چسب درزبندی عایق ساندویچ پانل دیواری و سقفی : چسب عایق ساندویچ پانل جهت درزبندی پانل ها و نیز در مواردی جهت اتصال کامل فوم عایق به ورق های ساندویچ پانل به کار می رود. نمای ساندویچ پانل از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است .

چسب درزبندی عایق ساندویچ پانل دیواری و سقفی

استفاده از چسب عایق ساندویچ پانل جهت پوشاندن درزهای دیوار ساخته شده از ساندویچ پنل در بهبود عملکرد این مصالح نقش دارد. این محصول در کنار روی و گالوانیزه بر مزایای استفاده از ساندویچ پانل ها می افزاید. نصب ساندویچ پانل بسیار سریع و آسان می باشد. از چسب عایق ساندویچ پانل می توان در انواع پانل ساندویچی استفاده کرد.

کاربرد چسب عایق ساندویچ پانل :

از چسب عایق ساندویچ پانل به منظور آب بندی کانال های آب و فاضلاب و همچنین درزبندی دیوار و پنجره هم استفاده می شود ولی کاربرد اصلی آن پوشاندن درزها و منافذ انواع ساندویچ پانل می باشد. از چسب ساندویچ پانل در انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری استفاده می شود. استفاده از چسب عایق در ساندویچ پانل سقفی باعث آب بندی پانل های سقفی شده و طول عمر آن ها را افزایش می دهد. چسب عایق ساندویچ پانل همچنین برای پر کردن درزها در محل اتصال ساندویچ پانل های دیواری به کار می رود.چسب عایق ساندویچ پانل به دلیل داشتن فرمولاسیون خاص متفاوت از سایر چسب های معمولی است. از خصوصیات ویژه آن می توان به قابلیت چسبندگی بالا اشاره کرد که عموما برای درزبندی انواع مصالح ساختمانی مانند بتن، سنگ و انواع فلزات به کار می رود. در عین حال باعث حفظ خواص و انعطاف پذیری مصالح در برابر تغییرات دمایی مانند یخبندان و گرمای زیاد می شود.

چسب عایق ساندویچ پانل چسب عایق ساندویچ پانل, آببندی دیوار و سقف

استفاده از چسب عایق ساندویچ پانل :

استفاده از چسب عایق ساندویچ پانل مستلزم رعایت نکاتی است که دانستن آن ها اهمیت دارد.
به عنوان مثال دمای محیط نباید بیش از حد بالا باشد. در صورت بالا بودن دما امکان سوخته شدن محصول وجود دارد. به علاوه لازم است که سطح زیرکار چسب  کاملا تمیز و پاکیزه باشد.
منظور از سطح زیرکار همان سطح ورق ساندویچ پانل است زمانی که از چسب جهت استحکام بیشتر ساختار پانل ساندویچی استفاده می شود. با استفاده از چسب عایق ساندویچ پانل تبادل حرارتی در محل اتصال بسیار پایین می آید. این موضوع به ویژه در پانل دیواری خود را نشان می دهد. این محصول انواع مختلفی دارد که موارد مصرف متنوعی را در بر می گیرد. استفاده از چسب عایق  سبب می شود تبادل حرارتی در محل اتصال بسیار پایین بیاید. این امر به ویژه در ساندویچ پانل دیواری اهمیت می یابد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.