و پر کردن درز ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد


درز بندی درز ها ترک های سرد خانه کابین ها در تهران

مهندسین، طراحان و مجریان متخصص همواره به موضوع انتخاب مواد و مصالح مناسب برای پرنمودن درزهای انبساطی سازه توجه ویژه‌ای داشته‌اند و این مهم را از چند بعد مد نظر قرار می‌دهند، مواردی نظیر حصول اطمینان از عملکرد کاملاً متناسب و سازگار مواد پر کننده با رفتارهای سازه‌ای، حصول اطمینان از آب‌بندی کامل و نفوذناپذیر بودن درزها، حفظ خواص بلندمدت و دوام طولانی پس از اجرا و رعایت الزامات بهداشتی و زیست‌محیطی در کاربردهایی همچون سازه‌های آب و فاضلاب. شرکت دانش بنیان صنایع شیمی ساختمان آبادگران نیز در این زمینه اقدام به طراحی و تولید نوع جدیدی از مواد ارتجاعی بر پایه رزین پلی‌یورتان و به صورت تک جزئی نموده است.

گونه توانمندی از نسل جدید الاستومرهای ترموست پرکننده درزها می‌باشد که پس از اجرا در محل درزهای انبساطی و ژوئن‌ها، پس از مجاورت با رطوبت هوا به حالت جامد انعطاف‌پذیر با خاصیت کشسانی بسیار زیاد تبدیل شده که ماندگاری و ثبات کیفی آن در شرایط سخت محیطی با طول عمر سازه بتنی برابر خواهد بود. سختی SHORE A این محصول با استاندارد  مطابقت دارد که این ویژگی در کنار مدول الاستیسیته مناسب و مقاومت کششی لازم باعث می‌شود که در برابر انواع تنش از خاصیت میرایی بالایی برخوردار شود و در اثر بروز زلزله و رانش‌های احتمالی با اتکا به خواص الاستیسیته بسیار زیادی که دارد همچنان مقاطع را آب‌بند نگه داشته و با موارد مندرج در نشریه 123 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تطابق داشته باشد. همچنین این نوع درزگیر پلی‌یورتان دارای میزان تغییر حرکتی در تطابق با استاندارد می‌باشد. در صورتی که میزان تغییر حرکتی درزگیرهای ترموپلاستیک نظیر درزگیرهای قیری بسیار محدود بوده و همچنین خاصیت بازگشت پذیری آنها در قیاس با الاستومرهای ترموست نظیر درزگیر پلی‌یورتان ناچیز است.از ویژگی‌های این محصول می‌توان به چسبندگی فوق العاده زیاد به انواع مصالح ساختمانی نظیر بتن، سنگ، انواع فلزات و ...، درصد ازدیاد طول بالا، حفظ قابلیت انعطافپذیری در گرمای بسیار زیاد و یخبندان، مقاومت در برابر عوامل محیطی، مقاومت در برابر تابش نور خورشید، قابلیت رنگ‌پذیری با انواع رنگ های حلال‌دار یا محلول در آب، عدم انقباض و شره و غیر سمی بودن و درنتیجه قابلیت کاربرد آن در مجاورت با آب آشامیدنی اشاره نمود.

 آببندی نما ساختمان

مقاوم سازی و ضد آب کردن سطوح بیرونی ساختمان در برابر عوامل جوی (بند کشی نمای ساختمان، پر کردن فاصله بین سنگ ها با ملات همرنگ جهت جلوگیری از نفوذ آب به سطح نما تعویض شیشه و آب بندی و درزبندی نمای شیشه ای با چسب های سوپر سیلیکون ،پلی اورتان و ... مقاوم در برابر uv در ارتفاع بدون نیاز به داربست (دسترسی با طناب،راپل) .

عایق بندی نمای ساختمان :عایق بندی رطوبت،عایق بندی حرارت،عایق بندی صوت (عامل بسیار مهم در کاهش هزینه های انرژی)در ارتفاع با روش راپل .

  • آب بندی نمایی آب بندی نمای کامپوزیت
  • آب بندی نمای فریم لس
  • آب بندی نمای کرتین وال
  • آب بندی نمای رومی و نمای سیمانی
  • آب بندی نمای آجری
  1.     تعویض بازشوهای کلنگی نمای فریم لس و نمای کرتین وال در ارتفاع با استفاده از تکنیک کار با طناب ،راپل .
  2.     سیمانکاری پوششی بدون نیاز به داربست ( لکه گیری و سیمانکاری در ارتفاع با استفاده از تکنیک راپل ) .ژل مخصوص آببندی
  3.     بهسازی،بازسازی و ترمیم نمای ساختمان (کامپوزیت پنل آلومینیوم،نمای فریم لس،نمای کرتین وال،لوور آلومینیومی،شیدر دوکی و ...) .
  4.     پوشاندن درز انتقطاع ساختمان (کاور کردن) بوسیله کار با طناب ،راپل : بستن درز انقطاع باورق گالوانیزه ،بستن درزانقطاع با پلاستوفوم ،بستن درزانقطاع با توری مرغی و سیمانکاری .
  5.     ضد آب سازی کامل ساختمان ها و سازه ها با فناوری نانو : آب بندی به شیوه آب گریزی (خدمات راپل ،کار با طناب بدون داربست)

شرکت گوهر ابنیه پایتخت انواع عایقکاری را انجام میدهند