استفاده از عایق حرارتی برای ماشین:اهمیت استفاده از عایق حرارتی برای ماشین:اگر شما می خواهید ددر ماشین خود احساس راحتی داشته باشید فرقی نمی کند که در چه شرایط آب و هوایی به سر می برید، شما قطعا به یک عایق حرارتی برای ماشین نیاز دارید. عایق کاری خودورها یکی از زمان بر ترین و مهمترین کارهایی است که باید در طول ساخت خودرو با دقت زیادی انجام شود.

استفاده از عایق حرارتی برای ماشین

شما برای کاهش صدای داخل ماشین می توانید این کارها را انجام دهید:‌کف ماشین خود را با آسترهای عایق بپوشانید تا صدای داخل ماشین کم شود. آستر معمولا از کف یا قیر ساخته شده است و به خاطر تراکمی که دارد صدای باد و برخورد تایرها با کف جاده و خیابان را کم می کند. شما اول باید صندلی ها هرگونه قطعه ی داخلی که مانع برداشتن کف پوش ماشین می شود را بر دارید. پس از اینکه کف پوش ماشین را برداشتید می توانید آستر را با برس کاغذ دیواری به کف ماشین بچسبانید. وقتی این کار را انجام دادید می توانید کف پوش را بر روی ماده ی عایق کننده قرار دهید.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد

شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

عایق خودرو

جلوگیری از تابش حرارت :یکی از قسمت های ماشین که باعث می شود حرارت به میزان زیادی با محیط بیرون انتقال پیدا کند، پنجره ها هستند. خورشید از طریق تابشی که دارد می تواند از طریق پنجره محیط داخلی ماشین را گرم کند اما این موضوع می تواند تنها در زمستان برای شما خوشآیند باشد و نه در تابستان. بنابراین یکی از کارهایی که می توانید این است که از بازتاب دهنده های حرارت استفاده کنید. البته هم در بیرون از ماشین و هم از درون. به این ترتیب در زمستان و تاسبتان حرارت از درون به بیرون و برعکس انتقال پیدا نمی کند. با استفاده از این نوع عایق حرارتی تنها توانسته اید که روشی برای جلوگیری از تابش پیدا کنید.

استفاده از عایق حرارتی برای ماشین

عایق کاری قسمت های مختلف از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد زیرا موجب مقاومت خودرو در برابر شرایط مختلفی می شود. این عایق های صوتی و عایق حرارتی را می توان به صورت عمده و مستقیم تهیه نمود تا در بسیاری از هزینه های مختلف به میزان قابل توجهی صرفه جویی به عمل آید.