فروش انواع ایزوگام نما درکیانمهر کرج:ایزوگام نما:ایزوگام طرح دار در مدل های چمنی،آجرنما،موزاییکی ،آجرنمای رنگی و … تولید می گردد.ایزوگام طرح دار نوعی فویل جدید با فناوری مدرن و پیشرفته ای می باشد که می تواند جایش را در همه مناطق باز کند.و دارای نقش و رنگهای متنوعی است .و با کیفیت ۳۵ الی ۳۰ میکرون تولید مینصب ایزوگام نما طرح دار گردد. این نوع ایزوگام گران تر از ایزوگام فویلی است .چرا که زیبایی ایزوگام طرح دار بیشتر می باشد و به همین دلیل خرید این نوع از ایزوگام مقرون به صرفه می باشد.ایزوگام طرح دار بیشتر در صنعت ساختمان استفاده می شود.بیشتر در نمای ساختمان استفاده می گردد.جایگزین بسیار خوبی برای نمای سنگی است و از لحاظ قیمت و اجرا از ایزوگام گرانتر و سخت است.

ایزوگام طرح دار


فروش انواع ایزوگام نما درکیانمهر کرج

ضخامت و وزن ایزوگام طرح دار:از عوامل دیگر که در تعیین قیمت ایزوگام طرح دار نقش دارد، ضخامت و وزن ایزوگام ها است. درصد خلوص مواد اولیه ایزوگام که شامل تیشو، قیر و پلی استر می باشد، در افزایش و کاهش قیمت ایزوگام طرح دار، نقش مهمی ایفا می کند. همچنین وزن و ضخامت ایزوگام ها تأثیر زیادی بر قیمت هر رول از ایزوگام ها دارد.

ایزوگام روی موزاییک: ایزوگام روی موزاییک ، روشی جهت عایق کاری سطوحی است که توسط موزاییک پوشیده شده است. در زمانی که نصاب حرفه ای قصد عایق کاری موزاییک را دارد، بدون نیاز به کندن موزاییک و سنگ از ناحیه مورد نظر، به صورت بی رنگ به عایق کاری و ایزوگام سطح موزاییک شده می پردازد.

مقایسه ایزوگام عادی و طرح دار:از ویژگی های ایزوگام های عادی و بدون روکش، استفاده ایزوگام در دیوار و کف حمام و آشپزخانه می باشد. ایزوگام عادی در ارتباط و تماس با شعله آتش از میان میرود. جنس ایزوگام عادی از پلی اتیلن و لایه پلاستیکی نازک است که مقاومت کمی نسبت به ایزوگام طرح دار دارد. ایزوگام فویل دار یا روکش دار از جنس فویل آلومینیوم نازک است. دارای طرحهای خاصی است که موجب زیبایی سطوح می شود. به دلیل خاصیت بازتاب کردن نور خورشید در لایه آلومینیوم، ایزوگام های طرح دار جهت جلوگیری از نم و رطوبت به صورت عمودی کار می کنند. به طور کلی ایزوگام های طرح دار نسبت به ایزوگام های عادی و بدون روکش، دارای مقاومت و تأثیر بیشتری جهت جلوگیری از نفوذ نم می باشند.

ایزوگام طرح دار

فروش انواع ایزوگام نما درکیانمهر کرج

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد:شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

قیمت ایزوگام طرح دار:قیمت ایزوگام طرح دار ، به دلیل عوامل و مولفه های متعدد و مختلف، متفاوت می باشد. قیمت یازوگام طرح دار با توجه به رنگ استفاده شده، نوع و اندازه های مصرفی متفاوت می باشد. ایزوگامهای طرح دار نسبت به ایزوگام عادی، دارای ضخامت بیشتری می باشند که تأثیر زیادی در قیمت خواهد گذاشت. قیمت ایزوگام های عادی با واحد اندازه گیری متر در نظر گرفته می شود. در حالی که واحد اندازه گیری قیمت ایزوگامهای طرح دار، نوع طرح و کاربرد ایزوگام ها می باشد. به صورت کلی ضخامت فویل ایزوگام طرح دار، کیفیت بالاتر آن نسبت به ایزوگام عادی و مقاومت بیشتری که دارد، موجب افزایش قیمت ایزوگام طرح دار نسبت به ایزوگام  عادی می شود. از جمله معیارها و مولفه هایی که در افزایش یا کاهش قیمت ایزوگام طرح دار نقش دارند، میتوان به محل تهیه ایزوگام، ضخامت و وزن ایزوگام اشاره نمود.