قیمت انواع عایق لوله الاستومری در فولادسازی : عایق لوله ای الاستومری، بسیار انعطاف پذیر،سلول بسته و سبک می باشد.عایق لوله ای برای عایق کاری لوله های سرد و گرم،و عایق بندی منبع و کانال و یا تجهیزات طراحی شده است. عایق های لوله ای الاستومریک در ضخامت های ۹, ۱۳, ۱۹, ۲۵  میلیمتر تولید می گردند.ساختار سلول بسته عایق الاستومری از آن یک عایق کارآمد ساخته است.خاصیت خود آب بند بودن این محصول، بیشترین اطمینان را در مورد آب بندی حاصل می کند و آب بندی را در شرایط سخت حفظ می کند.

قیمت انواع عایق لوله الاستومری در فولادسازی

عایق لوله ای در سایز ۱/۴ تا ۲ اینچ باید دارای نرخ انتشار شعله ۲۵ یا کمتر و نرخ گسترش دود ۵۰ یا کمتر در استاندارد ASTME84  که در مورد ویژگی های اشتعال سطحی مواد ساختمانی است باشد. از عایق لوله ای الاستومری برای کند کردن افزایش یا اتلاف حرارت و کنترل چگالش در لوله های آب سرد و خطوط تبرید مورد استفاده قرار می گیرد. مواد مورد استفاده در عایق الاستومری لوله ای همچنین به طور موثری جریان حرارت را در لوله کشی آب گرم، گرمایش مایع و سیستم های لوله کشی دمای دوگانه کاهش می دهد. ورق های عایق الاستومری برای عایق کردن لوله ها با قطر خارجی بزرگ و چیلرها در صنایع فولاد سازی مورد استفاده قرار می گیرند. محدوده دمای پیشنهادی برای این عایق -۴۰ تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد می باشد. شرکت گوهر ابنیه پایتخت با کادری مجرب آماده ارائه تمامی خدمات عایق کاری ساختمانی و صنعتی و پالایشگاهی در سراسر ایران با عادلانه ترین قیمت می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی منابع و مخازن عایق بندی منابع و مخازن, عایق کاری با مواد پلیمری

مواردی که در هوای آزاد قرار دارند و باید عایق بندی شوند عبارتند از:

1: عایق بندی منابع انبساط که آببندی صحیح آن نقش زیادی در کاهش مصرف گاز دارد.

2: عایق بندی لوله های انبساط که احتمال یخ زدگی لوله را دارند.

3: عایق کاری لوله های چیلر سرمایش، گرمایش در صنعت فولاد سازی.

4: عایق بندی منابع آب ذخیره و لوله های مربوطه که معمولا در پشت بام نصب می شوند که عایق بندی آن در زمستان جلوگیری از یخ زدگی آب منبع و عایق بندی آن در تابستان جلوگیری از گرم شدن بیش از حد آب مصرفی منازل می شود.

5: عایق بندی کانال های دستگاه هواساز از مهمترین مواردی است که باید به صورت استاندارد عایق بندی شوند.کانال های هواساز در تابستان باد سرد و در زمستان باد گرم انتقال می دهد که عایق بندی آن نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف انرژی دارد.

6: عایق بندی لوله های دستگاه هواساز.

7: عایق بندی منابع و لوله های آتش نشانی.