روش عایق کاری حرارتی سقف سازه با ساندویچ پنل : هوای گرم به دلیل سبک تر بودن نسبت به هوای سرد به سمت بالا حرکت می کند و این روند طبیعی جریان هوا در ساختمان باعث می شود که میزان زیادی از گرما از طریق سقف هدر رود. یکی از قسمت های مهم ساختمان که برای جلوگیری از اتلاف انرژی باید عایق کاری شود، سقف می باشد. یکی از مصالحی که در ساخت سقف سوله ها و ساختمان های صنعتی بکار می رود، ساندویچ پانل می باشد.

روش عایق کاری حرارتی سقف سازه با ساندویچ پنل

عایق سقف سازه عایق سقف سازه, عایق کاری حرارتی

ساندویچ پنل ها معمولا به صورت دو گروه سقفی و دیواری تولید می شوند و از مهم ترین ویژگی های آن ها این است که علاوه بر اینکه مصالحی سبک و با دوام برای ساخت سوله ها می باشند، عایق حرارتی نیز هستند. بکار بردن ساندویچ پنل ها در سقف موجب عایق کاری شدن سقف ها می گردد. ساندویچ پانل ها از سه لایه تشکیل شده اند، دو لایه بیرونی ورقه های از جنس فولاد و یا آلومینیوم است و لایه میانی یک عایق حرارتی می باشد (مانند عایق تخته ای پشم سنگ). نوع عایق حرارتی که در ساندویچ پانل ها استفاده می شود بسیار مهم است و اگر از عایق حرارتی استفاده شود که در برابر انتقال حرارت مقاومت بالایی نداشته باشند عملکرد ساندویچ پنل را به شدت کاهش می دهد و باعث هدر رفتن مقدار زیادی انرژی می شود. ساختار و موادی که در ساخت ساندویچ پنل ها بکار می رود باعث شده است که سازه های ساخته شده با آن ها بسیار سبک باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

توصیه های قبل از عایق کاری سقف داخل اتاق زیر شیروانی، موارد زیر است:

  1. پیکربندی از سقف. اغلب سطح سقف شیب دار، متفاوت است. این نادر است برای پیدا کردن یک سقف به شدت افقی. بر این اساس، لایه عایق خواهد شد بر روی سطح شیب دار گذاشته شد. ورق های جامد هر گونه مشکلات ایجاد نمی کند. اما با رول نرم باید به کار سخت.
  2. عایق حرارتی. برای سقف معمولا از چوب یا سایر مواد سبک وزن، که توسط ویژگی های دافع آب مشخص استفاده می شود. اما یک سقف است که اغلب به اندازه کافی عایق شده است. اغلب می توان در شکاف جعبه های چوبی دیده می شود. این از دست دادن گرما و حتی بیشتر فراهم می کند.
  3. گرمایش از شیروانی. اتاق زیر شیروانی، نه تنها بر روی پشت بام. طوری که در مورد شیروانی را فراموش نکنید. گرمایش mansandry عایق حرارتی لازم فراهم نیست، اگر شما دیوار عایق است.
  4. نفوذپذیری بخار آب است. میعانات بخار افزایش از اتاق، آن است که زیر یک سقف ذخیره می شود. بنابراین، انتخاب عایق سقف، مطمئن باشید برای انتخاب مواد داشتن بسیار عالی نفوذپذیری بخار آب.
  5. امنیت. از آنجا که اتاق زیر شیروانی خواهد بود که زندگی در محله، یک ماده سازگار با محیط زیست را انتخاب نمایید. باید غیر قابل اشتعال و کاملا نسوز باشد. علاوه بر این، این ماده نباید آسیب رساندن به سلامت.