خرید کاشی ضد اسید و قلیا در تهران و حومه : استفاده از ملات ضد اسید در محیط های صنعتی برای نصب و بندکشی کاشی ها بسیار مهم است. عدم استفاده از ملات های ضد اسید برای نصب باعث خسارات زیادی می شود. اسیدهای محیط های صنعتی با ایجاد خوردگی در ملات های معمولی به زیر کاشیی ها نفوذ کرده و باعث لق شدن، شکستگی کاشی و در بعضی موارد ایجاد بوی نامطبوع در محیط می گردد.

خرید کاشی ضد اسید و قلیا در تهران و حومه

کاشی های ضد اسید و قلیا Interbau-Blink پوشش هایی با طول عمر زیاد و مقاوم در برابر شرایط بسیار خورنده شیمیایی، دماهای بالا، ضربات مکانیکی و سایش می باشند. این کاشی ها هم چنین دارای مقاومت فشاری چند برابر بتن تقویت شده بوده و جهت محافظت سطوح در سخت ترین شرایط فرآیندی صنایع مختلف طراحی شده اند. علاوه بر این، خاصیت ضد لغزش بودن این کاشی‌ها باعث افزایش ایمنی کارکنان و پایین آمدن احتمال کاهش بازدهی به دلیل وقوع سانحه می شود. کاشی‌های ضد اسید و قلیای به راحتی قابل شستشو بوده و گزینه ایده آلی جهت انبارها، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع لبنی، نیروگاه‌ها، صنایع فلزی و متالوژی، صنایع غذایی و دارویی، کارخانجات صنایع شیمیایی و مواد شوینده، کارخانجات تولید کود شیمیایی، کارخانجات تولید و بازیافت سولفور و اسید سولفوریک و صنایع مشابه که سطوح در معرض ریزش اسید و یا باز قرار دارند، است.

کاشی ضد اسید و قلیا کاشی ضد اسید و قلیا, ملات و پودر ضد اسید

 

خواص فوق العاده ضد خوردگی، مقاومت مکانیکی و سایشی و طراحی منحصر بفرد، این کاشی ها را بسیار بادوام و مورد اطمینان ساخته است. برای اجرای کاشی ضد اسید نیاز به ملات ضد اسید یا چسب ضد اسید است که این شرکت برخی انواع ملات های ضد اسید را تولید می کند، بنا به شرایط محیطی و عوامل خورنده نوع ملات انتخاب می شود ، مهم ترین نوع ملات مورد نیاز جهت اتصال کاشی های ضد اسید، ملات فورانی میباشد که یک نوع ملات رزین سینتیک است و در مقابل خوردگی اسید سولفوریک تا ۶۰% مقاوم است همچنین در بخش های که اسید های قوی تر وجود دارد از ملات سیلیکاتی استفاده شود. پودر بندکشی ضد اسید مخلوطی سه جزیی به پایه رزین های ویژه اپوکسی با دانه بندی مخصوص که پس از گیرش دارای مقاومت فشاری و خمشی بسیار زیادی شده و مناسب برای عملیات بند کشی در محیط های شدیداً خورنده که در معرض مواد شیمیایی می باشد بسیار مناسب است.
موارد مصرف :
1- بند کشی در محل های اسیدی و خورنده
2- چسباندن کاشی و سنگ و سرامیک در محل هایی که در معرض مواد شیمیایی خورنده می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.