قیمت انواع عایق رطوبتی و حرارتی نانو نما : عایق حرارتی ساختمانی برای مقاومت در برابر تبادل حرارتی در پوسته خارجی ساختمان و مرز بین فضاهای داخلی و خارجی به کار برده می شود. کاهش تبادل حرارتی ایجاد شده توسط عایق حرارتی در فصل سرما، باعث کاهش چشمگیر نفوذ برودت هوا به فضاهای داخلی می شود و در نتیجه برای ایجاد دمای مناسب نیاز به مصرف انرژی زیادی توسط وسایل گرمایشی نیست. همچنین در فصل گرما با عدم انتقال گرمای بیرون به داخل، باعث کاهش مصرف انرژی برای خنک نمودن فضا می شود. با توجه به شرایط آب و هوایی و میزان عملکرد و کاهش تبادل حرارتی می توان از عایق حرارتی متفاوتی که هر کدام دارای معایب و مزایایی هستند، استفاده نمود. لایه ضخیم هوا تحت شرایطی خاص می تواند به عنوان عایق حرارتی استفاده شود.

قیمت انواع عایق رطوبتی و حرارتی نانو نما

همچنین رطوبت و نمی که از طریق مصالح استفاده شده در ساختمان ، جذب می شود باعث کاهش عمر مفید ساختمان و تخریب زودرس مصالح می شود. برای جلوگیری از جذب بخار، رطوبت و یا نفوذ آب در قسمت های در تماس با هوای بیرون و یا محیط های مرطوب باید از عایق رطوبتی ساختمان استفاده نمود. برای ایجاد عایق رطوبتی گزینه و روش های مختلف و عایق رطوبتی جدید موجود است اما ایزوگام جزو متداول ترین روش ها هستند.که در این روش ها هم می توان برای آببندی از محصولات عایق رطوبتی جهت محکم کاری استفاده نمود.

قیمت محصول نانو قیمت محصول نانو,عایق نانو نما

با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.مشخصات محصولات نانو نما شامل وزن خالص: 3000 گرم می باشد که وزن با بسته بندی: 3500 گرم می شود. در نظر بگیرید یک ظرف 3 لیتری محتوی مایع عایق نانو نما این محصول برای 12 تا 15 متر مربع تک جزئی عایق نما استفاده می شود. جدیدترین مانع رطوبت نانو با یک لایه پلاستیکی با رنگ مورد نظر علاوه بر جلوگیری از رطوبت ، صدا و عایق گرما فواید نانو پلیمر مانع رطوبتو مایع و قادر به نفوذ و مخلوط شدن با سطح پایین است. آب بندی تمام سطوح با مواد مختلف و سازگار با محیط زیست ، غیر سمی و غیر قابل اشتعال است و قابلیت نصب آسان و سریع و همین طور مناسب برای ترک و شکاف و شکستگی و استیل برای بام و تمام سطوح، لایه لایه و جدایی آن، عایق مخصوص استخرها ، مقاومت بسیار طولانی و بالا و قیمت مناسب و حتی ارزان تر از فیوزینگ می باشد. ضمانت نامه ده ساله در عایق کاری استخر از عایق رطوبتی استخر ( عایق نانو استخر ) استفاده می شود. نانو عایق رطوبتی با قیمتی مقرون به صرفه را از شرکت ما بخواهید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.