عایق آب بند نانو بی رنگ در کرج و تهران: مواد آب‌بندی نانو ، به عنوان ماده‌ای همه‌کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می‌شود . این ماده که بر پایه رزین‌های آکریلیک (پایه سیمانی) با فناوری نانو تولید شده است ، پس از اجرا بر روی سطح ، در عمق سازه نفوذ کرده و بافتی نفوذ ناپذیر در مقابل آب و رطوبت ایجاد می‌کند و ضمن فراهم آوردن امکان تنفس سازه‌ای، براحتی فشارهای منفی و مثبت آب را تحمل می‌نماید.

عایق بی رنگ

عایق آب بند نانو بی رنگ در کرج و تهران

ویژگی‌ها : 1: خاصیت واترپروفی بسیار بالا 2: خاصیت غبارگریزی 3: بی‌رنگ و بی‌بو 4: تحمل فشارهای منفی و مثبت آب 5: دارای الاستیسیته و نرمی بسیار عالی 6: فراهم آوردن امکان تنفس سازه‌ای 7: نفوذ ناپذیری در برابر آب و رطوبت

موارد مصرف: قابل اجرا روی سطوح سیمانی و بتنی (برای این منظور باید متریال با 100% آب رقیق شود.)، قابل اجرا داخل ملات سیمانی و بتنی ، درهر پاکت سیمان 50 کیلویی یک گالن اضافه گردد، قابل اجرا روی چوب ، سنگ و سایر مصالح ساختمانی.
عایق و ضد آب سطوح (نانو) : ضد آب و ضد UV سطوح توسط نانو تکنولوژی (NANO)، عایق ضد آب سطوح با تکنولوژی نانو تولید شده و قابل استفاده بر روی کلیه سطوج که قابلیت جذب آن را دارند را ضد آب نموده و معمولاً در مناق مرطوب که نفوذ رطوبت به داخل منازل زیاد می باشد از این ماده میتوان به عنوان عایق بی رنگ و پوشش نهایی صددرصد قابل شستشو استفاده کرد. این محصول مناسب برای نمای داخلی و خارجی ساختمان، سرویس بهداشتی، حمام و سطوح بتنی، آجری، سنگ، چوب و پارچه و انواع کاشی و سرامیک مناسب می باشد.
مشخصات فنی عایق و ضد آب سطوح: 1: شکل ظاهری: مایع 2: رنگ : بی رنگ 3: حلالیت:آب 4: وزن مخصوص: ۱ کیلوگرم بر لیتر

عایق بی ذرنگ

عایق آب بند نانو بی رنگ در کرج و تهران

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

شرایط و مدت نگهداری:در بسته بندی اولیه به دور از گرما و سرما و رطوبت به مدت یکسال

کاربرد عایق و ضد آب سطوح :ضد رطوبت و واترپروف کردن سطوح بتونی، آجری، سنگ، چوب. پارچه.

روش مصرف عایق و ضد آب سطوح (نانو): سطح مورد نظر را از هر گونه گرد و غبار و چربی تمیز نموده و سپس به وسیله قلمو و یا پیستوله بر روی آن اجرا کنید به طوری که تمام سطح را پوشش دهد. برای اطمینان بیشتر و کیفیت مطلوب تر، بهتر است محصول را در دو نوبت به فاصله زمانی ۲ تا ۴ ساعت اجرا نمایید.

مزایای عایق و ضد آب سطوح (نانو): - پس از اجرا کاملاً بی رنگ شده و به هیچ عنوان در شکل ظاهری پوشش اجرا شده ساختمان تاثیری ندارد. - از شوره زدن نمای خارجی ساختمان جلوگیری میکند. - قابل شستشو بوده و پس از خشک شدن با آب حل نمی شود. - آماده به مصرف بوده و به آسانی قابل اجرا میباشد.با استفاده از عایق بی رنگ نانو مولتیزو شما میتوانید بدون تخریب و با کمترین هزینه سطح کاشی،سرامیک،سنگ و… را به راحتی ایزوله کنید.این محصول این امکان را به شما میدهد که علاوه بر مشخص بودن نمای زیرین،سطح ایزوله نیز بشود.