مزیت های پشم سنگ عایق حرارتی صوتی سقف شیروانی : هدف ایجاد سقف شیروانی ،سرپوشی برای محفاظت در برابر باران و برف و باد می باشد. حدود ۷۰% پِرت انرژی از سقف ساختمان است و اهمیت مبحث جلوگیری از اتلاف انرژی در صنعت ساختمان استفاده از عایق های حرارتی بخش جدایی ناپذیر از ساختار سقف شیب دار شده است. پشم سنگ عایق حرارتی و صوتی زیر شیروانی و سقف که از سنگ بازالت تولید شده است.

مزیت های پشم سنگ عایق حرارتی صوتی سقف شیروانی

بازالت برای تولید پشم سنگ در دمای ۱۵۰۰ درجه سانتی گراد ذوب می شود و به الیاف ریزی تبدیل می گردد و سپس به این الیاف حدود ۳% رزین و نیز روغن مخصوص اضافه می شود تا برای فرم دهی الیاف کمک کند. محصول حاصل از این فرایند، پشم سنگی است که تحمل دمای ۳۰- تا ۷۵۰ درجه سانتی گراد را دارد. لذا این خصوصیت منحصر به فرد در کاهش مصرف انرزی نقش به سزایی دارد که در نهایت منجر به کاهش هزینه می شود که این امر موجب پس انداز هزینه های صرفه جویی شده برای سالهای آینده است. ضمن اینکه از پشم سنگ عایق حرارتی در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان، پتروشیمی، دیگ بخار، کانال هوا، کوره و پالایشگاه استفاده می شود. علاوه بر موارد مذکور برای عایق کاری ستون ها و تیر های ساختمانی هم استفاده می شود تا در موقع حریق ساختمان، سازه های فلزی به علت حرارت بیشتر و گداختگی مقاومت خود را از دست ندهد و فرو نریزد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پشم سنگ عایق پشم سنگ, عایق صوتی

عایق پانل پشم سنگ یا عایق تخته ای : این نوع از عایق حرارتی در دیوار و سقف ساختمان جهت عایقکاری حرارتی و صوتی کاربرد فراوان دارد. صنایع کوره سازی، تولید کانکس، ساندویچ پانل، تونل های مترو، استودیوهای صدا برداری، پالایشگاهها، پتروشیمی از مصرف کنندگان عمده این محصول می باشند. عایق پانل با ضخامت ها و دانسیته های مختلف قابل تولید است.

پشم سنگ پتویی یک طرف تور سیمی : این عایق عموما جهت عایق کاری ماشین آلات و تجهیزات کاربرد دارد. به جهت استفاده نکردن از هیچ نوع عامل پیوندی نظیر چسب، این عایق تا دمای بیشتر از 700 درجه سانتیگراد مقاومت دارد. صنایع نیروگاهی، پتروشیمی، پالایشگاه، بویلرها، کوره ها، لوله های با قطر بزرگ، توربین ها و سطوح منحنی شکل از جمله کاربردهای این عایق است. عایق توری دار بنا به درخواست مشتری با ضخامت و دانسیته های متفاوت تولید و عرضه می گردد.

پشم سنگ رول لحافی با روکش فویل آلومینیوم مسلح : کاربرد این عایق در صنعت و ساختمان بسیار زیاد است. این عایق با ضخامت 5 سانتیمتر و دانسیته های 30 و 50 تولید می شود. عایق کاری سقف سوله، زیر شیروانی، سقف کاذب، کانال های هوا و سیستم های تهویه مطبوع از مهمترین مصرف کننده های این عایق می باشند.

عایق پشم سنگ دور لوله : عایق پشم سنگ دورلوله برای عایق کاری لوله ها در تاسیسات صنعتی و مسکونی کاربرد دارد. این عایق در کارخانه با استاندارد لوله های رایج در بازار و با ضخامت های مورد نیاز خریدار تولید می شود. تاسیسات سرمایش و گرمایش و موتورخانه ها در ساختمان، صنایع پتروشیمی، نیروگاهی، پالایشگاه، بیمارستان ها و سایر واحدهای تاسیساتی از مصرف کنندگان اصلی این عایق به شمار می روند.